2024/09/08
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
پیشنهادات ما
پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی در ایران

پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی در ایران

با مروری بر تاریخچه تولید شیرآلات به این نکته خواهیم رسید که برندهای ایرانی در زمینه تولید انواع شیرآلات پیشرفت چشمگیری داشته اند. امروزه تولیدکنندگان داخلی محصولات خود را با بهترین کیفیت و در سطح استاندارد جهانی روانه بازار می کنند.

دوات آنلاین -با مروری بر تاریخچه تولید شیرآلات به این نکته خواهیم رسید که برندهای ایرانی در زمینه تولید انواع شیرآلات پیشرفت چشمگیری داشته اند. امروزه تولیدکنندگان داخلی محصولات خود را با بهترین کیفیت و در سطح استاندارد جهانی روانه بازار می کنند به طوریکه می توانند با برندهای خارجی رقابت کنند. اکثر شیرآلات ایرانی که در بازار موجود هستند کیفیت قابل قبولی دارند.

 

اگر به دنبال بهترین برند شیرآلات ایرانی هستید، در ادامه این مطلب به بررسی شیرآلات پرفروش ایرانی در بازار تهران خواهیم پرداخت.

 

لیست شرکت ها و برندهای پرفروش شیرآلات ایرانی

همه شرکت های ذکر شده دارای مجوز و استانداردهای اصلی هستند و میتوان به آنها اعتماد کرد. همگی بیش از 15 سال سابقه تولید شیرآلات ساختمانی را دارند و جزو پرفروش ترین برندها در بازار تهران هستند.

 

شیرآلات کسری

شرکت کسری Kasra Company یکی از تولیدکنندگان لوازم بهداشتی ساختمان در تهران است که با استفاده از دانش و تجهیزات مدرن توانسته است محصولات متنوع و بسیار باکیفیتی در صنف شیرآلات اهرمی ساختمان تولید کند. برندهای زیاد خارجی و داخلی در تولید شیرآلات وجود دارند؛ شرکت شیرآلات کسری با تکیه بر توان تولید داخلی موفق شده است محبوبت خوبی در این بازار بزرگ به دست آورد.

شیرآلات کسری مدل دانوب طلایی

شیرآلات کی دبلیو سی

شرکت KWC یکی از قدیمی ترین و نامدارترین برند شیرآلات ساختمانی در بازار است. امروزه شیرآلات کی دبلیو سی به یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان شیرآلات تحت لیسانس KWC سوئیس تبدیل شده است. کی دبلیو سی جزو گران قیمت ترین و با کیفیت ترین برندها محسوب می شود. اگر به دنبال پرفروش ترین شیرآلات لوکس هستید این برند را پیشنهاد می کنیم.

 

شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآلات قهرمان، تولیدکننده شیرهای ساختمانی، تجهیزات حمام، شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی است. محصولات کارخانه قهرمان دارای قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند آلمان را دارد. علاوه بر این شیرآلات قهرمان به 30 کشور جهان نیز صادر می شوند.

 

شیرآلات درخشان

شرکت درخشان در سال 1367 به عنوان یک شرکت تولیدکننده شیرآلات بهداشتی و لوازم آشپزخانه تاسیس و تا کنون با تجربه ای بیش از سه دهه فعالیت مستمر و پویا در حال تولید است. این شرکت با ایجاد زیر مجموعه پرتوان و پاسخگو با نام تجاری درخشان سرویس به عنوان بخش خدمات پس از فروش درخشان به عنوان پشتوانه ای مطمئن زمینه خدمت رسانی به مصرف کنندگان گرامی را ایجاد نموده است.

 

شیرآلات شودر

برند شودر نیز جزو لوکس ترین و گران قیمت ترین شیرآلات ساختمانی در بازار است. این شرکت با استفاده از کارتریج های سرامیکی اروپایی محصولات بی نظیری را روانه بازار کرده است. شیرآلات شودر مقاوم در برابر دما و فشار بالا هستند و نرمی اهرم شیر، کار با آن را لذت بخش کرده است.

 

شیرآلات راسان

کارخانه تولیدکننده شیرآلات راسان سابقه ای طولانی در تولید شیرهای بهداشتی دارد. این برند، محصولات خود را در انواع مدل های صنعتی و کلاسیک به بازار عرضه می کند. تولید محصولات راسان با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا صورت میگیرد.

شیرآلات راسان

شیرآلات تپس

کارخانه تپس جزء اولین شرکت های تولیدکننده شیرآلات ساختمانی در ایران است. محصولات تپس تولید داخلی است و TEPS یک شرکت کاملا ایرانی محسوب می شود که از تجربه و تنوع بسیار بالایی در امر ساخت لوازم بهداشتی برخوردار است. پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی تپس عبارتند از: مدل برمودا، بارسا و سارا است.

 

انتخاب بهترین برند شیرآلات

این روزها برندهای ایرانی در زمینه تولید شیرآلات به قدری با کیفیت و استاندارد عمل می کنند که کمتر کسی به دنبال خرید از برندهای خارجی است. صحت این گفته برمیگردد به بالابودن فروش برندهای پرطرفدار ایرانی در فروشگاه های بزرگ لوازم ساختمانی که انواع شیرآلات بهداشتی ساختمان با برندهای مختلف را در قفسه ها و ویترین فروشگاه خود جا داده اند.

 

لازم به ذکر است که برندهایی که در این مطلب به آن اشاره شده است از نظر رسمی بودن و اطلاعات آماری دقیق، انتخاب نشده اند و صرفا از پرس و جو در بازار تهران و تحقیق در سایت های مختلف فروشگاهی به دست آمده اند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.