2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال قهوه ترک چند قسمت است، روزهای پخش

سریال قهوه ترک چند قسمت است، روزهای پخش

سریال قهوه ترک از کجا و چه روزهایی پخش می شود و در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی محمد شایسته مجموعه تازه و جذاب شبکه نماتیش خانگی است که می توانید آن را از طریق فیلم نت تماشا کنید.

 

خلاصه داستان سریال قهوه ترک

داستان سریال قهوه ترک درباره دختری به نام ترانه است که در ایران پرستار بود و در یک گروه موسیقی خیابانی کار می کرد. از او در ارتباط با مرگ یک بیمار شکایت می شود. از سویی دختر جوان با پسری به صورت اینترنتی آشنا می شود و با وجود مخالفت پدرش به صورت غیرقانونی از ایران به ترکیه می رود تا با او ازدواج کند و سپس راهی آلمان شود.  ترانه خواهری دوقلو به نام طنین دارد که در ایران مانده است.

عکسی از سریال قهوه ترک

تعداد قسمت های سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک که در ایران و ترکیه فیلمبرداری شده در 20 قسمت ساخته شده است و هر قسمت آن نیز حدود 50 دقیقه است.

 

زمان پخش قهوه ترک

اگر می خواهید به تماشای سریال قهوه ترک بنشینید باید بدانید این مجموعه هر هفته چهارشنبه ها از ساعت 8 صبح از طریق پلتفرم فیلم نت پخش می شود.

عکسی از سریال قهوه ترک

بازیگران سریال قهوه ترک

حامد بهداد، سارا رسول‌زاده امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار، شاهرخ فروتنیان، عرفان ناصری، فرید سجادی‌حسینی، پیام احمدی‌نیا، ایپک تن الجای سلطان ساروهان و مهمت پولات در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.