2024/10/23
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ آبان
پیشنهادات ما
دلیل مرگ میوه فروش دوره گرد همچنان در ابهام
خانواده دستفروش قمی می گویند فیلمی از نحوه مرگ او دارند

دلیل مرگ میوه فروش دوره گرد همچنان در ابهام

پسردایی مظفر : فیلمی داریم که نشان می‌دهد مقصر این ماجرا ماموران سد معبر هستند.

دوات آنلاین-مرگ یک دستفروش؛ این بار در قم. خبرها هنوز ادامه دارد. شهرداری می‌گوید مامورانش بی‌تقصیر هستند اما در سوی دیگر حرف‌ها متفاوت است. اطرافیان مظفر عباسی میوه فروش دوره‌گرد، ماموران سد معبر شهرداری را مسبب مرگ او می‌دانند.  

شیری پسردایی مظفر عباسی به دوات آنلاین گفت:   فیلمی داریم که نشان می‌دهد مقصر این ماجرا ماموران سد معبر هستند. او افزود: 48 ساعت به شهرداری مهلت دادیم که درمورد این موضوع معذرت‌خواهی کند، در غیر این صورت این فیلم را منتشر خواهیم کرد.

این در حالی است که امروز  شهرداری بعد از گذشت 24 ساعت از مهلت تعیین شده نه تنها عذرخواهی نکرده بلکه اعلام کرده است: میوه‌فروش سیار ( وانت‌بار) پس از تذکر مأموران گشت سد معبر و عوامل انتظامی محل را ترک و رفع سد معبر کرده و پس از مدت‌زمانی بر اساس نظریه دادستان محترم و پزشکی قانونی استان به علت عارضه قلبی فوت شده و بر اساس همین نظریه هیچ‌گونه آثار ضرب و شتم و برخورد فیزیکی نیز در بدن او دیده نشده است.

 درگزارشی که همان زمان منتشر شد اعلام شد عباسی دو ساعت بعد از رفتن ماموران شهردای دچارحمله قلبی شده و فوت کرده است اما شیری پسر دایی مظفر می‌گوید: کل ماجرای درگیری ماموران شهرداری با مظفر 49 دقیقه طول می‌کشد و مظفر هشت دقیقه پس از رفتن ماموران فوت شد.

او می‌گوید: فیلمی که داریم نشان می‌دهد ماموران شهرداری چطور مظفر را می‌گیرند و می‌زنند. فیلم‌هایی که در حال حاضر در سایت‌ها منتشر شده واضح نیست. اما فیلمی که ما در اختیار داریم تصویرواضح دوربین مداربسته در همان حوالی است و به وضوح نشان می‌دهد، ماموران سدمعبر با لباس فرم  بدون هیچ گونه تذکری او را 45 دقیقه تحت فشار قرار دادند. این فیلم گویا است و مسئولان شهرداری قم آن را دیده اند و کاملا به تقصیر ماموران شان آگاه هستند و امیدواریم واکنش درستی در قبال این تخطی نشان دهند.

مظفرعباسی 40 ‌ساله و دارای سه فرزندِ هفت، چهار و دو ساله است. او قبلا شغل فنی داشت اما بعد از این‌که کارش را از دست داد بیشتر از یک سال در خیابان‌های قم اقدام به میوه فروشی می‌کرد و همسایگان و کسبه منطقه شکایتی از فعالیت او نداشتند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.