2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
نوشداروی پیشگیری از سیل، پس از مرگ 4 نفر در گلستان

نوشداروی پیشگیری از سیل، پس از مرگ 4 نفر در گلستان

بودجه سال 97 هم اکنون در حال تهیه است که تا قبل از 15 آذر باید به مجلس برود که در این بودجه ردیف ویژه‌ای برای پیشگیری از سیل در این استان اختصاص خواهیم داد.

دوات آنلاینچهار نفر کشته شدند و 120 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها خسارت وارد شد؛ این‌ها خسارات سیل جمعه عصر در استان گلستان است؛ استانی که با توجه به بارندگی‌ها، تغییر کاربری، تغییرات اقلیمی و چرای بیش از حد دام در مراتع، همواره در معرض سیلاب قرار دارد.

حالا پس از مرگ چهار نفر و وارد آمدن خسارت‌های سنگین، رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت یازدهم گفته است: ردیف بودجه پیشگیری از سیل برای گلستان در بودجه سال 97 پیش‌بینی خواهد شد.

محمدباقر نوبخت در بازدید از مناطق سیل‌زده علی‌آباد کتول افزود: بودجه سال 97 هم اکنون در حال تهیه است که تا قبل از 15 آذر باید به مجلس برود که در این بودجه ردیف ویژه‌ای برای پیشگیری از سیل در این استان اختصاص خواهیم داد.

از 144 میلیارد تومان خسارت سیل به گلستان، 120 میلیارد تومان آن مربوط به زیرساخت ها و ابنیه های فنی است و به مردم نیز در این سیل حدود 24 میلیارد تومان خسارت وارد شده است.  

سیل جمعه شب در استان‌های خراسان رضوی و شمالی، گلستان، سمنان و گیلان تاکنون حداقل 13 کشته و پنج مفقودی به جا گذاشته است. 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.