2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: نظام آموزشی متلاشی است

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: نظام آموزشی متلاشی است

متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده است که زنگ مدرسه می‌خورد و یک عده دانش آموز که گویی محکوم به حبس ابد بوده‌اند می‌خواهند فرار کنند. این نشان می‌دهد که این نظام آموزشی متلاشی است. آثار این مسئله را در ناهنجاری‌هایی که در بیرون است، می‌بینیم.

دوات آنلاین«من خودم در معرض این اتهام هستم و باید بگویم این مسیری که آموزش و پرورش ما طی می‌کند به مقصد نمی‌رسد. آنچه ما در مدرسه‌ها آموزش می‌دهیم با آنچه در جامعه وجود دارد، متفاوت است. متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده است که زنگ مدرسه می‌خورد و یک عده دانش آموز که گویی محکوم به حبس ابد بوده‌اند می‌خواهند فرار کنند و این نشان می‌دهد که این نظام آموزشی متلاشی است. آثار این مسئله را در ناهنجاری‌هایی که در بیرون است، می‌بینیم.» 

این بخشی از صحبت‌های محمد بطحایی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش دولت دوازدهم است؛ کسی که سال‌ها معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، مهم ترین نهاد قانون گذاری در وزارتخانه بوده است، سابقه سرپرستی وزارت آموزش و پرورش، قائم مقامی و معاونت وزیر آموزش و پرورش را در کارنامه‌اش دارد. سابقه حضور او در شورای‌عالی آموزش و پرورش به سال‌های قبل از 92 برمی‌گردد. او در بسیاری از ادوار آموزش و پرورش، مهره ثابت در این وزارتخانه بوده است.

حالا او به‌عنوان یکی از مدیران ارشد تصمیم‌گیر در آموزش و پرورش در 2 دهه گذشته، معتقد است که «این نظام آموزشی متلاشی است». 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.