2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

فیلمی به مناسبت روز جهانی فیل‌ها

پاتریسیا سیمز، فیلمساز کانادایی به منظور برجسته کردن وضعیت زندگی فیل‌ها، به عنوان بزرگترین پستانداران در معرض انقراض روی کره‌زمین تلاش کرد تا روز 12 آگوست به عنوان روز جهانی فیل‌ها نامگذاری شود. به گفته فعالان حقوق حیوانات در حال حاضر فقط 40 هزار فیل در قاره آسیا باقی مانده‌است. تعداد فیل‌های آفریقایی نیز که اوایل قرن بیستم 5 میلیون بود حالا به کمتر از 300 هزار فیل رسیده است. هر ساله 33 هزار فیل آفریقایی به خاطر قاچاق غیرقانونی عاج جان خود را از دست می‌دهند. در آسیا نیز افزایش جمعیت و کمبود محیط مناسب برای زندگی از دلایل عمده کم شدن جمعیت فیل‌ها شناخته می‌شود.

دوات آنلاین-پاتریسیا سیمز، فیلمساز کانادایی به منظور برجسته کردن وضعیت زندگی فیل‌ها، به عنوان بزرگترین پستانداران در معرض انقراض روی کره‌زمین تلاش کرد تا روز 12 آگوست به عنوان روز جهانی فیل‌ها نامگذاری شود. به گفته فعالان حقوق حیوانات در حال حاضر فقط 40 هزار فیل در قاره آسیا باقی مانده‌است. تعداد فیل‌های آفریقایی نیز که اوایل قرن بیستم 5 میلیون  بود حالا به کمتر از 300 هزار فیل رسیده است. هر ساله 33 هزار فیل آفریقایی به خاطر قاچاق غیرقانونی عاج جان خود را از دست می‌دهند. در آسیا نیز افزایش جمعیت و کمبود محیط مناسب برای زندگی از دلایل عمده کم شدن جمعیت فیل‌ها شناخته می‌شود. 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.