2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
سریال نیوکمپ چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال نیوکمپ چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال نیوکمپ مجموعه ای کمدی است که اطلاعات کامل درباره آن در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال نیوکمپ ساخته جدید منوچهر هادی است که بازیگران مطرحی در آن حضور دارند. اطلاعات کامل درباره تعداد قسمت ها و زمان پخش آن را در ادامه بخوانید.

 

خلاصه داستان نیوکمپ

داستان سریال نیوکمپ از گل دقیقه 91 مسی به تیم ملی فوتبال ایران شروع می شود. ماجرا درباره خانواده ای است که مشکل مالی دارند و تصمیم می گیرند روی بازی ایران – آرژانتین شرط بندی کنند. اگر ایران ببرد یا حتی مساوی کند آنها به پول کلانی دست پیدا می کنند اما گل غافلگیرکننده مسی همه چیز را خراب می کند.

عکسی از سریال نیوکمپ

تعداد قسمت های سریال نیوکمپ

آن طور که فیلیموشات نوشته این فیلم کمدی در تدوین اولیه حدود 15 قسمت است البته ممکن است تغییرات کم و محدودی در آن به وجود بیاید.

 

روزهای پخش نیوکمپ

سریال طنز نیوکمپ از پاتفرم فیلیمو پخش می شود و اگر می خواهید آن را دنبال کنید باید بدانید این مجموعه هر هفته یکشنبه ها ساعت 8 صبح منتشر می شود.

عکسی از سریال نیوکمپ

بازیگران سریال نیوکمپ

حامد آهنگی، فرزاد فرزین، ایمان صفا، حسن معجونی، اکبر عبدی، بهشاد شریفیان بهاره افشاری، لیلا اوتادی، حمید گودرزی، گیتی قاسمی، لادن ژاوه وند و ملیکا شریفی نیا از بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.