2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
پشت پرده برنامه تی ان تی چه خبر است

پشت پرده برنامه تی ان تی چه خبر است

آیا شرکت کنندگان برنامه تی ان تی از قبل خودشان را با حامد آهنگی هماهنگ می کنند؟

دوات آنلاین -برنامه تی ان تی با اجرای حامد آهنگی این روزها حسابی بیننده پیدا کره و جزو برنامه های پر رونق شبکه نمایش خانگی شده است اما بعضی ها می گویند در پشت پرده این برنامه یکسری هماهنگی هایی برای جذابیت بیشتر مسابقه انجام می شود.

 

آخرین خبر نوشت: شما هم به اعتمادبه‌نفس، حاضر جوابی و بامزه بودن شرکت‌کنندگان برنامه تی ان تی شک کرده‌اید؟ ماجرا از این قرار است که شبکه نمایش خانگی این‌روزها پر شده از سریال و رئالیتی‌شو، اما بین همه آن‌ها فقط تی ان تی با اجرای حامد آهنگی یک مسابقه با حضور شرکت‌کنندگان معمولی محسوب می‌شود. چون شرکت‌کنندگان مابقی مسابقه‌ها و رئالیتی‌شوها همه سلبریتی هستند و به همین دلیل در جذب مخاطب یک پله جلوتر خواهند بود. با این‌همه تی ان تی برنامه موفقی است؛ مخاطب خوبی جذب کرده و این موفقیت هم دلایل مختلفی دارد. از اتمسفر شاد برنامه بگیرید تا اجرای گرم حامد آهنگی، انرژی بالای برنامه به‌خصوص با آیتم‌هایی که سخت و جالب به‌نظر می‌رسند؛ ریتم بالا و از همه این‌ها مهم‌تر، جالب‌ترین شرکت‌کنندگانی که در مسابقه‌های این‌چنینی دیده‌ایم. شرکت‌کنندگانی که همه حاضر جواب، شوخ‌طبع و پرانرژی هستند و حتی از شوخی بعضاً نامناسب آهنگی هم ناراحت نمی‌شوند. این ماجرا شایبه‌ای ایجاد کرده که شاید شرکت‌کنندگان کمابیش با طراحی قبلی وارد مسابقه می‌شوند. اما برای این شایبه چه دلایلی داریم؟

حامد آهنگی در برنامه تی ان تی

شرکت کنندگان بدون استرس تی ان تی

بیشتر شرکت‌کنندگان در تی ان تی هیچ استرسی ندارند؛ درحالی‌که ذات شرکت در یک برنامه، آن‌هم در حضور جمعیت و ... استرس‌آور است. هرچند شرکت‌کنندگان وقتی قرار است آهنگی دکمه پرتاب را بزند چانه می‌زنند؛ اما آن‌هم بیشتر نوعی ادا برای هیجانی شدن به‌نظر می‌رسد تا ترس واقعی.

 

کری‌های بامزه در مسابقه تی ان تی 

در هرمرحله دو یا سه شرکت‌کننده باید با هم رقابت کنند؛ در این برنامه برخلاف همیشه با شرکت‌کنندگانی طرفیم که خیلی راحت باهم کری می‌خوانند؛ دست هم را چنگ می‌زنند، شوخی می‌کنند و ابایی از مسخره کردن هم ندارند. بیان بیشتر این شوخی‌ها و کری‌ها به‌صورت بداهه برای کسی‌که ناگهان در موقعیت قرار گرفته سخت است.

 

شوخی با حامد آهنگی

حامد آهنگی در چند موقعیت با نوع صحبت‌کردن، قیافه و... شرکت‌کنندگان شوخی کرد که در دو مورد پرحاشیه هم شد. اما شرکت‌کنندگان انگار آمادگی این شوخی‌ها را دارند چون ناراحت نمی‌شوند و تاثیری روی روندشان در بازی نمی‌گذارد. حتی فراتر از این گاهی ادای حامد آهنگی را در می‌آورند و...

عکسی از مسابقه تی ان تی

آیا برنده برنامه تی ان تی از قبل معلوم است

اما این‌که شرکت‌کننده‌ها با آمادگی شوخی کنند و در موقعیت استرس نداشته باشند به معنای این نیست که برنده هم مشخص است. یعنی می‌شود فرض کرد که تیم ایده‌پردازی و نویسنده‌های برنامه، آمادگی ذهنی و حتی کمی شوخی برای شرکت کننده آماده کرده باشند و روند شوخی‌ها و کُری‌ها طراحی شده باشد؛ اما برنده از پیش تعیین نشده باشد و هرکسی شانس بیاورد یا بهتر جواب بدهد برود بالا. پس حتی اگر شائبه طراحی داشتن برنامه برای کمک به باحال بودن شرکت‌کننده‌ها درست هم باشد ربطی به نتیجه عادلانه ندارد و برنده از پیش تعیین شده نیست. این برنامه را دیدید؟ نظر شما چیست؟

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
جلیل 1402/04/27
هر جا بگید رفتم و این انتقاد رو نوشتم تو رو خدا دیگه بازیگر نیارید مردم عادی خیلی جذاب تره حتی خود آهنگی هم کنار مردم بامزه تره و حتی خیلی خیلی الان لوس شده مسابقه چون ارفاغ میکنه حامد واسه بازیگرا من خیلی طرفدار این مسابقه بودم ولی الان دیگه نه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.