2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
سریال محاکمه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه یک

سریال محاکمه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه یک

خلاصه داستان، سال تولید، تعداد قسمت ها و اسامی بازیگران سریال ایرانی محاکمه در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال ایرانی محاکمه مجموعه ای تاریخی به کارگردانی حسن هدایت است که در سال 1377 تولید شد و شبکه یک تکرار آن را مجددا پخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال محاکمه

داستان سریال محاکمه در زمان رضاخان می گذرد. در این مجموعه تاریخی گروهی که به اجرای قانون و عدالت علاقمند هستند برای برپایی دادگاه محاکمه شهربانی رضاشاه، دچار مشکلات فراوانی می‌ شوند.

عکسی از سریال محاکمه

تعداد قسمت های سریال محاکمه

حسن هدایت این سریال تاریخی را در سال 1377 در 26 قسمت برای شبکه یک ساخت و الوین بار نیز یک سال بعد روانه آنتن شد و بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

 

ساعت پخش و تکرار

سریال محاکمه هر شب حدود ساعت 10 و ربع از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های یک و نیم بامداد، 8 و نیم صبح و 3 بعد از ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال محاکمه

بازیگران سریال محاکمه

در سریال محاکمه بازیگران مهمان زیادی به ایفای نقش پرداختند اما بازیگران اصلی این مجموعه مرحوم عزت الله انتظامی، داریوش فرهنگ، مهناز افضلی، اسماعیل شنگله، رویا تیموریان و بهمن دان هستند.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها
امیر 1402/04/08
ولا آخرش نفهمیدم سریال چند قسمت چون تا۳۸ قسمت رفت
مهدی 1402/03/27
🤣
ناشناس 1402/03/13
داستان فیلم؛حقیقی نیست؛ولی نقش وبازی بازیگران عالی.
مهران اکبری 1402/03/01
باسلام.سریال محاکمه یه جورایی به تله تئاتر شبیهه .بدلیل حضور هنرمندان کارکشته عرصه هنرهای ننایشی و تصاویرمات که بعداز۲۵سال داره پخش مجدد میشه ..و واقعا مجموعه ای دیدنی است. روح هنرمندان از دست رفته شاد
امیر 1402/02/27
بسیار سریال عالی هست و خوب ساخته شده متاسفانه سال ۷۸ و۷۹ که پخش می شد من نتونستم همه اون را کاما ببینم الان از پخش مجددد ان خوشحالم بسیار سریال عالی است
حسن 1402/02/12
با سلام، اولین بار قسمت دومش را دیدم و یادم نمیاد سال ۷۸ دیده باشم. اما از بازیگران مطرح که بعضی ها مثل عزت اله انتظامی و اسماعیل شنگله که خداوند رحمتشان کند و امثال داریوش فرهنگ و تیموریان و ... باید مجموعه ای خوب باشد.
ابوذر 1402/02/09
این سریال عالی و جذاب و دلنشین بالاخص برای جوانان و نوجوانان است.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.