2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ماجرای خنده های بامزه سلمان در سریال نون – خ

ماجرای خنده های بامزه سلمان در سریال نون – خ

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون – خ از خنده های بامزه این شخصیت و جزییات دیگر صحبت کرده است.

دوات آنلاین -کاظم نوربخش در سریال نون – خ با بازی در نقش سلمان حسابی درخشیده و محبوب شده است. سلمان همان جوان ساده دل روستا است که گاهی هم حرص ما را در میآورد.

 

نوربخش در گفت و گو با جام جم از پشت پرده بازی در سریال نون – خ و خنده های شیرین سلمان حرف زده است.

 

ارتباط سلمان و جاناتان در سریال نون خ

*آقای نوربخش! همان‌طور که گفتید هر کدام از هنرمندانی که در سریال نون‌خ بازی داشتند با بازی در هر فصل نسبت به فصل‌های قبلی پخته‌تر شدند. یکی از این شخصیت‌ها، سلمان است که برای مردم بسیار جذاب و دوست داشتنی است و خیلی با شخصیتش ارتباط برقرار کردند. برای رسیدن به این نقطه سعید آقاخانی تا چه میزان همراهتان بود تا به این پختگی برسید؟

کاظم نوربخش، بازیگر نقش سلمان: هر فصل از کار پخته‎‌تر از فصل‌های قبلی شده‌است. آقای آقاخانی به عنوان کارگردان و آقای فرجی به عنوان تهیه‌کننده نظارت زیادی در کار دارند تا سریال کمترین ایراد هم نداشته باشد. همچنین با گذشت هر فصل، مردم ارتباط بیشتری برقرار کردند. نقش سلمان هم به مرور برای مخاطبان بیشتر جا افتاده‌است. از اتفاقاتی که برای این سریال افتاده راضی هستم.

 

*در این فصل ابعاد مختلفی از شخصیت‌ها را می‌بینیم. مثل شخصیت سلمان و ارتباطی که با جاناتان دارد منجر به خلق لحظات احساسی شده‌است. طبیعی است در این بخش‌ها می‌توانستید ایده‌های جذابی برای ایفای نقش سلمان داشته باشید. کارگردان این اجازه را به شما می‌داد؟

نوربخش: فیلمنامه زیباست و آقای وفایی خوب می‌نویسد. اگر ایده‌ای داریم حتما باید با آقای آقاخانی در میان بگذاریم تا ببینیم به کار می‌خورد یا نمی‌خورد؟! گاهی ایده‌ای برای خودمان قشنگ است ولی در کار که می‌آید آن زیبایی را ندارد. در مجموع دست ما را باز گذاشتند برای این که اگر کسی ایده‌ای دارد قبلش با آقای آقاخانی صحبت کند و اگر خوب باشد حتما استفاده می‌شود.

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال نون خ

*چیزی که در این فصل از نگاه سلمان دیدیم، ماجرای تلخ کشته شدن گاو اوست اما این طور نیست که یک باره کار از حال و هوای کمدی بیرون بیاید، حتی با این موضوع شوخی هم می‌شود. قصه که به اینجا رسید نمی‌ترسیدید مخاطب پس بزند؟

نوربخش: سلمان از ابتدا جاناتان را داشته و با او در ارتباط بوده‌است؛ بنابراین برای سلمان سخت بود که گاوش را از دست دهد چون همدمش را از دست داده‌است. لحظه‌ای که این صحنه را بازی کردم، از ته دل برای جاناتان ناراحت بودم چون می‌دانستم از این به بعد جاناتان را نخواهیم داشت. کلی پیام داشتم که خیلی‌ها می‌گفتند با این سکانس گریه کردیم و عکس بچه‌هایی که گریه می‌کردند را برایم فرستادند. دختران خودم هم با این سکانس گریه کردند. خوشحالم که این ارتباط برقرار شد؛ ضمن این‌که شوخی‌اش هم در آمد.

 

*خیلی از هنرمندانی که در این سریال بازی می‌کنند از قبل تجربه بازی داشتند اما در میان مردم کمتر شناخته شده بودند و نون‌خ باعث دیده شدن‌شان شد. به‌واسطه این سریال تا چه میزان توانستید باعث دیده شدن هنرمندان شوید؟

نوربخش: هر چه داریم از نون‌خ و از حمایت آقایان فرجی و آقاخانی داریم. من از سال ۶۷ نمایش کار کرده بودم؛ چون بین همدان، سنندج و زنجانیم با صداوسیماهای این مراکز کار کرده بودم ولی شبکه ملی کار نکرده بودم. این‌که به ما اعتماد شد برای ما خیلی ارزش دارد. یک عمر کار کرده بودیم؛ به جشنواره فجر می‌رفتیم و برمی‌گشتیم ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتاد. من از کودکی با آقای آقاخانی در شهرستان کار نمایش کرده بودم و آقای آقاخانی برای این نقش به من زنگ زدند. در سنندج تست گرفتند و این نقش را به من دادند. در استان‌ها و شهرستان‌ها خیلی استعداد داریم اما چون پشتیبانی ندارند، اتفاق خاصی برای‌شان نمی‌افتد. همیشه می‌گویم آقای فرجی و آقای آقاخانی دین خود را به استان کردستان و کرمانشاه و تمام کردها ادا کردند و اگر الان کسی ما را می‌شناسد مدیون این سریالیم. روز اول به آقای آقاخانی گفتم قول می‌دهیم سربلندتان کنیم. امیدوارم این اتفاق افتاده باشد و هر دو طرف سودش را برده باشند. بازتاب این کار را می‌بینیم و در خیابان هر‌کس ما را می‌بیند لبخند روی لبش می‌آید.

 

*خنده‌های سلمان را خودتان برای این شخصیت طراحی کردید یا آقای آقاخانی پیشنهاد دادند؟

نوربخش: در یک نمایش از این خنده استفاده کرده بودم و در نون‌خ۱ گفتم من یک خنده دارم و اگر اجازه دهید در کار تکه‌هایی از آن را اجرا کنم؛ اگر دوست داشتید، بگذارید بماند. قبول کردند و خیلی دوست داشتند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.