2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
برند گروه صنعتی سرکان؛ اصالت در رفتار، کیفیت در محصولات، دانش در خدمات
سرکان دیروز، خانواده بزرگ امروز

برند گروه صنعتی سرکان؛ اصالت در رفتار، کیفیت در محصولات، دانش در خدمات

گروه صنعتی سرکان، برندی که نشان داده است، اصالت در رفتار، کیفیت در محصولات و دانش در خدمات با خود اعتماد و اقبال می آورد و امروز با اختلاف از دیگر برندهای ایرانی و منطقه ای، از قابل اعتمادترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان و برندهای فعال صنعت قطعات خودروی ایران است.

دوات آنلاین -گروه از منظر اجتماعی واحدی است، دارای دوامی نسبی که در آن اعضا خود را با یکدیگر به جهت تجلی مدل‌هایی مشابه در عمل و الگوهای کلی همسان در رفتار که در پیوند یا یکدیگر برای دستیابی به اهدافی مشترک همراه و هم‌پیمان می‌بینند.

گروه‌ها ابتدا بر اساس مفاهیمی انسانی و اجتماعی و سپس با کارکردهای اقتصادی، فرهنگی هستند که دارای ویژگی‌های مشترک و ارکانی جهت استقرار و نیل به اهداف بر پایه  ارتباط بین افراد و تخصص‌های گوناگون شکل میگیرند و خود را معرفی می‌کنند. هر گروه دارای اعضایی خاص با ویژگی های منحصر به فرد و تخصص‌های یکتایی است که هر یک دارای وضع، نقش و روابط متقابل و احساس تعلق به گروه و هویت گروهی خاص خود می‌باشند و به مشارکت و توسعه فردی و جمعی آنها و در نهایت به توسعه جامعه پیرامونی آنها منجر می‌شود. گروه شرکتی (انگلیسی: Corporate group) به مجموعه‌ای از شرکت‌های تابعه، زیرمجموعه اطلاق می‌گردد، که در ادامه همان تعریف جامعه شناسانه، برای نیل به اهدافی مشترک با رفتار نزدیک به هم و البته هویت و برندی یکپارچه در فعالیت‌های اقتصاد خود را جانمایی و از طریق یک شرکت یا کورپوریشن مشترک، کنترل شده و به عنوان یک واحد اقتصادی همگن عمل و شناخته می‌شوند. گروهی است که رهبر واحد دارد و در هر بخش رفتاری مشابهه اما با تولید و ارزش‌های اقتصادی متفاوتی و تکمیل کننده یکدیگر ایجاد و در قالب یک هویت مشترک عرضه می‌کنند.

 

معمولا گروه های تجاری، شرکتی و اقتصادی در درون یک صنعت خود را تعریف کرده و پیرامون یک محصول و یا گروه محصول، زنجیره ارزش ایجاد می کنند و در ناحیه یک صنعت خود را تعریف و معرفی می‌نمایند. گروه صنعتی‌های که معمولا مجموعه‌ی از شرکت‌ها در محدوده یک شاخه از صنعت هستند، از یک سو زنجیره خدمات پیرامون محصول اصلی را تکمیل می کنند و از سوی دیگر به تنوع محصولات آن برند در درون آن صنعت میپردازند و خود را اینگونه به بازیگر بزرگ‌تری بدل می کنند که مصرف کننده را از مراجعه به برندهای مختلف در قالب محصولاتی نزدیک به یک صنعت و خدمات بی نیاز می کنند. برند سرکان که از پس نیم قرن فعالیت درخشان در تولید فیلتر از سال ۱۳۵۳ تا کنون، به قابل اعتماد ترین قطعه خودرو ساخت داخل تبدیل شده بود، امروز متشکل از شرکت‌های پیشتاز در زمینه تولید قطعات و خدمات خودرویی و از سال ۱۳۹۹ با اتکا به بخش خصوصی و با بهره مندی از روحیه کارآفرینی، با هدف ایجاد و ارتقا فرهنگی نوین در حوزه قطعات جانبی خودرو و تنوع بخشی در محصولات و خدمات با کیفیت، به گروه صنعتی سرکان تبدیل شده است.

 

گروه صنعتی سرکان، برندی که نشان داده است، اصالت در رفتار، کیفیت در محصولات و دانش در خدمات با خود اعتماد و اقبال می آورد و امروز با اختلاف از دیگر برندهای ایرانی و منطقه ای، از قابل اعتمادترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان و برندهای فعال صنعت قطعات خودروی ایران است. پیشرفت، توسعه و کشف دانش جدید برای افزایش کیفیت خدمات و محصولات، از اهداف و ماموریت‌های اصلی گروه صنعتی سرکان است. گروه صنعتی سرکان در طی این سالها ضمن گسترش واحد‌های تولیدی محصولات برند فیلتر سرکان که از قدیمی ترین اعضای خانواده است، مجموعه‌ی از فعالیت ها و فرزندان تلاش‌گری را نیز خلق و ایجاد کرده که هر کدام در صنعت قطعات جانبی خودرو باری را از روی دوش خانواده ایران بر میدارند. از شناخته شده ترین و قدیمی ترین عضو این خانواده که شرکت فیلتر سرکان، تولید کننده انواع فیلتر خودرو و ماشین‌آلات است اگر بگذریم که معرف همگان امروز میباشد، باید شرکت پادرا، تولید کننده انواع روغن و سیالات خودرو و ماشین‌آلات صنعتی را معرفی کنیم که روغن موتور‌های محبوب این روزها، محصول این شرکت است.

 

در کنار آن باید به سراغ شرکت کار اندیشان روئین آرنا رفت که هدف این شرکت در بلند مدت ایفای نقش موثر در حوزه  خدمات تعمیرگاهی (سبک و سنگین) و خدمات خودرویی می‌باشد. عضو دیگر این خانواده شرکت رویین صافی است که ارائه سرویس‌ها و خدمات ویژه در زمینه تولید فیلتر به مجموعه های بزرگ سازنده فیلتر از جمله خود سرکان از اهداف آن است. دیگر شرکت عضو این خانواده شرکت سرکان پخش ایرانیان است که اولین و بزرگترین شرکت پخش قطعات خودرو می‌باشد که تجربه‌ای ده ساله در زمینه پخش محصولات دارد و پر توان در توزیع قطعات خودرو میتوان گفت در ایران و این صنعت بی مانند است.

 

از اعضای دیگر این خانواده شرکت رینگِس (Ringes) است که با هدف ارائه خدمات تحقیقات بازار، سنجش رضایت و وفاداری، و طراحی و پیاده سازی برنامه‌های وفاداری مبتنی بر دیتا متولد و به ارایه خدمات میپردازد. گروه صنعتی سرکان متشکل از شرکت‌های پیشتاز در زمینه تولید قطعات و خدمات خودرو است که با در نظر داشتن کیفیت بالا و همیشگی محصولات تولیدی خود در سطح بین الملل، سعی در اصلاح تفکر مصرفی دارد و در تلاش است تا گامی بلند برای اعتماد سازی و خرید کالای ایرانی نه تنها در ایران بلکه در جامعه جهانی برداشته شود؛ به طوری که سال‌هاست مورد تایید استانداردهای جهانی قطعات تولیدی خود قرار گرفته و فعل “ما می‌توانیم” را تمام قد صرف کرده است. در حال حاضر گروه صنعتی سرکان با بهره‌مندی از نیروهای کارآزموده و متخصصان با تجربه خود و استفاده از دانش فنی و ماشین آلات به روز و دریافت استانداردها در حال گسترش سهم در بازارهای منطقه خاورمیانه و جهانی است. گروه جهت خلق سیستم منظم و مشخص برای خدمت رسانی به انواع خودروهای سواری و کار فعال است و دارای بخش‌های خدماتی مختلف با رعایت استانداردها برای ارتباط مستقیم با مصرف کننده نهایی و ارائه خدمات خودرویی است.

 

ایجاد یک ارتباط شفاف با مشتریان برای گروه صنعتی سرکان یک اولویت است و در تلاش است تا مشتریان مطابق استاندارد‌ها و با سهولت بیشتر بتوانند نیازهای خود را رفع و از تمامی خدمات به بهترین شکل استفاده نمایند. گروه صنعتی سرکان، که این روزها نامش را از طریق محصولات متنوع‌اش شامل روغن موتور، ضد یخ، فیلتر از موتور سیکلت تا خودرو، شیشه شور، غیره و از طریق تیزرهای جذابش در شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی بیش از گذشته میبینیم، میشنویم، مجموعه‌ای در تراز جهانی است که در تلاش است با پشتوانه بر اصالت بیش از نیم قرن، سیستمی را خلق کند که با پایبندی بر کیفیت، به عنوان بازیگری اصلی در صنعت قطعات خودرو در منطقه و جهان شناخته شود. مجموعه سرکان در ورای تکاپوها و با همت بلند و کار مضاعف این پیام را دارد که ایران و ایرانی در مسیر موفقیت‌های اقتصادی کوتاه نخواهد آمد و امیدوار است با همراهی و همدلی همیشگی مصرف کنندگانش، قله‌های موفقیت جهانی و بین المللی را فتح و مایه افتخار ایران و ایرانی باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.