2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بازیگران به کدام آرایشگاه‌ها می‌روند؟

بازیگران به کدام آرایشگاه‌ها می‌روند؟

سلبریتی های مشهور همواره به دنبال بهترین سالن های آرایشی هستند. هر روز تعداد زیادی تصویر بازیگران با میکاپ‌های حرفه ای منتشر می شود. افراد زیادی هم به دنبال سالن هایی هستند که بازیگران خدمات زیبایی خود را به آنها می‌سپارند. برورو مرجع معرفی خدمات آرایشی، به شما کمک خواهد کرد تا آرایشگاه‌هایی که بازیگران برای انجام خدمات آرایشی خود انتخاب کرده‌اند را بیابید.

دوات آنلاین -سلبریتی های مشهور همواره به دنبال بهترین سالن های آرایشی هستند. هر روز تعداد زیادی تصویر بازیگران با میکاپ‌های حرفه ای منتشر می شود. افراد زیادی هم به دنبال سالن هایی هستند که بازیگران خدمات زیبایی خود را به آنها می‌سپارند. برورو مرجع معرفی خدمات آرایشی، به شما کمک خواهد کرد تا آرایشگاه‌هایی که بازیگران برای انجام خدمات آرایشی خود انتخاب کرده‌اند را بیابید.

 

آرایش سلبریتی ها در مکان های مختلف همیشه مورد توجه بوده است، چون بسیاری از این آرایش ها بیانگر مد آن سال و ایده های جدید آرایشی هستند که می توانند باعث زیباتر شدن چهره صورت شوند. بنابراین بیشتر خانم هایی که علاقه به آرایش کردن دارند، به دنبال آرایش سلبریتی ها هستند تا از آن طریق تکنیک های آرایشی را یاد بگیرند و مانند آن ها آرایش کنند. لازم است بدانید که چهره های سلبریتی ها بدون نقص نیستند و فقط آن ها یا میکاپ آرتیست های شان بلدند که چطور آرایش کنند و از چه تکنیک های آرایشی ای استفاده کنند تا زیباتر به نظر برسند.

 

نکات کلی در آرایش سلبریتی ها

نکاتی کلی وجود دارد که کمک می کند شما بهتر آرایش کنید. در ادامه در مورد آن ها صحبت کرده ایم.

استفاده از مرطوب کننده

تقریبا تمام سلبریتی ها قبل از آرایش از مرطوب کننده استفاده می کنند. این کار باعث می شود آرایش صورت یکدست تر باشد و آرایش به صورت کامل روی پوست بنشیند. پس طبیعی است که قبل از این که لوازم آرایشی خود را بردارید، به سراغ مرطوب کننده بروید.

استفاده از کرم پودر

بیش از حد از کرم پودر استفاده نکنید. استفاده بیش از اندازه از هر محصول آرایشی خصوصا کرم پودر باعث می شود نواقص پوست شما بیشتر دیده شود. تنها مقدار کمی از کرم پودر بردارید و آن را روی پیشانی، بینی، چانه و اطراف بینی بزنید. اگر هم روی صورت تان لکه های قهوه ای یا جوش وجود دارد، مقداری کرم پودر به صورت نقطه ای بزنید تا لکه یا جوش را محو کنید.

بازیگران به کدام آرایشگاه‌ها می‌روند؟

رنگ های رژگونه

اگر به صورت سلبریتی های هالیوودی نگاهی بیندازید، می بینید که تمام آن ها در مراسم های مهم از رژگونه استفاده کرده اند. رژگونه های هلویی، گلبهی و صورتی جزء محبوب ترین هاست و در چند سال اخیر هم رژگونه های طلایی و قهوه ای مورد استفاده قرار گرفته است. برخی از سلبرتی ها از جمله آنجلینا جولی و تیلور سوئیفت از رژگونه های طبیعی استفاده می کنند که باعث می شود استخوان گونه بهتر دیده شود اما رنگ خاصی به صورت نمی دهد. بسیاری از خانم ها در انتخاب رژ گونه مناسب با رنگ پوستشان دچار مشکل می شوند. جالب است بدانید که رژ گونه فقط به رنگ پوست بستگی ندارد بلکه توجه به عوامل دیگری مانند رنگ چشم و سبک آرایش و حتی فصل های مختلف می تواند، به نوعی راهنمای انتخاب رنگ رژگونه مناسب برای شما به حساب بیاید.

خط چشم برای داشتن چشمانی زیباتر

مداد و خط چشم هم جزو جدا نشدنی آرایش سلبریتی هاست. خط چشم مورد علاقه سلبریتی ها خط چشم دنباله دار است که با اختلاف زیادی از سایر مدل ها مورد استفاده قرار می گیرد. هر زمان که پای مراسم مهمی در میان باشد، خط چشم دنباله دار روی صورت تعداد زیادی از سلبریتی ها دیده می شود. برای کشیدن خط چشم دو نکته را فراموش نکنید:

نیاز نیست خط چشم را یکسره بکشید. می توانید تکه تکه خط چشم را بکشید و در نهایت آن ها را به هم متصل کنید. کشیدن خط چشم یکسره باعث به وجود آمدن ناصافی می شود.

برای این که دست تان نلرزد، می توانید آرنج تان را به جایی تکیه دهید و پس از آن شروع به کشیدن خط چشم کنید.

بالا بردن ماندگاری رژ لب

سلبریتی ها برای مهمانی های مهم که چندین ساعت هم به طول می انجامد، از تکنیک هایی استفاده می کنند که رژ لب شان را ماندگار کنند.

 

پرایمر لب: قبل از این که رژ لب بزنید، از پرایمر استفاده کنید تا ماندگاری رژ لب تان را بالا ببرید.

کرم پودر روی لب: اگر پرایمر لب ندارید، می توانید از کرم پودر استفاده کنید. این کار باعث برجسته تر شدن لب ها هم می شود.

ژله قرمز: می توانید مقداری پودر ژله قرمز را با دو تا سه قطره آب مخلوط کنید و برای دو دقیقه آن را روی لب بکشید تا رنگ لب ها به طور طبیعی تغییر کند. سپس روی آن رژ لب و برق لب بزنید.

مرجع معرفی خدمات آرایشی

کانسیلر و تیرگی چشم ها

یکی دیگر از تکنیک هایی که سلبریتی ها در آرایش شان استفاده می کنند، کانسیلر است. برای پوشاندن تیرگی دور چشم از کانسیلر استفاده کنید. برای این که پوست دور چشم تان را اذیت نکنید، کانسیلر را به صورت نقطه ای دور چشم تان بزنید و آن را با انگشت به صورت ضربه ای پخش کنید.

خط تیره دور ابرو

سلبریتی هایی مانند آنجلینا جولی، اما واتسون، آماندا سیفرید، بریتنی اسپیرز و… که ابروهایی که نازک دارند، برای این که ابروهای خود را پر تر نشان دهند، از یک خط تیره دور ابرو استفاده می کنند و سپس با مداد یا سایه ابرو شروع به پر کردن آن می کنند. با این کار نقص های ابروها به خوبی پوشیده می شود. برای این که رنگ ابرو طبیعی جلوه کند، می توانید از مداد خاکستری برای دور ابرو استفاده کنید.

کانتور کردن صورت محبوب ترین کار در آرایش سلبریتی ها

کانتور کردن صورت جزء جدا نشدنی از صورت سلبریتی هایی مانند کیم کارداشیان، ریانا، هیلی بیبر و… است. در واقع در هر فرش قرمزی که نگاه کنید، چهره سلبریتی ها اینطور دیده می شود: گونه ها و لب های برجسته، بینی باریک و صورتی کشیده و استخوانی. در واقع این تکنیک کانتور کردن در آرایش سلبریتی ها است که باعث می شود صورت شان زیباتر دیده شود. اگر پوست تان تیره است، پیشنهاد می کنیم از رنگ روشن کانتور استفاده کنید. برای این کار رنگ روشن را روی پیشانی، خط بینی، چانه و گونه ها بزنید. اما اگر پوست روشنی دارید، از رنگ تیره کانتور استفاده کنید و زیر گونه ها و نقاطی که دوست دارید برجسته تر دیده شوند، استفاده کنید.

برق لب

بیشتر سلبریتی ها برای این که لب هایی برجسته داشته باشند، به سراغ برق لب می روند. رژ لب های مایع هم درصد کمی از برق لب دارند که باعث جذاب تر شدن لب های شما می شوند. اما اگر دوست ندارید از برق لب استفاده می کنید، می توانید خط لب تان را خاص تر بکشید. اگر خط لب شما هم یک درجه از رژ لب تان تیره تر باشد، به برجسته دیده شدن لب های تان کمک می کند.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.