2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
چرا نباید در محله‌های خیلی لاکچری تهران؛ آپارتمان مبله اجاره کنید!

چرا نباید در محله‌های خیلی لاکچری تهران؛ آپارتمان مبله اجاره کنید!

بسیاری از مسافران برای اجاره محل اقامتشان در سفر، خانه و آپارتمان مبله را انتخاب می‌کنند و ترجیح می‌دهند به جای هتل در فضای راحت‌تر و مستقل‌تری اقامت داشته باشند. برای این دسته از مسافران امروز یک راهنمای کوتاه و خلاصه برای اجاره آپارتمان مبله در تهران آوردیم

دوات آنلاین -بسیاری از مسافران برای اجاره محل اقامتشان در سفر، خانه و آپارتمان مبله را انتخاب می‌کنند و ترجیح می‌دهند به جای هتل در فضای راحت‌تر و مستقل‌تری اقامت داشته باشند. برای این دسته از مسافران امروز یک راهنمای کوتاه و خلاصه برای اجاره آپارتمان مبله در تهران آوردیم؛ زیرا بسیاری از این افراد به اشتباه در مناطق لوکس و گران تهران خانه اجاره کرده و هزینه زیادی بابت این قضیه پرداخت می‌کنند. از طرف دیگر برای رسیدن به مقصدشان هم ساعت‌های طولانی در ترافیک می‌مانند و از بابت این قضیه حسابی کلافه می‎شوند، پس پیشنهاد می‌کنم برای انتخاب درست محل اقامتتان در تهران کمی از وقتتان را به ما بدهید و در ادامه همراهمان باشید.

محله‌های لاکچری از جاذبه‌های شهر دور هستند!

اول از همه یادتان باشد که با هر هدفی که به تهران سفر کرده باشید، با انتخاب محله‌های لوکس شمال و شمال غرب شهر تا حد زیادی از جاذبه‌ها و دیدنی‌های تهران دور هستید. درست است که در شمال پایتخت جاذبه‌هایی مانند بازار تجریش، کاخ نیاوران و کاخ سعدآباد برای گشت‌وگذار پیشنهاد می‌شود؛ اما این فقط یک روز از سفر شما را شامل شده و برای روزهای دیگر ممکن است مجبور شوید چند ساعت در ترافیک و مسیرهای طولانی بمانید تا به مرکز شهر یا بازار بزرگ و دیگر جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر برسید. به همین خاطر بهتر است که از همین حالا برای سفر به تهران آپارتمانی در مرکز شهر را انتخاب کرده و خودتان را اسیر ترافیک و رانندگی در مسیرهای طولانی نکنید.

دسترسی سخت به وسایل حمل‌ونقل عمومی

مسئله سخت بعدی در انتخاب محله‌های لوکس برای اجاره آپارتمان مبله در تهران مخصوص کسانی است که بدون ماشین شخصی سفر کردند و برای رفت‌وآمد به تاکسی یا مترو نیاز دارند. این دوستان بهتر است بدانند که با انتخاب محله‌های لوکس پایتخت برای اقامتشان، تقریباً دسترسی سختی به ایستگاه مترو دارند و برای رفت‌وآمد یا باید ماشین شخصی همراه داشته باشند یا از تاکسی استفاده کنند.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو در شمال تهران، ایستگاه تجریش، ایستگاه میدان صنعت و ایستگاه میدان نوبنیاد است و دیگر ایستگاه‌ها یا از محله‌های شمالی شهر دور است یا هنوز افتتاح نشده است.

هزینه اجاره آپارتمان مبله بالا است!

مسئلۀ بعدی هزینه اجارۀ آپارتمان مبله است که قاعدتاً بر اساس محله، متراژ و امکانات خانه مشخص می‎شود. درست است که ما بارها به مسافران پیشنهاد کردیم که در نقاط حاشیه شهر خانه مبله اجاره نکنند و حتماً مسئله امنیت را در نظر داشته باشند؛ اما این به آن معنا نیست که انتخاب محله‌های لوکس و گران مناسب باشد.

اولین نکته قیمت بالای اجاره آپارتمان مبله در این مناطق و مسئله دوم متراژ است زیرا بر خلاف مرکز شهر نمی‌توانید آپارتمان خیلی نقلی و دنج در این محله‌ها پیدا کنید و بیشتر خانه‌ها بسیار بزرگ هستند در نتیجه هم برای یک مسافرت ساده چندان پیشنهاد نمی‌شوند و هم اینکه قیمت بسیار بالایی دارند.

صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر سخت می‌شود!

به‌عنوان آخرین نکته هم بد نیست به این مورد توجه کنید که اگر بودجۀ محدودی برای اجاره آپارتمان یا حتی سفر در نظر دارید، با انتخاب محله‌های لاکچری تهران نمی‌توانید خیلی در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی کنید.

همان‌طوری که گفتیم با اجاره آپارتمان در محله‌های لاکچری تهران از وسایل حمل‌ونقل عمومی دور هستید و برای رفت‌وآمد باید سراغ تاکسی یا تاکسی اینترنتی بروید که هزینه دارد. از طرف دیگر رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و امکانات تفریحی این محله‌ها قیمت بالایی دارند و با مرکز شهر متفاوت هستند. به همین خاطر هزینه سفرتان به طور کلی زیاد شده و خیلی نمی‌توانید صرفه‌جویی کنید.

چرا نباید در محله‌های خیلی لاکچری تهران؛ آپارتمان مبله اجاره کنید!

راهنمای اجاره سوئیت و آپارتمان مبله با بهترین قیمت

تا اینجا دربارۀ نکات منفی و نبایدهای اجاره آپارتمان مبله در مناطق لاکچری و گران تهران صحبت کردیم. اجاره کوتاه‌مدت آپارتمان در محله‌های شمالی شهر هم باعث می‌شود برای گشت‌وگذارتان ساعات طولانی در ترافیک بمانید و هم هزینه‌های سفر را زیاد می‌کند، پس انتخاب بهتر خانه‌های مبله مرکز شهر است. البته در نهایت انتخاب نهایی به تصمیم و سلیقۀ شخصی خودتان بستگی دارد.

در همین راستان اگر نیاز به اجاره آپارتمان مبله با قیمت مناسب داشتید، می‌توانید از طریق سایت‌هایی مانند اقامت 24، جاباما، میهمان شو، هومسا، جاجو، شب، جاجیگا و اسنپ تیریپ خانه و آپارتمان مبله اجاره کنید.

با انتخاب محله و محدودۀ قیمتی موردنظرتان می‌توانید جستجوی دقیقی داشته و سپس خانه موردنظرتان را رزرو کنید. پیش از رزرو هم حتماً امکانات خانه را بررسی کرده و تجربۀ مهمانان قبلی را بخوانید و سپس به مرحلۀ پرداخت بروید. به این ترتیب نه‌تنها در تهران بلکه در تمامی شهرهای ایران می‌توانید با بهترین قیمت و فقط در مدت چند دقیقه به‌صورت کاملاً آنلاین خانۀ موردنظرتان را بر اساس محله و بودجۀ موردنظرتان پیدا کرده و اجاره کنید. در صورتی هم که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید یا ‌خواستید اقامتتان را تمدید کنید، حتماً با پشتیبانی سایتی که از آن خانه را رزرو کردید، تماس بگیرید.

 

منبع: مجله جاباما

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.