2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بهترین زمان سفر به بیروت چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به بیروت چه زمانی است؟

رزرو هتل بیروت رویای تمام کسانی است که عاشق حال و هوای شرقی مدیترانه هستند. لبنان تنها کشور خاورمیانه است که هر چهارفصلش جذاب و دیدنی است. اگرچه بهترین زمان سفر به بیروت بهار است، اما قیمت‌ها، آب و هوای متغییر بیروت و ده ها دلیل دیگر باعث می‌شود که برخی از توریست ها بهار را برای دیدن این شهر انتخاب نکنند.

دوات آنلاین -رزرو هتل بیروت رویای تمام کسانی است که عاشق حال و هوای شرقی مدیترانه هستند. لبنان تنها کشور خاورمیانه است که هر چهارفصلش جذاب و دیدنی است. اگرچه بهترین زمان سفر به بیروت بهار است، اما قیمت‌ها، آب و هوای متغییر بیروت و ده ها دلیل دیگر باعث می‌شود که برخی از توریست ها بهار را برای دیدن این شهر انتخاب نکنند. اگر می‌خواهید بیروت و حال‌وهوایش در هر فصلی را بهتر بشناسید، هتل بیروت را بهترین قیمت رزرو کنید و  تصمیم نهایی را در رابطه با زمان سفر به لبنان بگیرید، خواندن این مقاله کوتاه می‌تواند مفید باشد.

 

بهترین فصل بیروت

بیروت پایتخت جهان وطنیکشور لبنان است. این شهر پرجنب‌وجوش مجموعه‌ای از زیباترین جاهای دیدنی این کشور را در خود دارد. علاوه‌براین، بیروت بهترین مکان برای لذت بردن از غذاهای لبنانی و درک جنبه مدرن و نوآورانه این کشور است. بیروت با تعداد زیادی موزه و مسجد، ساختمان‌های شرقی و باستانی و حال‌وهوای عجیبش بازتاب دهنده فرهنگ کشور لبنان است. اگر می‌خواهید در این شهر قدم بزنید و از تماشای تمام این زیبایی‌ها لذت ببرید،بهترین زمان برای سفر به بیروت خارج از ماه های گرم تابستان است، مگر اینکه بخواهید تعطیلات خود را در ساحل بگذرانید. در آن صورت به جای رزرو یک هاستل قدیمی در بافت تاریخی بیروت بهتر است به فکر رزرو هتل بیروت در کنار دریا باشید.

 

سفر به بیروت در بهار

بهار بهترین زمان برای سفر به بیروت است. در این زمان از سال می‌توانید به راحتی از مناظر شهر بیروت، ویرانه‌های رومی شگفت‌انگیز شهر بعلبک و  بیبلوس دیدن کنید. تا اواخر بهار می‌توانید از هوای خنک دریای مدیترانه لذت ببرید. از این مهم‌تر در روزهای پایانی خرداد جاهای دیدنی بیروت  نسبت به فصل اوج شلوغی بسیار خلوت تر هستند و قیمت هتل بیروت و بلیط هواپیما به دلیل کمتر شدن توریست ها کاهش پیدا می‌کند.

 

سفر به بیروت در تابستان

اگر می خواهید تعطیلات تابستانی را کنار دریا باشید، بهترین زمان سفر به بیروت تابستان محسوب می‌شود. تابستان های بیروت گرم و بسیار خشک است و این آب و هوا برای  لذت بردن از خط ساحلی مدیترانه مناسب است. کشور لبنان سواحل متعدد و زیبایی در امتداد مدیترانه دارد که از بیروت تا بیبلوس (جبیل) کشیده شده اند. البته اگر آب و هوای خنک‌تر را ترجیح می‌دهید، می‌توانید به کوهستان بروید. کوه‌های لبنان پر از مسیرهای پیاده‌روی و مناظر طبیعی جذاب هستند. علاوه بر این می‌توانید از ماجراجویی در جنگل های سرو هم لذت ببرید. بنابراین رزرو هتل بیروت در تابستان بیشتر از هرچیزی به سلیقه شما برمی‌گردد. آب و هوای گرم و آفتاب گرفتن کنار ساحل یا هوای خنک کوهستانی؟ بیروت هم هتل های ساحلی دارد و هم اقامتگاه های کوهستانی!

بهترین زمان سفر به بیروت چه زمانی است؟

سفر به بیروت در پاییز

پاییز یکی دیگر از فصل های هیجان‌انگیز برای سفر به بیروت است. اگرچه موج گرمای تابستان اغلب تا اواسط مهر ادامه پیدا می‌کند، اما دیگر خبری از توریست‌های تابستانی نیست و سواحل خلوت‌تر از همیشه هستند. اوایل پاییز زمانی است که شما می‌توانید از روزهای گرم و شب‌های خنک‌ بیروت لذت ببرید. پاییز بهترین زمان برای قدم زدن در میان محله‌ها و کوچه‌پس‌کوچه های بیروت است.

یکی دیگر از مواردی که پاییز بیروت را جذاب می‌کند، برداشت انگور است. پاییز فصل چیدن انگورها است. اگر در پاییز به بیروت سفر کردید نباید بازدید از تاکستان های دره بقاع را از دست بدهید. البته اگر به قدم زدن در حال‌وهوای پاییزی علاقه دارید، درختان سرو باستانی کوه های چوف و منطقه تنورین را از دست ندهید. پاییز لبنان فصل آرامش محسوب می‌شود. هتل های بیروت در این فصل خلوت تر از اوایل سال هستند و سواحل مدیترانه در سکوت فرو رفته‌اند.

 

سفر به لبنان در فصل زمستان

اگرچه خیلی از توریست‌ها به شهر بیروتبه عنوان یک مقصد زمستانی نگاه نمی‌کنند، اما بیروت یکی از بهترین نقاط خاورمیانه برای لذت بردن از ورزش‌های زمستانی است. پیست اسکی مزار کفردبیان تنها یک ساعت از بیروت فاصله دارد. مزارکفردبیان بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه به شمار می‌رود. این پیست اسکی با قله هایی به ارتفاع 2465 متر و طیف وسیعی از مسیرهای اسکی چالش برانگیز، بهترین پیست اسکی در لبنان است. بنابراین، اگر به اسکی علاقه دارید، بهترین زمان برای سفر به بیروت فصل زمستان است! خبر خوب این که در سال‌های اخیر امکان رزرو اقامتگاه و هتل بیروت در نزدیکی پیست فراهم شده است. اگر اهل اسکی هستید، بد نیست امسال زمستان را در بیروت سپری کنید.

بهترین زمان سفر به بیروت چه زمانی است؟

فلای تودی، ارزانترین مرجع برای رزرو هتل بیروت

بیروت یکی از زیباترین شهرهای جهان است. از سواحل مدیترانه گرفته تا بازارها و کافه‌های عربی و خرابه‌های باستانی، بیروت شهری است که هرکسی باید حداقل یک بار در زندگی تجربه‌اش کند. اما همین موضوع و هجوم توریست‌ها از همه جای جهان باعث شده این شهر تعداد زیادی هتل، هاستل و اقامتگاه متنوع داشته باشد. این یعنی شما به عنوان مسافر شهربیروت با سوال‌های زیادی مواجه هستید: هتل بیروت را در کدام منطقه رزرو کنیم؟ ارزانترین منبع برای رزرو هتل بیروت کدام است؟ هتل دو ستاره به صرفه‌تر است یا هاستل بیروت؟ و .....

در جواب تمام این پرسش‌ها باید یک سایت را به شما معرفی کنیم. سایت فلای تودی می‌تواند به شما بیشترین حق انتخاب برای رزرو هتل بیروت را بدهد. کافی است سری به سایت فلای تودی بزنید. از هاستل ‌ها و هتل آپارتمان‌های ارزانقیمت بیروت تا هتل های لوکس این شهر، همه و همه را در این سایت می‌توانید ببینید و از این مهم‌تر با کارت اعتباری رزرو کنید. یک سایت با زبان فارسی، قابلیت رزرو هتل با کارت شتاب و به ریال با متنوع ترین تعداد هتل ها در بیروت از مزایای رزرو هتل در فلای تودی است.

البته ماجرا اینجا تمام نمی‌شود. شما می‌توانید نوع هتل بیروت، کلاس هتل، منطقه، نوع غذا و تمام امکاناتی که می‌خواهید را فیلتر کنید. حالا فقط همان هتل‌هایی برایتان نمایش داده می‌شود که مطابق شرایط شما است. از همه مهم‌تر می‌توانید قیمت هتل را در این سایت فیلتر کنید، حالا علاوه بر تمام این گزینه‌ها فقط هتل‌هایی را می‌بینید که مناسب بودجه شما و در محل دلخواهتان است.

اگر زمانی قصد سفر به بیروت یا هر نقطه دیگری از ایران و جهان را داشتید، سری به سایت فلای تودی بزنید. تنوع و قیمت هتل های این سایت شما را شگفت‌زده می‌کند. از سمتی مسافران می‌توانند هنگام رزرو هتل قیمت، نوع اقامتگاه، امکانات، موقعیت جغرافیایی و ... را در این سایت فیلتر کنند. در این صورت انتخاب بهترین هتل یا اقامتگاه  در هر نقطه‌ای از جهان کار دشوار یا زمان‌بری نخواهد بود. در پایان اگر برای رزرو هتل یا خرید بلیط با مشکل مواجه شدید و یا هرگونه سوالی دراین‌باره داشتید، می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. پشتیبانی 24 ساعته این سایت هرلحظه پاسخگوی شما است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.