2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مدل های جدید یخچال نوشابه با طرح های پپسی و کوکاکولا

مدل های جدید یخچال نوشابه با طرح های پپسی و کوکاکولا

یخچال نوشیدنی در ابعاد و گنجایش های متنوعی تولید می شود تا مغازه داران بتوانند به نسب فضایی که دارند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

دوات آنلاین -یخچال نوشابه از جمله تجهیزاتی می باشد که در مکان های مختلفی به منظور نگهداری از انواع نوشیدنی مانند: آب، نوشابه، آبمیوه و ... آن را مورد استفاده قرار می دهند. یخچال نوشیدنی در ابعاد و گنجایش های متنوعی تولید می شود تا مغازه داران بتوانند به نسب فضایی که دارند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. این محصول علاوه بر ابعاد گوناگون در طرح های متنوع نیز تولید می شود که محبوب ترین طرح ها در بین مشتریان طرح پپسی و کوکاکولا می باشد. این محصول در ابعاد 60، 70، 120 سانتی در دو نوع تک درب و دو درب تولید می گردد. برای آشنایی بیشتر با انواع این یخچال نوشابه ایستاده با ما همراه باشید.

 

یخچال نوشابه چیست؟

یخچال نوشابه ای از جمله انواع یخچال صنعتی می باشد، که در سوپرمارکت، مغازه، هایپرمارکت و ... آن را به جهت در معرض دید قرار دادن انواع نوشیدنی و خنک نگهدرای کردن از آن ها مورد استفاده قرار می دهند. نمای شیشه ی این یخچال نوشابه ظاهری زیبا را برای مغازه ی شما خلق می کند، علاوه بر آن شما می توانید این یخچال ویترینی نوشابه را بنا به دکوراسیون خود با استیکر و طرح دلخواهتان سفارش دهید. تمامی شیشه های به کاربرده شده در این یخچال نوشیدنی ایستاده از نوع سکوریت نشکن می باشند، تا در هنگام جا به جایی و برخورد احتمالی اجسام شیشه ها دچار آسیب و شکستگی نشوند. در این یخچال مخصوص نوشیدنی موتوری قدرتمند تعبیه شده است که این کمپرسور با تولید سرمای مناسب در مدت زمان کوتاه باعث می شود تا نوشیدنی ها در کوتاه ترین زمان به دمایی ایده آل برای نگهداری برسند. عایق بندی از جمله اصلی ترین ارکان در هنگام تولید یخچال ایستاده می باشد، زیرا اگر از عایق بندی مناسبی در هنگام ساخت استفاده نشود سرما و انرژی یخچال هدر می رود، عایق بندی به کاربرده شده در این محصول ازنوع فوم تزریقی پلی یورتان می باشد، این مدل از عایق بندی بهترین نوع برای یخچال می باشد تا از هدر رفتن سرما به خوبی جلوگیری شود. نورپردازی LED به کاربرده شده در این یخچال علاوه بر زیبایی، باعث می شود تا تمامی محتویات به وضوح کامل برای مشتریان قابل مشاهده باشد. به جهت سهولت در جا به جایی این محصول در قسمت پایینی این یخچال چرخ هایی تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی آن را حرکت دهید. این محصول در دو جنس بدنه ی استیل و گالوانیزه طراحی و تولید می شود که مشتریان می توانند بنا به سلیقه ی خود محصول را با جنس بدنه ی دلخواهشان سفارش دهند. سیستم سرمایش به کارگرفته شده در این محصول نوفراست(بدون برفک) می باشد، و این ویژگی از برفک زدن محتویات درون یخچال می تواند به خوبی جلوگیری کند. درب مگنتی این محصول علاوه بر اینکه باعث زیبایی محصول می شود، باعث می شود تا مشتریان بتوانند به راحتی درب یخچال را باز و بسته کنند و محصول مد نظرشان را بردارند.

یخچال نوشیدنی ایستاده

انواع یخچال نوشابه

  • یخچال نوشابه تک درب

  • یخچال نوشابه دو درب

  • یخچال نوشابه کوچک

یخچال تک درب 60 سانتی

موتور به کاربرده شده در این محصول دارای 4/1 اسب بخار قدرت می باشد، و یک یخچال قدرتمند به شمار می آید. شیشه های به کاربرده شده در آن دوجداره ی وکیوم می باشند که از کیفیت بسیار خوبی برخور دار هستند، لایه ی میانی این شیشه ها از گاز آرگون پر شده اند، که این ویژگی مقاومت شیشه ها را چندین برابر می کند. این یخچال به کمک بهترین دستگاه ها عایق بندی تزریق فوم شده است، این ویژگی از اتلاف و هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و در نهایت باعث کاهش مصرف انرژی دستگاه نیز می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به بدنه ی گالوانیزه، نورپردازی LED، طبقات قابل جا به جایی و ... اشاره نمود.

 

یخچال تک درب 70 سانتی

این یخچال نوشیدنی فضای داخلی بیشتری نسبت به نوع 60 سانتی خود دارد. ویژگی های این دو نوع با یک دیگر مشترک می باشد و تنها تفاوت آن ها ابعادشان می باشد. ابعاد استاندارد این محصول باعث شده است تا بتوانید به راحتی آن را در فضا هایی که مساحت کمی دارند جایی گذاری کنید و مورد استفاده قرار دهید. ویژگی های این محصول به شرح ذیل می باشد.

 

  1. عایق بندی تزریق فوم
  2. نورپردازی LED
  3. شیشه های سکوریت نشکن
  4. طبقات قابل جا به جایی
  5. درب مگنتی آسان باز شو
  6. بدنه استیل زد زنگ
  7. رنگ بدنه الکترواستاتیک

یخچال تک درب 70 سانتی

یخچال تک درب 80 سانتی

این یخچال نوشابه یکی دیگر از انواع یخچال ایستاده نوشیدنی می باشد، که به منظور نگهداری از انواع نوشیدنی در مکان های گوناگونی مانند: مغازه، هایپرمارکت، سوپرمارکت و ... مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت موتور این محصول 1.4 اسب می باشد و یک یخچال پر قدرت به شمار می آید. از جمله ویژگی های این یخچال نوشیدنی می توان به عایق بندی تزریق فوم، شیشه های دوجداره نشکن، بدنه استیل، 5 طبقه با قابلیت جا به جایی، درب آسان بازشو، نورپردازی LED اشاره نمود.

 

یخچال دو درب 120 سانتی

این نوع از یخچال نوشابه به نسبت نمونه های مشابه خود بزرگ تر می باشد و همانطور که از نامش پیداست دارای دو درب می باشد. در این یخچال حجم بیشتری نوشیدنی را می توانید جایگذاری و نگهداری کنید. مشتریان می توانند این محصول را به همراه استیکر و طرح لخواه مدنظرشان سفارش دهند. این یخچال با طرح های پپسی، هایپ و کوکاکولا در بین مشتریان بسیار محبوب می باشد. در قسمت تاج این محصولی نورپردازی به کارگرفته شده است که زیبایی محصول را چندین برابر کرده است.

 

یخچال دو درب 5/1 متری

این یخچال نوشابه کوکا ابعاد کمتری را نسبت به یخچال سه درب اشغال می کند، و فضای داخلی مناسبی نیز دارد، از این رو گزینه ی بسیار مناسبی برا مکان هایی می باشد که فضای کمی دارند اما نیاز به یخچالی دارند که حجم داخلی قابل توجحی داشته باشد. این محصول را نیز می توان به همراه استیکر و طرح دلخواهتان سفارش دهید. ترموستات به کاربرده شده در این یخچال دیجیتالی می باشد، و می توانید به راحتی دما را کنترل و تنطیم نمائید.

 

انواع یخچال کوچک نوشابه

  • یخچال کوچک 3 فوت

  • یخچال کوچک 5 فوت

  • یخچال کوچک 7 فوت

ابعاد این یخچال از دیگر نمونه های خود کوچک تر می باشد و فضای کمی را اشغال می کند. این یخچال نوشیدنی کوچک فضای داخلی کمی دارد و مناسب استفاده در هتل، مسافرخانه، اتاق خواب و... می باشد. جنس بدنه ی این محصول گالوانیزه ی رنگی است و شیشه های به کاربرده شده بر روی آن تماما نشکن می باشند، تا در صورت برخورد احتمالی اجسام دچار شکستگی نشود. در این یخچال نوشیدنی کوچک به منظور مشاهده تمامی محصولات نورپردازی تعبیه شده است.

یخچال کوچک 7 فوت

برخی از برند های یخچال نوشابه کوچک

همانطور که می دانید شرکت های گوناگونی در زمینه ی تولید انواع یخچال کوچک در کشور وجود دارند که مشغول به فعالیت می باشند. از جمله شرکت های تولید کننده ی یخچال کوچک نوشابه می توان به شرکت ال جی، اسنوا، الکترواستیل، سامسونگ، هیمالیا و سینجر اشاره نمود.

قیمت یخچال ایستاده نوشابه

قیمت یخچال ایستاده نوشابه

همانطور که در مطالب بالا گفته شد این محصول در ابعاد و انواع گوناگونی تولید می شود که هر یک دارای مشخصات و قیمت های متفاوتی می باشند. از جمله فاکتور هایی که در قیمت گذاری محصولات تاثیر گذار هستند می توان به جنس بدنه، شرکت سازنده، ابعاد، نوع عایق بندی و مدت گارانتی اشاره نمود.

 

صنایع برودتی دنار سرما

مجموعه ی دنار یکی از برترین تولید کنندگان در زمینه ی تولید انواع یخچال صنعتی در ابعاد و گنجایش های گوناگون می باشد. این شرکت تولیدی با استفاده از بهترین قطعات و متریال توانسته بهترین یخچال های ایستاده را تولید، و به قیمت کف بازار عرضه نماید. یخچال های تولید شده در این مجموعه دارای ابعاد گنجایش های متنوع می باشد و از این رو می توان آن را در هر مکانی با هر میزان مساحتی مورد استفاده قرار داد. تمامی یخچال های تولید شده در این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

 

شماره تماس: 09128423371

 

آدرس سایت: https://donarsarma.ir

 

صنایع برودتی دی مارکت

گروه تولیدی دی مارکت پیشرو در ساخت و تولید انواع صنایع برودتی، با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی ها و همچنین خلاقیت های بی نظیر توانسته محصولاتی با دوام و زیبا تولید و به مشتریان در تمامی نقاط ایران و خارج کشور عرضه کند با تماس با کارشناس فروش این مجموعه می توانید به راحتی انواع یخچال ایستاده نوشابه را با ارزان ترین قیمت خریداری نمائید.

 

شماره تماس: 09128173578

 

آدرس سایت: https://deymarket.ir/tag/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%86%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C

 

صنایع برودتی سیلور

صنایع برودتی سیلور تولید کننده ی انواع یخچال های ایستاده نوشابه در ابعاد ۶۰ سانتی، ۷۰ سانتی، ۱۲ سانتی و ۲۰۰ سانتی متری می باشد. در این مجموعه محصولات با استفاده از بهترین متریال و به کار گیری کادری مجرب تولید می شوند.محصولات تولید شده در مجموعه سیلور را به صورت مستقیم و بدون واسطه و بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید. تمامی محصولات فوق دارای ۱۸ ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش از زمان تحویل کالا می باشند.

 

شماره تماس: 09128398711

 

آدرس سایت: https://silver-co.ir/tag/beverage-refrigerator

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.