2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سخنان خواننده افسانه‌ای «پینک فلوید» در انتقاد از موضع رسانه‌ها درباره اسرائیل

سخنان خواننده افسانه‌ای «پینک فلوید» در انتقاد از موضع رسانه‌ها درباره اسرائیل

او دوباره از تصمیم گروه موسیقی «ردیو هد» برای اجرا برنامه در اسرائیل علیرغم تحریم فرهنگی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

دوات آنلاین-راجر واترز خواننده سرشناس گروه «پینک فلوید» از مواضع رسانه‌های آمریکایی و دیگر موزیسن‌ها درباره اسرائیل انتقاد کرد.

راجر واترز بر این باور است که مطرح نشدن بحث‌های انتقادی از اسرائیل در رسانه‌های آمریکایی از بالا به آن‌ها دیکته می‌شود.

او در گفت‌وگو با شبکه خبری «راشا تودی» از گروه «ردیو هد» نیز انتقاد کرد. راجر واترز از مدت‌ها پیش در زمره منتقدان اسرائیل قرار گرفته است. او باور دارد که بسیاری خوانندگان آمریکایی از ترس به حمایت از فلسطینی‌ها دست نمی‌زنند و سیاست‌های اسرائیل را محکوم نمی‌کنند.

او در این بین دوباره از تصمیم گروه موسیقی «ردیو هد» برای اجرا برنامه در اسرائیل علیرغم تحریم فرهنگی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

تام یورک خواننده گروه «ردیو هد» اجرای برنامه در اسراییل را تایید کننده سیاست‌های این کشور نمی‌داند و اعلام کرده است که این گروه علیرغم مخالفت با سیاست‌های ترامپ همچنان در آمریکا برنامه اجرا می‌کند.

واترز که امیدوار است بتواند نظر یورک را درباره این موضوع عوض کند گفت: «تام یورک در اشتباه است که فکر می‌کند اجرای برنامه تایید سیاست‌های دولت اسراییل نیست. فرقی نمی‌کند که در این باره چه نیتی داشته باشند، آن‌ها با اجرای برنامه به صورت عمومی از سیاست‌های دولت اسراییل حمایت می‌کنند. زیرا رسانه‌های اسراییل این اجرا را به عنوان حمایت مخابره می‌کنند و همین گزارشی است در سراسر جهان پخش می‌شود.»

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.