2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی دو سایت در مورد زمینه حقوقی 1401

معرفی دو سایت در مورد زمینه حقوقی 1401

در این مطلب میخواهیم برای شما دو سایت که در زمینه وکالت فعالیت می کنند برای شما توضیح بدهیم که حوزه فعالیت آنها چیست و چه خدماتی ارائه می دهند.

دوات آنلاین -در این مطلب میخواهیم برای شما دو سایت که در زمینه وکالت فعالیت می کنند برای شما توضیح بدهیم که حوزه فعالیت آنها چیست و چه خدماتی ارائه می دهند.

 

Best Lawyers قدیمی ترین و معتبرترین شرکت انتشاراتی با داوری همتا در حرفه حقوقی است. به رسمیت شناخته شدن توسط بهترین وکلا به طور گسترده توسط مشتریان و متخصصان حقوقی به عنوان یک افتخار قابل توجه است که توسط همتایان خود به یک وکیل اعطا می شود. برای بیش از چهار دهه، نشریات ما به عنوان معتبرترین و بی‌طرف‌ترین منبع ارجاعات قانونی در هر کجا، احترام حرفه، رسانه‌ها و مردم را به خود جلب کرده‌اند.

 

لیست وکلای برجسته ما با انجام نظرسنجی های جامع بررسی همتایان جمع آوری شده است که در آن ده ها هزار وکلای برجسته به طور محرمانه همتایان حرفه ای خود را ارزیابی می کنند. اگر آرای یک وکیل به اندازه کافی برای به رسمیت شناختن بهترین وکلا مثبت باشد، آن وکیل باید این آرا را در نظرسنجی های بعدی حفظ کند تا در هر نسخه باقی بماند. وکلا مجاز به پرداخت هیچ هزینه ای برای شرکت و یا شناخته شدن توسط بهترین وکلا نیستند.

 

گروه وکلای آریا دادیار ariadadyar.com ، فعالیت خود را از سال 1381 به منظور ارائه خدمات مشاوره ای به متقاضیان آغاز نمود. در این مدت ارائه مناسب این خدمات، استقبال کم نظیر مراجعه کنندگان، دانشجویان حقوق، همکاران و صاحب نظران را به دنبال داشته. اعضای این گروه متشکل از وکلا و کارشناسان متخصصی است که مورد تایید مدیریت می باشند. مخاطبین می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر وکلا، از طریق طرح سوال حقوقی در سایت، تلفنی و سایر راه های ارتباطی آنلاین پرسش های خود را مطرح و از تجربیات و تخصص وکلا و کارشناسان مربوطه، استفاده نمایند. از سویی وکلا نیز می توانند از امکان معرفی خود و ارائه ی خدمات حقوقی در سراسر ایران و جهان، بهره مند شوند .

 

وضعیت حقوقی استارت آپ ها یکی از مسائل حقوقی جدیدی است که این روزها به دلیل ظهور کسب و کارها در اینترنت به وجود آمده است. مشکلات حقوقی مشترک استارت آپ ها در تمامی مراحل از جمله راه اندازی استارت آپ، رشد و توسعه آنها و به ویژه در مرحله سرمایه گذاری وجود دارد. هر کدام از این استارت آپ ها به دنبال دستیابی به اهداف خاص و متفاوتی هستند.

 

مواردی مانند ثبت شرکت، ثبت اختراع محصول جدید، تنظیم قرارداد بین موسسان استارت آپ ها، انتشار سهام و ... از جمله موارد حقوقی است که می تواند برای صاحبان این استارت آپ ها مشکل ساز باشد. بنابراین توجه به حقوق استارت آپ ها می تواند مشکلات حقوقی را کاهش دهد و راه را برای شما هموار کند.

 

در این مقاله هر آنچه که باید در مورد ثبت استارت آپ ها در ایران بدانید، قوانین و مقررات حاکم بر استارت آپ ها بر اساس قوانین ایران، مسائل حقوقی رایج و قراردادهای ضروری استارت آپ ها مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

فرض کنید در حال راه اندازی یک استارتاپ در ایران هستید. شما باید قوانین مربوط به این حوزه را طبق دستور عمل کنید. مگر اینکه علاوه بر فیلتر کردن سیستم، عدم رعایت قوانین منجر به صدور حکم قضایی و ممنوعیت استارت آپ ها شود. قوانین حاکم بر کسب و کارهای نوپا به دلیل قوانین زیاد در ایران و تنوع استارت آپ ها قابل احتساب نیست. اما قوانین زیر را می توان به عنوان مهمترین و پرکاربردترین مقررات نظام حقوقی ایران نام برد. در مورد قانون ویژه استارت‌آپ‌ها در ایران فقط می‌توان به «آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های نوپا» (مصوب ۱۳۹۸ هیئت وزیران) که در ۱۱ ماده گنجانده شده است، اشاره کرد.

 

اما با بررسی اساسنامه هر شرکت و بررسی شباهت ها و تفاوت های آن ها می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از انواع شرکت های زیر بسته به فعالیت و نوع کسب و کار شما بهترین گزینه برای ثبت استارت آپ شما هستند. مناسب ترین قالب برای استارت آپ ها یک شرکت سهامی خاص و یک شرکت با مسئولیت محدود است

 

شرکت های با مسئولیت محدود

 

  • شرکت های سهامی خاص
  • شرکت های سهامی عام
  • شرکت های مشارکتی
  • شرکت های نسبی
  • شرکت های سهامی
  • شرکت های غیر سهامی
  • شرکت های تعاونی

 

در نظر داشته باشید که با ثبت شرکت و تهیه اساسنامه، اعتبار بالایی در بین مشتریان، سرمایه گذاران و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی به ارمغان می آورد و در عین حال فعالیت استارتاپ را به صورت رسمی و قانونی به همگان اعلام می کند. در این راستا، افراد و شرکت‌های زیادی مایل به سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ شما خواهند بود و اعتماد آن‌ها باعث افزایش معاملات تجاری شما می‌شود. این روند برای اتباع خارجی که قصد ثبت استارت آپ در ایران را دارند متفاوت نیست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.