2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال ابر می بارد

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال ابر می بارد

سریال ابر می بارد در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی از شبکه 2 پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال ابر می بارد مجموعه ای است که در استان گیلان ساخته شده و شبکه 2 آن را روانه آنتن کرده است. جزییات کامل درباره این مجموعه را د رادامه خبوانید.

 

داستان سریال ابر می بارد

داستان این سریال درباره پرستاران یکی از بیمارستان های شهر رشت است که در دوران کرونا از خودگذشتگی های زیادی کردند. ابر می بارد گوشه ای از تلاش شهدای سلامت و گروه‌های جهادی زمان شیوه ویروس کرونا را نشان داده است.

عکسی از سریال ابر می بارد

سریال ابر می بارد چند قسمت است

این مجموعه که با کمک و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان و به کارگردانی رضا معینی ساخته شده 18 قسمت دارد که هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه 2

اگر می خواهید سریال ابر می بارد را دنبال کنید باید بدانید پخش اصلی این مجموعه در ساعت 9 و ربع هر شب است و تکرار آن نیز در ساعت های ۱:۳۰ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶:۱۵عصر روز بعد روانه آنتن می شود.

عکسی از سریال ابر می بارد

بازیگران سریال ابر می بارد

سریال ابر می بارد از حضور بازیگران مطرح بهره برده و فاطمه گودرزی، سیدجواد هاشمی، سیما خضرآبادی، مجید پتکی، سلمان فرخنده، سامرند معروفی و فرهاد بشارتی در این مجموعه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.