2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
7 بازی برتر موبایل در دستگاه های اپل و اندروید، از Fortnite تا Among Us

7 بازی برتر موبایل در دستگاه های اپل و اندروید، از Fortnite تا Among Us

بازی‌های موبایل روز به روز به دنبال شکستن رکوردهای جدید است و کمپانی‌های بزرگ بازی سازی سعی می‌کنند خود را وارد این بازار بزرگ کنند.

دوات آنلاین -بازی‌های موبایل روز به روز به دنبال شکستن رکوردهای جدید است و کمپانی‌های بزرگ بازی سازی سعی می‌کنند خود را وارد این بازار بزرگ کنند.

 

برخی از این بازی‌ها فقط دارای نسخه موبایل هستند و بعضی نسخه موبایل و دسکتاپ و بعضی دیگر نسخه موبایل و دسکتاپ و کنسول‌های بازی.

 

بازی‌های موبایل به طور پیوسته به دنبال بهبود کیفیت در کنار کاهش هزینه‌های اینترنت هستند و سعی دارند شکاف بین گوشی و سایر ابزارهای اجرای بازی را کاهش دهند.

 

انتخاب بهترین بازی از هزاران بازی موجود کار بسیار دشواری است اما با توجه به این مسئله ما سعی کردیم بر اساس مقایسه معیارهای مختلفی مثل امتیاز کاربران، تعداد نصب فعال، تصاویر بصری، کنترل‌ها و سازگاری با پلتفرم‌ها این بازی لیستی از بهترین بازی‌های موبایل آماده کنیم.

 

این لیست شامل بازی‌های موبایلی در ژانرهای مختلف است که در هردون دستگاه‌های ios  و Android پشتیبانی می‌شوند.

 

بازی‌های بدون تبلیغات یا خریدهای درون برنامه‌ای معمولا رتبه بالاتری دارند اما بعضی موارد نیز وجود دارند که دارای خرید درون برنامه‌ای هستند اما ما بقی معیارها این مسئله را تحت شعاع قرار می‌دهند.

 

همچنین در این لیست بازی‌هایی که آپدیت‌های بهتری ارائه می‌دهند بالاتر قرار می‌گیرند.

 

اسنپ مارول

 اسنپ مارول یک بازی کارتی اعتیاد آور و آسان است که شما می‌توانید به صورت رایگان بازی کنید. بازیکنان یک دسته کارت با الهام از شخصیت های مارول می سازند و در مسابقات انفرادی آنلاین به رقابت می پردازند. کارت‌های قهرمان جدید با توانایی‌های مختلف در حین بازی باز می‌شوند و جوایز به شما امکان می‌دهند قدرت کارت‌های مجموعه خود را ارتقا دهید.

 

 در حالی که برخی از پرداخت‌ها برای شخصی‌سازی ظاهر کارت‌های شما وجود دارد، اما هیچ روشی وجود ندارد که به شما امکان دهد برای دریافت کارت‌های قوی‌تر پول خرج کنید و بتوانید با این کارت‌ها در رقابت پیروز شوید و بازی سعی می‌کند همه چیز را برای بازیکنان جدید منصفانه نگه ‌دارد.

شرکت سازنده‌ی گنشین ایمپکت سال گذشته 800 میلیون دلار درآمد داشته است •  دیجی‌کالا مگ

گنشین ایمپکت

این بازی  اکشن از بازی Nintendo The Legend of Zelda: Breath of the Wild برگرفته شده است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا محیط‌های بزرگ باز را با شخصیت‌ها و سبک‌های رزمی متنوع جستجو کنند. شما می توانید آزادانه بین چهار شخصیت بازی جابجا شوید و هر کدام از آنها با پیشرفت شما به سلاح ها و توانایی های جدید دسترسی پیدا خواهند کرد.

 

 جلوه های پر زرق و برق و تصاویر الهام گرفته از انیمه برای طرفداران بازی های RPG کلاسیک جذاب خواهد بود و گیم پلی بازی سریع و خوش دست است. این بازی تاکنون از کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن در دستگاه های اپل پشتیبانی می کند، اما از اندروید پشتیبانی نمی کند. Genshin Impact بر روی رایانه شخصی نیز موجود است و به طور خودکار پیشرفت شما را با نسخه های موبایلی بازی به اشتراک می گذارد.

 

 در حالی که بازی Genshin Impact رایگان است، اما یک بازی گاچا نیز هست، به این معنی که قفل شخصیت‌های جدید را با مکانیک قرعه‌کشی تصادفی باز می‌کنید. می‌توانید برای فرصت‌های بیشتر برای باز کردن قفل شخصیت‌ها یا برای پاداش‌های اضافی درون بازی، پول خرج کنید. برای خرید کریستال گنشین ایمپکت می‌توانید به سایت تاپ جم شاپ مراجعه کنید.

فصل دوم فورتنایت قدرتمندتر از قبل بازگشت؛ فصل جدید شروع شد | دیجی‌کالا مگ

فورتنایت

بازی Fortnite به عنوان یک بازی نسل جدید و پرطرفدار جهانی در سال 2017 معرفی شد و به 100 بازیکن اجازه داد تا در مسابقات آنلاین بتل رویال در کنسول های بازی و دستگاه های تلفن همراه با یکدیگر مباره کنند. بازی محبوبیت خود را با ترکیبی از بازی سریع، مکانیک‌های منحصر به فرد ساختمان و کراس اوورهای متاورس حفظ کرده است. متأسفانه، اختلافات حقوقی مداوم با اپل و گوگل منجر به حذف Fortnite از برنامه های مربوط به این شرکت ها شد. اگرچه بازی هنوز به طور کامل روی موبایل قابل اجرا است . کاربران اندروید می توانند برنامه Fortnite را مستقیماً از وب سایت رسمی یا فروشگاه برنامه سامسونگ نصب کنند.  کاربران اپل می توانند فورتنایت را با استفاده از Xbox Game Pass از طریق برنامه Xbox بدون پرداخت هزینه اشتراک بازی کنند . برنامه GeForce Now انویدیا نیز اجرای رایگان را برای کاربران اپل ارائه می دهد.

 

ماین کرافت

ماین کرفت بازی ساخت شرکت مایکروسافت که در دستگاه‌های موبایل قابل دسترس است و امکان بازی با بازیکنانی که با پلتفرم‌های xbox و pc را فراهم می‌کند. بازیکنان می توانند حالت بقای کلاسیک را انتخاب کنند، تخیل خود را در حالت خلاقانه آزمایش کنند یا ماجراجویی خود را بهبود ببخشند. Minecraft به‌روزرسانی‌های منظم را در کنار نسخه‌های کنسولی بازی ارائه می‌کند.

 

What The Golf

این بازی به جای اینکه یک بازی گلف واقعی باشد. رویکردی بسیار انتزاعی به این ورزش دارد و به بازیکنان مجموعه ای از پازل هایعجیب مبتنی بر فیزیک می دهد تا حل کنند. پازل ها می توانند از تلاش برای زدن توپ فوتبال از طریق یک زمین مانع به سبک مینی گلف گرفته تا چرخاندن ایمن صندلی اداری روی پشت بام متفاوت باشند.

 

این بازی یک بازی انحصاری Apple Arcade است و امکان پشتیبانی از آن در دستگاه های اندرویدی میسر نیست.

7 بازی برتر موبایل در دستگاه های اپل و اندروید، از Fortnite تا Among Us

کالاف دیوتی موبایل

طرفداران بازی‌های تیراندازی بدون شک بازی کالاف دیوتی موبایل را می‌شناسند و می‌دانند که این بازی برخلاف نسخه کنسولی آن رایگان است. این بازی شامل چندین حالت شناخته شده است که در آن می‌توانید انواع ژانرهای بازی را دنبال کنید، از نبرد 100 نفره گرفته تا قسمت‌های مرحله‌ای.

 

Call of Duty Mobile دارای همان الگوی به‌روزرسانی فصلی است که در کنسول‌ها استفاده می‌شود، بنابراین هر چند ماه یک‌بار نقشه‌ها، سلاح‌ها و عامل‌های قابل بازی جدید وارد بازی می‌شوند. این بازی همچنین کنترل های صفحه لمسی و پشتیبانی از کنترلر را ارائه می دهد.

 

انواعی از پرداخت های درون برنامه‌ای وجود دارد، از جمله یک پاس نبرد فصلی و اعتبار برای لوازم آرایشی درون بازی و دیگر آنلاک ها. از دیگر شوترهای چندنفره با کیفیت می توان به PUBG Mobile و Apex Legends Mobile اشاره کرد.

 

Stardew Valley

این بازی شبیه ساز مزرعه کشاورزی است که دارای گیم پلی جذاب به صورت پیکسلی بوده که یادآور بازی‌های کلاسیک و پرطرفدار Super Nintendo است.

 

در این بازی پلیرها  می‌توانند هنگامی که به دنبال منابع و ساختن زندگی در یک جامعه روستایی هستند، محصولات و حیواناتی را که می‌خواهند پرورش دهند، انتخاب کنند.

 

این بازی روی کامپیوتر و کنسول‌های بازی به صورت چند نفره است ولی در نسخه تلفن همراه به صورت تک نفره است.

 

Among Us

 Among Us یک بازی چند نفره آنلاین بر اساس بازی Mafia است. بازی یک گروه چهار تا پانزده نفره را به دو نقش تقسیم می‌کند: شهروند و مافیا. مافیا دقیقاً شبیه شهروندها هستند و وظیفه دارند سایر بازیکنان را بکشند، در حالی که شهروندان باید مافیا را شناسایی کنند.

 

این بازی تعاملات اجتماعی سرگرم کننده ای را بین دوستان و غریبه ها به طور یکسان تشویق می کند زیرا اعضای شهر از یکدیگر بازجویی می کنند و مافیا سعی می کنند شهروندان را فریب دهند تا به آنها اعتماد کنند. بازی به طور مرتب با حالت‌ها، نقشه‌ها و آیتم‌های آرایشی جدید به‌روزرسانی می‌شود.

 

 سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم چند بازی جذاب و پر هیجان که در دنیا طرفداران زیادی دارند را معرفی کنیم، در صورتی که بازی مدنظر شماست و در این لیست قرار ندارد لطفا در قسمت نظرات سایت معرفی کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.