2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
معرفی بهترین سایت های فروش تور ارزان اروپا با ویزای شینگن

معرفی بهترین سایت های فروش تور ارزان اروپا با ویزای شینگن

در این مقاله با معرفی بهترین سایت های فروش تور ارزان اروپا ویزای شینگن در خدمت شما سروران گرامی هستیم. اگر تاکنون تجربه سفر به کشورهای اروپایی را نداشته‌اید، ممکن است برای دریافت ویزای شینگن دچار مشکل شوید.

دوات آنلاین -در این مقاله با معرفی بهترین سایت های فروش تور ارزان اروپا ویزای شینگن در خدمت شما سروران گرامی هستیم. اگر تاکنون تجربه سفر به کشورهای اروپایی را نداشته‌اید، ممکن است برای دریافت ویزای شینگن دچار مشکل شوید. چراکه در سال‌ های اخیر صدور ویزا برای اتباع خارجی با سختگیری های زیادی مواجه بوده است، اما در صورتی که از طریق بهترین سایت های فروش تور اروپا ارزان اقدام کنید مشکل ویزا چندان جدی نخواهد بود.

 

اروپا همیشه جزء مقصد های لوکس و جذاب برای سفر است. به همین خاطر بسیاری از هم‌وطنان ایرانی در طول سال برای خرید ارزانترین تور های اروپا اقدام می‌کنند. افرادی که علاقه‌مند به سفر به اروپا هستند و با مجموعه های گردشگری معتبر آشنایی ندارند بهتر است با خدمات آژانس های مسافرتی معتبر آشنا باشند تا هنگام خرید تور مسافرتی اروپا ارزان دچار مشکل نشوند. به همین خاطر در ادامه ۳ تا از بهترین سایت های فروش تور ارزان اروپا ویزای شینگن را معرفی می‌کنیم.

 

آژانس هواپیمایی و مسافرتی نهال گشت

مجموعه گردشگری و آژانس هواپیمایی نهال گشت ایرانیان یکی از هلدینگ های معتبر در صنعت گردشگری داخلی و خارجی است. این شرکت در حوزه گردشگری با سایر شرکت‌های زیرمجموعه و برند های مختلف همکاری می کند تا بتواند برای برآوردن نیازهای مشتریان انواع خدمات باکیفیت نظیر فروش تورهای ارزان لوکس هوایی و زمینی را به سراسر جهان انجام دهند.

 

در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیما یا تورهای اروپایی را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت نهال گشت از بهترین گارانتی ها و تخفیف های ویژه این وب سایت استفاده کنید. این مجموعه توانسته رضایت ۹۰% از مشتریان آژانس گردشگری نهال گشت را فراهم کند.

 

آژانس هواپیمایی و مسافرتی نهال گشت در شهرهای تهران و کرج دارای دفتر فروش است.

 

 آدرس دفتر تهران: سعادت آباد، میدان کاج، خیابان کنی فرد (۱۰) پلاک ۳۴، طبقه اول، واحد دوم

 

آدرس دفتر کرج: خیابان درختی، بین عطار و حافظ

 

در صورت نیاز به تماس با شماره های دفتر تهران می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۸۱۱۱ و دفتر کرج با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ تماس حاصل فرمایید.

 

 آدرس وب سایت این مجموعه گردشگری: www.nahalgasht.com

 

آژانس هواپیمایی و مسافرتی آیشم

آژانس هواپیمایی و مسافرتی آیشم

آژانس خدمات مسافرتی آیشم یکی دیگر از بهترین مجموعه های گردشگری است که با کادری مجرب و تیمی متشکل از کارمندان خبره و همچنین مدیریتی توانمند در شهر تهران فعالیت می کند. مهمترین هدف مجموعه گردشگری آیشم اجرای تورهای لوکس، فروش انواع تور ارزان اروپا ویزای شینگن است.

 

این مجموعه گردشگری مجری مستقیم تورهای خارجی تورهای اروپایی است و در زمینه رزرو و فروش بلیط داخلی و خارجی، رزرو هتل های خارجی در سراسر دنیا، اخذ ویزا، صدور بیمه مسافرتی و خدمات رزرواسیون آنلاین فعالیت می کند.

 

کارکنان این شرکت مصمم هستند تا رضایت خاطر مشتریان را برآورده کنند و با ایجاد سفرهای به یاد ماندنی لحظات خوشی را برای آن ها به ارمغان بیاورند.

 

آدرس دفتر آژانس هواپیمایی آیشم: تهران، خیابان میرداماد، بین میدان مادر و شریعتی، پلاک ۴۶، طبقه ۲ شرقی

 

شماره تماس آژانس هواپیمایی آیشم: ۰۲۱۲۲۲۷۷۷۹۰

 

آدرس وب سایت: www.Ayashm.com

 

آژانس هواپیمایی و مسافرتی الی گشت

آژانس هواپیمایی و مسافرتی الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در زمینه گردشگری به صورت آنلاین در خدمت هم‌وطنان عزیز است و به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های گردشگری در کشور شناخته می شود. متقاضیان خرید ارزانترین تور حوزه شینگن در هر ساعت از شبانه روز می توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه بلیط هواپیما خریداری کنند.

 

از خدمات ارائه شده توسط مجموعه الی گشت می توان به فروش بلیط هواپیما، بلیط چارتر، فروش تورهای مسافرتی، رزرو هتل های ارزان قیمت، فروش تور لحظه آخری با کمترین نرخ و فروش تورهای اروپایی ارزان اشاره کرد.

 

این شرکت هواپیمایی علاوه بر این که یک دفتر در تهران دارد، در کشورهای دیگری مانند لندن و ترکیه نیز دارای دفاتر فروش می باشد.

 

آدرس دفتر تهران: خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷

 

شماره تماس: ۰۲۱۸۵۴۰

 

آدرس وب سایت: www.eligasht.com

 

آیا برای سفر به اروپا با تور اروپا نیاز به ویزا است؟

به طور کلی برای سفر از کشوری به کشور دیگر هر فرد باید ویزای کشور مقصد را دریافت کند تا بتواند برای مدت زمان معینی در آن کشور اقامت کند. بنابراین برای سفر با تور کشورهای اروپایی نیز نیاز به اخذ ویزا است تا گردشگران و مسافران بدون دغدغه در کشور مدنظر خود به تفریح و گردش بپردازند. دریافت ویزای شینگن یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین ویزاهای کشورهای اروپایی است که با داشتن این ویزا می توان به تمام کشورهای اتحادیه اروپا سفر کرد.

 

اگر می خواهید از طریق تورهای گردشگری اروپا به کشورهای اروپا سفر کنید باید ابتدا کشور مدنظر خود را انتخاب کنید و برای درخواست ویزا به سفارت آن کشور مراجعه نمایید. همچنین می توانید از سایت آیشم برای خرید مطمئن و معتبر اقدام به خرید تور گردشگری اروپا کنید. برای دریافت ویزا باید حدقل دو ماه قبل از تاریخ مسافرت اقدامات لازم را برای درخواست ویزا انجام داد زیرا کشورهای اروپایی از لحاظ زمان اقامت و شرایط دریافت ویزا با هم تفاوت دارند.

 

تور ارزان اروپا ویزای شینگن

علاقه‌مندان خرید تورهای اروپایی در ایران زیاد هستند، اما به خاطر اینکه قیمت خرید تور اروپا معمولاً گران است بیشتر گردشگران تمایل دارند که تورهای لحظه آخری و ارزان اروپا را خریداری کنند. پیشنهاد می کنیم اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که قصد خرید تورهای اروپایی ارزان را دارید، در وبسایت مجموعه های گردشگری جستجو کنید تا بتوانید با استفاده از فیلترهای هوشمند موجود در این وب سایت ها قیمت های متنوع خرید تورهای اروپایی را مشاهده کنید، ممکن است بتوانید تورهای مسافرتی ارزان و متناسب با بودجه خودتان را پیدا کنید.

 

شاید هزینه خرید تور اروپا اولین مسئله ای باشد که ذهن شما را درگیر می‌کند، اما باید بدانید که دریافت ویزا از هزینه خرید تور اروپا هم مهم تر است و شما باید قبل از خرید و رزرو تور، برای دریافت ویزای کشورهای اروپایی اقدام کنید و شرایط اخذ ویزای هر کشور را به صورت جداگانه بدانید.

 

به عنوان مثال اگر قصد خرید تور چک پراگ را دارید باید درباره نحوه دریافت ویزای جمهوری چک اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید نسبت به دریافت ویزای شینگن اقدام کنید.

 

با توجه به اینکه بعضی از کشورها شرایط سخت تری نسبت به کشورهای دیگر اروپایی دارند، به عنوان مثال کشورهایی مانند فرانسه، هلند، آلمان، بلژیک و جمهوری چک جز کشور هایی هستند که اگر برای اولین بار قصد سفر به آنجا را داشته باشید دچار مشکل می شوید. بهتر است اگر سفر اولی هستید برای خرید تور ارزان اروپا ویزای شینگن از طریق این کشورها اقدام نکنید و خرید تور پراگ، تور فرانسه یا کشورهایی مانند آلمان و بلژیک را برای سفرهای بعدی بگذارید.

 

شرایط اخذ ویزای کشورهای اروپایی

شرایط اخذ ویزای کشورهای اروپایی

آشنایی با شرایط اخذ ویزای کشورهای اروپایی برای افرادی که قصد خرید ارزانترین تور حوزه شینگن را دارند، ضروری است.

 

هر یک از کشورهای اروپایی شرایط خاص خود را دارند. برای دریافت ویزای هر کشور باید با شرایط اخذ ویزای همان کشور آشنا شوید اما از آنجا که بیشتر کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن هستند، شرایط اخذ ویزا مانند ارائه تمکن مالی، ارائه دعوت نامه و ارائه گردش حساب برای همه یکسان است.

 

برخی از کشورها مانند فرانسه به افرادی که برای اولین بار قصد سفر به این کشور را دارند ویزا نمی دهند. مگر اینکه تاریخچه سفری مناسبی داشته باشند و ویزای شنگن قبلی خود را ارائه کنند.

 

بیشتر کشورهای اروپایی از طریق دفاتر کارگزاری معتبر مانند دفتر کارگزاری VFS گلوبال امور مربوط به صدور ویزا را انجام می‌دهند، اما بعضی از کشورها مانند آلمان از طریق دفتر کارگزاری ویزامتریک این کار را انجام می دهد.

 

کشور ایتالیا نیز از طریق دفتر کارگزاری CKGS این کار را انجام می دهد. بعضی از کشورهای اروپایی دارای وقت مصاحبه هستند و مسافر حتماً برای دریافت ویزا باید با افسر سفارت مصاحبه کند، اما برخی دیگر از کشورها نیازی به مصاحبه ندارند؛ بنابراین شرایط هریک از کشورهای مختلف متفاوت است.

 

راهکار طلایی برای اخذ ویزای کشور های اروپایی

یک راهکار طلایی برای اخذ ویزای کشورهای اروپایی بدون مشکل، خرید تورهای ترکیبی اروپا است.

 

مسافرانی که قصد سفر به اروپا را دارند می توانند با خرید تورهای دور اروپا تنها یک ویزای شینگن دریافت کنند و از طریق همان ویزا به چند کشور اروپایی سفر کنند.

 

تعداد کشورها و تعداد روزهای سفر در آژانس‌های گردشگری مختلف متفاوت است، اما خرید تور ترکیبی اروپا فرصت مناسبی برای گردشگران است که بتوانند علاوه بر اینکه از چندین کشور اروپایی بازدید کنند، هزینه‌های بسیار مناسبی را پرداخت کنند و همچنین دیگر مشکلات اخذ ویزای کشورهای سختگیر اروپا را نخواهند داشت.

 

البته برای افرادی که نمی‌توانند هزینه‌های زیادی پرداخت کنند یک راه دیگر هم وجود دارد و آن هم این است که تاریخچه سفری خود را تقویت کنند.

 

اما به چه صورت؟

 

 افرادی که قصد دارند تاریخچه سفری خود را تقویت کنند می توانند با خرید تور ارزان اروپا تنها به یک شهر اروپایی سفر کنند. به این صورت هم هزینه های کمتری پرداخت می کنند و هم با گرفتن ویزای شینگن کشورهایی که راحت تر به ایرانیان ویزا می دهند تاریخچه سفری خود را تقویت می کنند.

 

قیمت تور اروپا

مسلماً سفر به کشورهای اروپایی هزینه زیادی در بر دارد. بسیاری از تورهای اروپایی جزء تور های گران قیمت و لوکس خارجی محسوب می شوند و با توجه به افزایش نرخ دلار هزینه های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در کشورهای اروپایی باعث بالا رفتن قیمت این تورها می شود.

 

به طور کلی فاکتورهای مختلفی بر قیمت تور اروپا تأثیر دارند و نمی توان به صورت دقیق قیمت تورهای اروپایی را مشخص کرد. ممکن است هزینه های مربوط به رزرو بلیط در هنگام پرواز افزایش پیدا کند و یا اینکه هزینه های رزرو هتل، وعده های غذایی و یا بازدید از مراکز تفریحی همه و همه افزایش و کاهش داشته باشند، اما راهکار هایی هم برای خرید تور ارزان اروپا ویزای شینگن وجود دارد.

 

اولاً، چند ماه زودتر برای خرید تور اقدام کنید.

 

ثانیاً، در زمان‌هایی تصمیم به سفر بگیرید که هزینه ها پایین هستند.

 

به عنوان مثال فصل های پاییز و زمستان جزء فصل های گردشگری محسوب نمی شوند و هزینه بلیط و رزرو هتل در این فصل ها پایین تر است. معمولاً در وب سایت های فروش تورهای اروپایی و مجموعه های گردشگری معتبر، شرایط و قیمت تور اروپا موجود است و شما با یک جستجوی ساده می توانید از شرایط و هزینه های خرید تورهای اروپایی مطلع شوید.

 

خدمات ارائه شده در تور های اروپایی

خدماتی که در تورهای اروپایی توسط مجموعه های گردشگری ارائه می‌شوند با یکدیگر تفاوت دارند، اما اغلب آژانس‌های گردشگری معتبر با توجه به هزینه ای که از مسافران دریافت می کنند خدماتی مانند دریافت ویزای توریستی شینگن، رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و خرید بیمه مسافرتی را برای مسافران انجام می دهند.

 

رزرو هتل، راهنمای محلی، در نظر گرفتن تور لیدر فارسی زبان، ارائه خدمات گشت شهری و ... نیز جز خدماتی هستند که توسط آژانس های گردشگری معتبر به مسافران ارائه می شود. البته همانطور که اشاره کردیم ممکن است این خدمات در آژانس‌های گردشگری مختلف متفاوت باشند.

 

بهترین زمان خرید تور ارزان اروپا

بهترین زمان خرید تور ارزان اروپا در فصل هایی است که گردشگران کمتر تمایل دارند به کشورهای اروپایی سفر کنند. همانطور که می دانید آب و هوای کشور های اروپایی معمولاً از اواسط دی ماه تا نیمه فروردین بسیار سرد است و در بیشتر کشورهای شمال اروپا بارش های سنگینی صورت می گیرد.

 

در فصل تابستان نیز برخی از کشورهای شمال اروپا در اکثر روزهای سال هوای ابری را تجربه می کنند اما برخی دیگر از کشورها که در جنوب اروپا قرار دارند در طول سال روزهای آفتابی زیادی را دارند و از مقاصد گردشگری جهان می باشند.

 

 به طور کلی بهترین زمان سفر به قاره اروپا اواخر فصل بهار، فصل تابستان و اوایل پاییز است، اما اگر شما به فکر هزینه خرید تور اروپا باشید و قصد داشته باشید ارزانترین تورهای اروپا را خریداری کنید می‌توانید در فصل هایی مانند پاییز و زمستان که هزینه خرید بلیط و رزرو هتل کمتر است، اقدام کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.