2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال لژیونر چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

سریال لژیونر چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

سریال لژیونر چه ساعت هایی از شبکه 5 پخش و تکرار می شود و این مجموعه طنز در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال لژیونر مجموعه ای کمدی است که مسعود آب پرور آن را کارگردانی کرده و اولین بار در سال 1396 پخش شد. حالا شبکه 5 تکرار این سریال را روانه آنتن می کند.

 

خلاصه داستان سریال لژیونر

داستان سریال لژیونر درباره دو رفیق قدیمی به نام های بهمن و توفیق است. بهمن مجری ورزشی تلویزیون بود که اخیرا بازنشسته شده و یک برنامه اینترنتی درباره فوتبال به نام «کارت زرد» به راه انداخته ‌است. از سویی دوست او، توفیق دلال فوتبال است که پشت پرده کارهایی انجام می دهد.

عکسی از سریال لژیونر

تعداد قسمت های سریال لژیونر

سریال لژیونر که فیلمنامه آن را پیمان عباسی با نیم نگاهی به برنامه 90 نوشته در 20 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال لژیونر

ساعت پخش و تکرار

این مجموعه طنز هر شب ساعت 7 از شبکه 5 پخش می شود و تکرار آن نیز ساعت 11 شب، حدود دو ونیم بامداد و 10 و نیم صبح روز بعد خواهد بود.

 

بازیگران سریال لژیونر

حسن پورشیرازی و محمدرضا شریفی نیا بازیگران اصلی لژیونر هستند. همچنین زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، لاله صبوری، اتابک نادری، آذین رئوف، معصومه آقاجانی، سید مهرداد ضیایی، لادن سلیمانی، پیام احمدی نیا، مینو نوبهاری، بهناز یادگاری، اشپیتیم آرفی و حامد آهنگی در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.