2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آرایشگاه زنانه در پردیس تهران بورگ سالن

آرایشگاه زنانه در پردیس تهران بورگ سالن

بهترین آرایشگاه زنانه در پردیس تهران ، خدمات خود را به صورت حرفه ای به شما عزیزان ارائه می دهد. کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند و می دانند حفظ سلامت پوست و مو بسیار مهم است، بهترین سالن زیبایی را انتخاب می کنند. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، با انجام خدمات حرفه ای و با استفاده از مواد و ابزار با کیفیت و استاندارد، زیبایی طبیعی پوست و مو افراد را به خطر نمی اندازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تا انتهای آگهی همراه باشید.

دوات آنلاین -بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای خانم های عزیز انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبیلدینگ و ... را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

 

تماس با آرایشگاه بورگ تهرانپارس  02171057420

مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس 02128425775

اینستاگرام سالن بورگ  @borgsalon

آدرس سایت www.borg.salon

 

آدرس سالن زیبایی بورگ:

شعبه اول – تهرانپارس غربی فلکه اول خیابان رشید نبش خیابان 148

 

شعبه مرکزی: آرایشگاه در پردیس فاز 2 مجتمع ایران زمین ط3 پ 208

 

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران ، خدمات خود را به صورت حرفه ای به شما عزیزان ارائه می دهد. کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند و می دانند حفظ سلامت پوست و مو بسیار مهم است، بهترین سالن زیبایی را انتخاب می کنند. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، با انجام خدمات حرفه ای و با استفاده از مواد و ابزار با کیفیت و استاندارد، زیبایی طبیعی پوست و مو افراد را به خطر نمی اندازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تا انتهای آگهی همراه باشید.

 

سالن زیبایی در پردیس فاز 11 تهران

سالن زیبایی در پردیس فاز 11 تهران ، برای خدمات کراتینه از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده می کند. کراتینه مو یکی از خدماتی می باشد که در این سالن انجام می شود. در واقع کراتین، پروتئین طبیعی در پوست، مو و ناخن می باشد که باعث استحکام مو می گردد. با گذشت زمان و بالا رفتن سن، استفاده از شامپوها و مواد شیمیایی، استفاده از رنگ و دکلره ی مو، پروتئین موجود در مو از بین می رود. این پروتئین در موهای وز و فر کمتر وجود دارد. به همین دلیل خانم ها برای رسیدگی به موها و حفظ سلامت آنها، موهای خود را کراتینه می کنند. کراتیه مو در سالن زیبایی در پردیس فاز 11 تهران، با استفاده از مواد و محصولات درجه یک حاوی کراتین، موهای آسیب دیده را احیا می کند. همچنین موها تا مدت ها صاف، نرم و درخشنده می مانند. مدت ماندگاری کراتینه به تعداد مرتبه ی شستشوی مو بستگی دارد. هر چه کمتر مو را با شامپو شستشو دهید، مدت ماندگاری کراتینه بیشتر می شود. به طور معمول 2 تا 3 ماه ماندگاری دارد. کراتیه برای افرادی مناسب می باشد که موهای خشک، وز و آسیب دیده دارند. بعد از انجام کراتینه نباید به مدت 4 روز موهای خود را بشویید. در هنگام شستشو باید از شامپوهای مخصوص کراتینه و بدون سولفات استفاده نمایید. قبل از رفتن به استخر باید مو کراتینه شده را با روغن ارگانیک چرب کنید. اگر موهای شما برای درخشندگی و حفظ سلامتی به کراتینه نیاز دارد، حتما سالن زیبایی در پردیس فاز 11 تهران را انتخاب نمایید. تمامی شماره های موجود در آگهی برای این سالن زیبایی می باشد.

 

آرایشگاه زنانه در پردیس تهران

آرایشگاه در پردیس تهران ، خدمات کوتاهی مو را نیز انجام می دهد. در واقع یکی از روش های تاثیرگزار برای تغییر حالت صورت و تنوع در چهره، کوتاهی مو می باشد. برای سالم نگه داشتن مو، فرار از موخوره و شکستگی های ساقه ی مو بهترین روش، حذف قسمت های آسیب دیده است. مدل های متنوعی از کوتاهی مو مانند مدل باب، مصری، چتری، تیفوسی و پیکسی وجود دارد. آرایشگرها با استفاده از قیچی و ماشین های اصلاح این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهند. برای داشتن مو های زیبا و سالم باید به متخصصان این حوزه مراجعه کنید. کوتاهی مو در بهترین آرایشگاه در پردیس تهران متناسب با فرم صورت انجام می شود. صورت های کشیده با پیشانی بلند باید مدل هایی را انتخاب کنند که قسمتی از پیشانی با چتری ها پوشانده شود. صورت های گرد باید مدل های بلند تر و تیکه تیکه را انتخاب نمایند. کسانی که گردن های بلندی دارند، باید مدل های کوتاهی را انتخاب کنند که جلوی مو بلندتر از پشت آن باشد. تا گردن کوتاه تر دیده شود. اما برای افرادی که گردن کوتاه دارند، مدل های خیلی کوتاه دخترانه مناسب است تا تمام گردنشان دیده شود. افراد دارای هیکل درشت با مدل موی بلند و اندام های لاغر با مدل های کوتاه، زیبا می شوند. اگر شما کوتاهی مو متناسب با فرم صورت خود را می خواهید، بی شک به آرایشگاه در پردیس تهران مراجعه نمایید. یا با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

 

برترین آرایشگاه زنانه در پردیس تهران

آرایشگاه زنانه در پردیس تهران ، یکی از حرفه هایی است که متقاضیان زیادی داشته و درآمد بسیار خوبی دارد. یکی از خدمات پرطرفدار که در این مجموعه انجام می شود، خدمات ناخن می باشد. خدمات ناخن، به طور کلی به دو دسته پدیکور و مانیکور تقسیم می شود. در واقع پدیکور به معنای اصلاح ناخن های پا است که باعث زیبایی پا، جلوگیری از رشد میکروب در پا و مراقبت از پوست پا می گردد. اما مانیکور برای زیبایی ناخن های دست مورد استفاده قرار می گیرد. مانیکور شامل سوهان کشی و گرفتن پوست های مرده ی اطراف ناخن است. این کار علاوه بر جنبه ی زیبایی به بهداشت فردی و جلوگیری از رشد میکروب کمک می کند.

کاشت ناخن یکی دیگر از خدمات پرطرفدار آرایشگاه زنانه در پردیس تهران می باشد. برای این کار از روش های مختلفی استفاده می شود. یکی از آنها کاشت ناخن قالبی می باشد. در این روش موادی را بر روی ناخن مصنوعی قرار می دهند و بر روی ناخن های طبیعی فشار داده تا چسبانده شود. سپس ناخن مصنوعی (قالب) را از ناخن جدا می کنند و به مواد باقی مانده فرم می دهند. یکی دیگر از روش ها، کاشت ناخن پودری است که از بهترین روش ها برای زیبایی ناخن ها می باشد. در این روش بعد از نصب ناخن مصنوعی، مواد پودری مخصوص کاشت روی آن قرار می گیرد. این روش مقاومت بسیار خوبی دارد و مواد به صورت یکدست و زیبا بر روی ناخن توسط متخصص قرار می گیرد. کوتاهی یا بلندی ناخن طبق سلیقه مشتری می باشد.

 

روش دیگری که برای کاشت ناخن استفاده می شود، کاشت ناخن ژله ای است. در این روش بعد از قرارگیری مواد ژله ای بر روی ناخن و یکدست کردن آن، ناخن ها باید زیر دستگاه UV قرار گیرند تا مواد خشک شود.

رنگ مو بورگ

خدمات

از خدماتی که در این سالن انجام می شود، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

- رنگ و مش

- كراتین مو

- پروتئین و ویتامین مو

- خدمات كاشت ناخن

- كاشت مژه

- لیفت مژه و ابرو

- اصلاح ابرو و صورت (وكس)

- فیشیال

- كربن تراپی

تمامی خدمات سالن تخصصی زیبایی با بهترین و با کیفیت ترین مواد انجام می شود.

 

سالن زیبایی بورگ چه مشخصه هایی دارد؟

اگر قرار باشد به مزایا و یا به بیان بهتر مشخصه های مثبت این آرایشگاه در تهرانپارس اشاره کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

 

  • کادری مجرب در حوزه آرایشگری و زیبایی در این سالن زیبایی بالخص کاشت ناخن در تهرانپارس مشغول به کار می باشند.
  • این سالن آرایشی از مجوز های بهداشتی بهره مند می باشد.
  • تمامی اصول بهداشتی در این سالن زیبایی به منظور آسوده خاطر بودن مشتری از تمیزی کار رعایت می شوند.
  • در این آرایشگاه هریک از ابزار های مورد استفاده پس از آ« که مورد استفاده واقع می شوند در جای خود قرار میگیرند آن هم با ضدعفونی توسط مخصوص.
  • از دیگر مشخصه های دیگر می توان به تعهد و خوش قولی اهالی آرایشگاه اشاره کرد.
  • از طرف دیگر نباید از حسن خلق و برخورد مناسب اعضای آرایشگاه مانند مدیر و آرایشگران هم چشم پوشی کرد.
  • تمامی افرادی که در این سالن زیبایی در تهرانپارس غربی مشغول به کار هستند با سابقه اند.

امکانات سالن زیبایی تهرانپارس را در نظر بگیرید

در حالی که انتخاب سالنی که مو منافذ و پوست را درمان می کند ضروری است، باید به این فکر کنید که آیا ممکن است پیشنهادات بیشتری مانند پدیکور و مانیکور بخواهید یا خیر. سالن باید خدمه ای متعهد داشته باشد که بتوانند به شما خدماتی را همراه با ماساژ، رفلکسولوژی، صورت و درمان های مختلف اسپا ارائه دهند. در پایتخت، انبوهی از سالن‌های پر زرق و برق وجود دارد که به نیازهای منحصر به فرد مشتریان از طریق ارائه بسته‌های سفارشی پاسخ می‌دهند. بنابراین، اگر در نظر دارید همه آن پیشنهادات را دریافت کنید، می توانید بسته ای را انتخاب کنید که مطابق با خواسته های شما باشد تا حداکثر خدمات  را بدست آورید. علاوه بر این، شما باید زودتر از استفاده از خدمات سالن به سالن  منطقه خود (مانند بومهن و رودهن و دماوند) بروید. اطمینان حاصل کنید که زیرساخت قوی دارد، به طور موثر تنظیم شده است، و در عبارات بهداشتی و نگهداری به خوبی رعایت میشود.

 

چرا باید این آرایشگاه را برای کاشت ناخن در تهرانپارس انتخاب کنیم؟

بدون شک می توان این آرایشگاه را از معتبرترین و باسابقه ترین آرایشگاه ها در سطح کشور و تهران بدانیم. جواز رسمی اتحادیه آرایشگران تنها یکی از دستاورد های این آرایشگاه خوش آوازه می باشد. همچنین مجوز های لازم از سوی وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی و نیز وزارت صنعت, معدن و تجارت نیز به این سالن زیبایی به عنوان اولین در حرفه خود اعطا شده است. همانطور که گفتیم از نظر بهداشت و تمیزی نیز این آرایشگاه مثال زدنی می باشد. طوری که از سوی وزارت بهداشت نماد سیب سلامت به این آرایشگاه اعطا شده است.

 

بهترین آرایشگاه زنانه در تهرانپارس غربی فلکه اول  و پردیس تهران

شاید بسیاری زیبایی را خدادادی بدانند. این در حالی است که تنها کافی است بخواهید تا همین زیبایی دوبرابر شود. این کار به کمک مکانی انجام می شود که کادر مجرب آن در حرفه خود بهترین هستند. توصیفی که تنها درباره سالن زیبایی بورگ صادق می باشد. این آرایشگاه از آن مواردی است که می تواند به کمک کادر خوش خلق و البته کاربلد خود سبب از بین رفتن صعف های ظاهری شما شود.

 

به علاوه اینکه اگر قصد این را دارید که نقاط قوت خود را هم چندبرابر کنید بازهم روی هنر اعضای این آرایشگاه می توانید حساب کنید. اما چطور می توان چنین مکانی را یافت؟ کافی است سری به آرایشگاه زنانه بورگ در پردیس تهران بزنید. خواهید دید که اعضای این آرایشگاه بهترین خدمات زیبایی را به شما عزیزان ارائه می کنند. فراموش نکنیم که درکنار تمامی مزایایی که دریافت این خدمات از آرایشگاه بورگ دارد نباید از قیمت مناسب ارائه خدمات نیز چشم پوشی کرد.

 

آرایشگاهی زنانه و مدرن در تهرانپارس غربی فلکه اول +اینستاگرام

شاید فکر کنید این ها تمامی موارد قابل ذکر درباره این آرایشگاه می باشند. این در حالی است که پرسنل کاربلد ما علاوه بر تجربه کافی دارای وقوف کامل بر اصول روز آرایشگری دنیا می باشند. اگر یکبار از خدمات ما بهره مند شوید در کنار پی بردن به برتری کیفیت خدمات ما نسبت به سایر مکان های مشابه از قیمت مناسب خدمات ما هم باخبر خواهید شد. طوری که حس می کنید قیمت این خدمات نسبت به کیفیت ارائه آن ناچیز می باشند.

 

هنگام انتخاب آرایشگاه های زنانه تهرانپارس چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟

سالن زیبایی به یک چهره تقریبا نمادین در فرهنگ غربی تبدیل شده است. اینجا جایی است که مردم برای اصلاح مو و ناخن‌های خود مراجعه میکنند، اما همچنین مرکزی برای اخبار جامعه، اعترافات و (صحبتهای زنانه)است! به این ترتیب، انتخاب یک سالن، فرآیندی است که اکثر زنان و مردان تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت.

 

اولین کاری که باید در انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه کرد، ارزیابی کارهایی است که میخواهند انجام شود. زنی که فقط می خواهد موهایش را کوتاه کند ممکن است به آرایشگاهی متفاوت از زنی که خواهان خدمات دائمی، رنگ کردن یا سایر خدمات گسترده تر است، برود. اگر او به کوتاهی سریع موهایش در آن روز نیاز دارد، بهتر است به جای اینکه سعی کند آرایشگر همیشگی خود را در مدت کوتاهی با او کار کند، به یک سالن آرایشگاه زنانه دیگر برود. برای سایر خدمات، یک زن ممکن است بخواهد به یک سالن خدمات کامل و فقط با قرار قبلی فکر کند. این بدان معنی است که او صاحب سبکی خواهد شد که از او انتظار دارد، می داند که می خواهد چه کاری انجام دهد، و تحت فشار نیست تا مشتریان بیشتری را جذب کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.