2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
به هنگام خرید کولر گازی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به هنگام خرید کولر گازی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

نکات مهم در هنگام خرید کولر گازی که باید به آن توجه کرد.

دوات آنلاین - یکی از وسایل برقی سرمایشی که خانه‌ها و مکان های اداری بسیار کاربرد داشته و بسیار مفید است کولرهای گازی هستند بنابراین باید در هنگام خرید کولر گازی برای منزل و یا محیط کار خود به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را برای خود داشته باشید. برای این کار می توانید تا با شرکت در فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش به صورت اقساط بدون بهره کولرگازی در کرج و تهران فقط با یک تماس حضوری و غیر حضوری محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

با توجه به گسترش بازارهای داخلی و خارجی برای فروش کولرهای گازی ، هر روزه با برندها و نام و نشان‌های جدید در بازار روبرو هستیم. در این بین مارک های معروف و مطرحی  قرار دارند که نام آشنا بوده و نام و نشانشان کیفیت آن‌ها را تضمین می‌کند .  اما در کنار این مارک ها مطرح ، نشان‌های جدید و نو نیز حضور دارند که با توانسته‌اند بازار خوبی را به علت قیمت کمتر برای خود ایجاد کند. اما چیزی که در این میان جدای از نشان و مارک مهم است گارانتی و خدمات پس از فروشی است که شرکت‌ها به مشتریان خود عرضه می‌کنند. گارانتی تعهدی است که شرکت و فروشنده به شما می‌دهد تا در صورت خرابی احتمالی بتوانید به راحتی دستگاه خود را تعمیر و یا تعویض کنید. با توجه به نکته گفته شده با به سراغ دستگاه هایی رفت که داری گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب باشند. در فروش کولر گازی در تهران کرج شما می تواند با خرید کولر گازی بوش تنها با تماس به صورت غیر حضوری و حضوری یا با مراجعه به سایت ما اقدام به خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش کرده که از هم از مارک های مطرح و معروف بازار است و هم دارای خدمات پس فروش و گارانتی مناسب است.

 

توجه داشته باشید که کولرگازی بوش دارای گارانتی بی قید شرط می‌باشد

 

حتی نوسان برق جزو گارانتی می‌باشد ۱۸ ماه پنل ۵ سال موتور

 

و۱۲۰ ماه خدمات پس از فروش

 

  • قیمت

یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام خرید کولر گازی اهمیت بسیاری پیدا می کند ، قیمت خرید کالاست . با توجه به وضع اقتصادی موجود اکثر خانوار ها توانایی خرید کولرهای گازی با مارک‌ها و نشان‌های مطرح را نداشته و اغلب کیفیت را فدای قیمت کرده و به سراغ مارک‌های بی نام و نشان رفته که نمی‌توان کیفیت آن‌ها را تضمین نمود. پس می‌توان گفت یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در خرید کولرهای گازی قیمت این دستگاه‌ها هست که مشتریان را به خرید ترغیب یا باز می‌دارد.  اما در طرح خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش شما می‌توانید با خرید کولر گازی بوش، کولرهای گازی با برند عالی بوش را که نام و نشانش کیفیت را نشان می‌دهد به صورت فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش خریداری کرده تا در عین خرید محصولی با کیفیت با فروش کولر گازی در تهران کرج از قیمت نیز خیالتان راحت باشد و در عین داشتن کیفیت ، محصولی با قیمت مناسب نیز بدست آوردید.

 

  • میزان مصرف انرژی

متاسفانه کشور ما هر ساله در فصل تابستان با مشکل برق رسانی و قطعی برق همراه است ، پس واجب است تا در هنگام خرید دستگاه‌های برقی ، مانند کولرهای گازی به میزان مصرف برق آن‌ها توجه ویژه کرد. با استفاده از برچسب‌های انرژی که بر روی کولرهای گازی قرار داده شده‌است می‌توان میزان مصرف انرژی این دستگاه‌ها را مشاهده کرد و در هنگام خرید از میزان مصرف انرژی آن‌ها اطلاع پیدا کرد.  کولرهای گازی که مصرف انرژی رده A+++ را داشته باشند ، کمترین میزان مصرف برق را داشته و می‌توانند برای خرید مناسب بوده و برق کمی را مصرف کنند. پس در هنگام خرید کولرهای گازی باید به این نکته مهم توجه نمود و سعی کرد که کولرهای گازی خریداری شده دارای رده انرژی A+++ یا نهایتا A  باشند . در طرح خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش شما خریداران عزیز می‌توانید با خرید کولر گازی بوش به صورت اقساط بدون بهره در کرج و تهران فقط با یک تماس یا مراجعه به سایت ما کولر گازی شرکت بوش را داری رده انرژی A +++ را خریداری کنید تا در عین خرید با شرایط اقساط بدون بهرهی محصولی با مصرف انرژی پایین نیز تهیه و خریداری کنید.

 

  • قدرت پرتاب باد

یکی از ویژگی‌ها و نکاتی که در هنگام خرید کولر گازی باید مد نظر قرار داد توانایی و میزان پرتاب باد کولرهای گازی است. پرتاب در کولرهای گازی توسط یونیت داخلی در داخل ساختمان قرار دارد انجام می شود.  قدرت پرتاب باد کولرهای گازی بر اساس متر اندازه‌گیری می‌شود. امروز با استفاده از فناوری‌های نوین و جدید سعی شده است راحتی و آسایش بیشتری برای افراد فراهم شود. در کولرهای گازی که از فناوری پرتاب باد هوشمند استفاده می شود با توجه به موقعیت قرار گیری افراد ، دستگاه به صورت خودکار ، باد کولرهای گازی را در مسیری که افراد قرار دارند هدایت می کند تا راحتی بشتری برای افراد  ایجاد کند و در صورتی هم که کاربر حضور نداشته باشد میزان پرتاب باد به حداقل می رسد. در کولرهای گازی  بوش که اکنون در بازار ایران وجود دارد قدرت پرتاب باد دستگاه‌ها در حدود 10 تا 20 متر است. در فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش  با خرید اقساط بدون بهره کولرگازی بوش شما می‌توانید با خرید به صورت حضوری و غیر حضوری یا مراجعه به سایت ما از این فناوری‌ها بهره برده و کولرهای گازی با قدرت باد بالا جهت راحتی بیشتر خود تهیه کنید.

 

  • کمپرسور

در دستگاه های خنک کننده مانند یخچال ، فریزر و کولرهای گازی که با استفاده از فشرده کردن گاز کار می کنند ، کمپرسور نقش اساسی و حیاتی دارد. یکی از قطعاتی که در بخش کندانسور کولرهای گازی قرار دارد ، کمپرسور دستگاه است. این قطعه با استفاده از انرژی برق گاز مبرد موجود در دستگاه را فشرده کرده و به مایع تبدیل کرده و با فشار این گاز را در لوله های مسی کولر به جریان می اندازد تا در نهایت باعث سرد شدن هوا و عملکرد کولرهای گازی گردد. هر کمپرسوری دارای قدرت و ظرفیت مشخصی است که باید در هنگام خرید کولرهای گازی به این نکته توجه کرد . کمپرسور های پیستونی در دمای گرمتر قابلیت و امکان بیشتری داشته و برای این مناطق مناسب تر هستند. پس در هنگام خرید کولرهای گازی باید به قدرت و نوع کمپرسور کولر گازی توجه نمود و با توجه به نیاز خود کولر گازی را خریداری نمود. با خرید کولر گازی بوش در طرح فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش شما می توانید انواع کولرهای گازی بوش را با قیمت ها مناسب با خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش تهیه نمایید.

 

فروش کولرگازی کرج گوهردشت

 

خرید ویژه کولر گازی در خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش

شما مشتریان عزیز در طرح فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش می توانید با خرید اقساط کولر گازی بوش می‌توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کولر گازی بوش را در فروش کولر گازی در تهران کرج به صورت حضوری و غیرحضوری با تماس یا با مراجعه به سایت ما با توجه به نکات بیان شده انتخاب کرده و با پرداختی اقساط بدون بهرهی صاحب کولرهای گازی بوش شوید.

 

آدرس فروشگاه : آدرس کرج، گوهردشت ، مطهری ، بعد از شیرینی امیر علی فروشگاه پاسارگاد

 

تلفن تماس : 02634453348

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.