2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
راهنمای خرید انواع یخچال ایستاده در ابعاد مختلف

راهنمای خرید انواع یخچال ایستاده در ابعاد مختلف

یخچال های ایستاده از اصلی ترین و کاربردی ترین تجهیزاتی می باشند که تمامی مراکز فروش با هر میزان مساحتی برای نگهداری از محصولات و مواد غذایی خود در دمایی ایده آل به آن نیاز دارند.

دوات آنلاین -یخچال های ایستاده از اصلی ترین و کاربردی ترین تجهیزاتی می باشند که تمامی مراکز فروش با هر میزان مساحتی برای نگهداری از محصولات و مواد غذایی خود در دمایی ایده آل به آن نیاز دارند. این یخچال ویترینی مغازه در ابعاد و گنجایش های متفاوتی تولید می شود و مشتریان می توانند به نسبت مساحت مغازه یا هایپرمارکت خود محصول مورد نظرشان را سفارش دهند. یخچال های صنعتی باتوجه به حجم و ابعادشان مناسب آشپزخانه های صنعتی می باشند.

 

یخچال ایستاده چیست؟

در هر مغازه، سوپرمارکت و ... برای اینکه بتوانند مواد غذایی خود را با حفظ کیفیت وتازگی نگهداری کنند نیاز به یک یخچال ایستاده مغازه می باشد. این یخچال ویترینی از کیفیت و قدرت موتور فوق العاده ای برخور دار می باشد و به همین علت است که قابلیت خنک سازی محصولات را در کمترین زمان دارد. شیشه هایی که در این یخچال مغازه به کار برده می شود از نوع دو جداره ی نشکن می باشد تا در صورت برخورد احتمالی اجسام به شیشه توسط مشتری دچار شکستگی و خرد شدگی نشود. یخچال های صنعتی به نسبت یخچال های خانگی فضای داخلی بیشتری دارند و درعین حال جای کمی را نیز اشغال می کنند، که این ویژگی باعث می شود تا در هر مکانی با هر میزان مساحتی حتی مکان هایی که محدودیت فضایی دارند به راحتی جایگذاری شود و مورد استفاده قرار بگیرد. لازم به ذکر است که نحوه ی عملکرد یخچال صنعتی با یخچال خانگی نیزمتفاوت می باشد. نحوه ی عملکرد یخچال هایی که ابعاد بزرگی دارند و یخچال صنعتی نامیده می شوند، به این صورت می باشد که هوای گرم را به بیرون از محیط نگهداری مواد غذایی انتقال می‌دهند و از این طریق دمای داخل یخچال پایین نگه داشته می‌شود. بنابراین اندازه این قبیل یخچال صنعتی با استانداردهای خانگی فرق دارد و متناسب با موارد استفاده ای که دارند، تولید و عرضه می شوند. در این یخچال ایستاده در جهت جلوگیری از هدر رفتن سرما و اتلاف انرژی عایق بندی از نوع تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است تا سرما راهی برای خروج نداشته باشد و در نهایت برق مصرفی دستگاه نیز کاهش یابد. چرخ های به کاربرده شده در این یخچال ایستاده ویترینی باعث سهولت در جابه جایی و حرکت دستگاه می شود و شما بتوانید به راحتی آن را حرکت دهید. در این محصول سیستم برفک زدایی خودکار تعبیه شده است تا از برفک زدن یخچال جلوگیری شود. سیستم سرمایشی این دستگاه نوفراست می باشد و خنک سازی آن توسط فن تعبیه شده درون یخچال انجام می شود. از دیگر ویژگی های این یخچال سوپرمارکت داشتن سیستم گردش هوا می باشد که این ویژگی باعث می شود تا دمای تمامی محصولات به صورت یکسان خنک باشد. همانطور که می دانید این محصول ابعاد گوناگونی دارد که هر یک دارای قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند. قیمت یخچال ایستاده تک درب به نسبت سایر محصولات مشابه خود ارزان تر می باشد زیرا فضای کم تری دارد. برای آشنایی بیشتر با انواع یخچال سوپری با ما همراه باشید.

 

ابعاد یخچال ایستاده صنعتی

  • یخچال ایستاده 60 سانتی: 60 * 60 * 200
  •  
  • یخچال ایستاده 70 سانتی: 70 * 70 * 200
  •  
  • یخچال ایستاده 90 سانتی: 90 * 75 * 180
  •  
  • یخچال ایستاده 120 سانتی: 120 * 75 * 200
  •  
  • یخچال ایستاده 1/5 متری: 1/5 * 75 * 200
  •  
  • یخچال ایستاده 2 متری: 200 * 75 * 200

 

کاربرد یخچال ایستاده

هر یک از یخچال های ایستاده باتوجه به مشخصاتی که دارند برای نگهداری از یکسری از محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال یخچال پروتئینی یک یخچال برای نگهداری از محصولات پروتئینی می باشد و یخچال لبنیاتی را برای نگهداری از ماست، شیر، کره، خامه و... مورد استفاده قرار می دهند. در ساختار این محصول نوع کمپرسور متفاوت می باشد. در تعدادی از یخچال ها از امبراکو و تعدادی دیگر سابکول به کاربرده می شود. همچنین لازم به ذکر است که سیستم سرمایش نیز متغیر است و در دو مدل نوفراست و دی فراست تولید و عرضه می شود.

 

انواع یخچال ایستاده(بر حسب تعداد درب)

  • یخچال ایستاده تک درب

  • یخچال ایستاده دو درب

  • یخچال ایستاده سه درب

  • یخچال ایستاده چهار درب

  • یخچال ایستاده شش درب

  • یخچال ایستاده شش درب

یخچال مغازه تک درب

یخچال مغازه تک درب

یخچال ویترینی تک درب فضای بسیار کمی را اشغال می کند و اغلب در بسیاری از سوپرمارکت ها و مغازه ها جهت خنک نگهداری کردن از انواع نوشیدنی مانند: آب، نوشابه، آبمیوه و... مورد استفاده قرار می گیرد. در بسیاری از سالن های ورزشی و باشگاه ها این یخچال بسیار کاربردی و محبوب می باشد. شیشه ای بودن نمای این یخچال علاوه بر اینکه باعث می شود تا محتویات درون یخچال به خوبی در معرض دید قرار بگیرند، نمای زیبایی نیز به سوپرمارکت شما می دهد. یخچال تک درب 60 سانتی کوچک ترین نوع یخچال تک درب می باشد.

 

یخچال مغازه دو درب

همانطور که از نامش پیداست این مدل از یخچال ایستاده دارای دو درب شیشه ای مگنتی می باشد که به راحتی باز و بسته می شود. تعبیه ی سیستم کنترل هوشمند دما در این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی دمای یخچال را توسط پنل نشان دهنده ی دما کنترل و تنظیم نمائید. عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان در این محصول باعث می شود که از اتلاف انرژی جلوگیری شود و سرمای درون یخچال به بیرون نفوذ نکند. این یخچال قابلیت خنک سازی انواع نوشیدنی را در زمان بسیار کمی دارد.

 

یخچال مغازه سه درب

از این نوع از یخچال صنعتی در بیشتر موارد در لبنیاتی ها و گلفروشی ها استفاده می شود. مشتریان می توانند در هنگام سفارش این محصول آن را با لوگو و یا عکس مد نظرشان سفارش دهند تا با چاپ CNC بر روی کالا درج شود. این ویژگی علاوه بر زیبایی که دارد باعث می شود تا بتوانید دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد مغازه ی خود را به وجود بیاورید. نمای ویترینی این محصول مشتریان را به خرید ترغیب می کند. درب این یخچال آسان بازشو و آسان بسته شود می باشد. ترموستات این یخچال ارزان دیجیتالی می باشد.

 

یخچال مغازه چهار درب

یخچال سوپری چهار درب به صورت یک طرف نما و دو طرف نما تولید می شود که هر یک از آن ها دارای کاربرد های متفاوتی می باشند. شیشه های استفاده شده در این محصول دوجداره نشکن می باشند که علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر ضربه دارد از خروج سرما نیز به خوبی جلوگیری می کند. این یخچال با دو جنس بدنه ی استیل و گالوانیزه تولید می شود که مشتریان می توانند به صورت سفارشی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. لازم به ذکر است که امکان درج لوگوی CNC دلخواه بر روی تاج یخچال نیز امکان پذیر است.

 

یخچال مغازه شش درب

این یخچال را بسیاری از رستوران ها جهت نگهداری از انواع مواد غذایی و نوشیدنی مورد استفاده قرار می دهند. این نوع از یخچال ایستاده فضای داخلی بسیار بزرگی دار و گزینه ی بسیار خوبی برای مغازه های پر تردد می باشد. شیشه های به کاربرده شده در این محصول از نوع نشکن می باشند که لایه ی میانی آن نیز با گاز آرگون پر شده است و این ویژگی از اصلی ترین دلایلی می باشد که سرما نمی تواند به بیرون راه یابد. چراغ LED تعبیه شده در این محصول باعث می شود تا محتویات داخل یخچال به خوبی نمایش داده شوند و همچنین نمای زیبایی نیز برای فروشگاه ایجاد شود.

یخچال مغازه شش درب

یخچال کبابی

یخچال کبابی به منظور نگهداری از انواع کباب مانند: کوبیده، جوجه، جگر و... مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی پروتئین از جمله مواد غذایی می باشد که اگر در دمایی مناسب نگهداری نشود به سرعت فاسد و غیر قابل مصرف می شود. یخچال ایستاده کبابی بهترین گزینه برای سالم نگهداری کردن از انواع کباب ها می باشد. این محصول در گنجایش ها و ابعاد گوناگونی تولید می شود. نمای ویترینی این دستگاه باعث می شود تا مراجعه کنندگان بتوانند تمامی محتویات درون یخچال را به خوبی ببینند و به راحتی انتخاب کنند.

 

یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا در فروشگاه ها برای نگهداری از انواع مواد غذایی مانند: لبنیات، گوشت، مرغ، نوشیدنی و... مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال دارای سیستم گردش هوا می باشد که این ویژگی باعث می شود تا دما به طور یکسان در تمامی نقاط یخچال پخش شود. این نوع از یخچال ایستاده به صورت متری فروخته می شود و مشتریان می توانند به نسبت متراژ فروشگاه خود محصول را سفارش دهند. دیگر ویژگی های این یخچال عبارتند از: بدنه ای از جنس ساندویچ پنل، عایق بندی تزریق فوم، چراغ LED، قفسه های طبقه بندی شده و... اشاره کرد.

یخچال پرده هوا

یخچال هتلی

یخچال مینی به دلیل ابعاد کوچکی که دارد گزینه ی بسیار خوبی برای استفاده در هتل ها، مسافرخانه ها، اقامتگاه ها، اتاق خواب و ... می باشد. این یخچال قابلیت نگهداری از انواع نوشیدنی و مواد غذایی را در دمایی مناسب دارد. این یخچال کوچک به دو صورت درب شیشه ای و دربی از جنس بدنه تولید می شود که مدل درب شیشه ای در بین مشتریان محبوبیت بیشتری دارد. جنس بدنه ی این محصول گالوانیزه می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد. شیشه های استفاده شده دراین محصول از جنس سکوریت نشکن می باشند تا در صورت برخورد احتمالی دچار شکستگی نشود.

 

نکات مهم در خرید یخچال ایستاده

1-قدرت کمپرسور

قدرت کمپرسور مناسب و بیشتر در یخچال صنعتی ایستاده، باعث طول عمر دستگاه می شود و همچنین میزان کارایی آن را تا میزان قابل توجهی بالاتر می‌برد.

 

2-ابعاد و مدل یخچال

با توجه به متراژ فروشگاه یا آشپزخانه صنعتی خود و حجم مواد اولیه مصرفی، مدل و سایز مناسب خود را انتخاب کنید. اگر فروشگاهی بزرگ یا رستورانی پر تردد دارید بهتر است که از یخچال های بزرگ تری استفاده کنید و اگر مراجعه کننده کمتری دارید ابعاد کوچک تری را سفارش دهید.

 

3-برچسب میزان مصرف انرژی

هرچه دستگاه انرژی بیشتری مصرف کند هزینه های شما نیز افزایش می یابد. پس بهتر است که برای جلوگیری از صرف هزینه اضافی و هدررفت انرژی از یخچال هایی با برچسب انرژی سبز استفاده کنید.

قیمت یخچال ویترینی ایستاده

قیمت یخچال ویترینی ایستاده

قیمت یخچال مغازه به عوامل مختلفی مانند: مدل، ظرفیت، متریال ساخت و قطعات، برند وابسته است. هر مجموعه از مواد اولیه و قطعات خاص به خود استفاده می کند و به همین علت است که قیمت شرکت ها متفاوت می باشد. لازم به ذکر است که نوسانات حاکم بر بازار نیز تاثیر بسیار زیادی در متغییر بودن قیمت ها دارند. بهتر است که قبل از خرید با مشاورین و کارشناسان مجموعه ی تولیدی تماس بگیرید تا از قیمت های نهایی اطلاعات کسب کنید.

 

صنایع برودتی کولست

صنایع برودتی کولست دارای 25 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید انواع یخچال صنعتی و سیستم سرمایشی می باشد. این مجموعه ی تولیدی با استفاده از بهترین قطعات و مواد اولیه توانسته بهترین یخچال ایستاده را تولید و به ارزان ترین قیمت بازار به سراسر کشور می نمایید. مشتریان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات و مشخصات آن ها با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

 

آدرس سایت: https://coolest-refrigerator.ir/

 

کارشناس فروش: 09128951640

 

صنایع برودتی اورست

تولید کننده ی انواع یخچال ایستاده می باشد. این مجموعه یخچال های ایستاده خود را در انواع مختلف تک درب، دو درب، سه درب، شش درب با به کارگیری از بهترین متریال و مواد اولیه طراحی و تولید می کند، و با توجه کارایی هر کدام در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. تمام محصولات تولید شده در مجموعه ی اورست را به صورت مستقیم، بدون واسطه و با بالاترین کیفیت ها خریداری می کنید.

 

آدرس سایت: https://everestboroodat.com/

 

کارشناس فروش: 09128335491

 

مجموعه ی امین برودت

یخچال ایستاده یکی از پرفروش ترین نوع یخچال صنعتی می باشد که علاوه بر کارآمدی از قیمت مناسبی نیز برخور دار می باشد، یخچال ایستاده تولید شده در این مجموعه با داشتن عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان، شیشه های سکوریت نشکن، ترموستات و فن خنک کننده جزء بهترین یخچال فروشگاهی برای سوپرمارکت، لبنیاتی، داروخانه و قصابی ها به شمار می آید شما می توانید به صورت حضوری و آنلاین این دستگاه را از ما خریداری کنید.

 

آدرس سایت: https://aminbrodatsarma.com/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

 

کارشناس فروش: 09128894239

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.