2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خرید سنگ شکن از ماکان سنگ شکن

خرید سنگ شکن از ماکان سنگ شکن

شرکت ماکان سنگ شکن پس از سالها تحقیق، تولید، تامین و تامین انواع ماشین آلات سنگ شکن معدنی و قطعات یدکی کلیه کارخانه های شن و ماسه و آسفالت، علاوه بر تامین ماشین آلات معمولی، اقدام به ساخت دستگاه های مخصوص نیز می نماید.

دوات آنلاین -شرکت ماکان سنگ شکن پس از سالها تحقیق، تولید، تامین و تامین انواع ماشین آلات سنگ شکن معدنی و قطعات یدکی کلیه کارخانه های شن و ماسه و آسفالت، علاوه بر تامین ماشین آلات معمولی، اقدام به ساخت دستگاه های مخصوص نیز می نماید. همچنین فعالیت قابل توجهی در جهت خرد کردن کانی های مختلف با ویژگی های منطقه ای دارد. ماکان سنگ شکن علاوه بر تامین تجهیزات فوق در کشور قادر است این محصولات را در سطح بین المللی با کیفیت رقابتی نیز عرضه کند. دقت، سرعت، تضمین کیفیت و ارائه خدمات در سراسر کشور چهار فاکتور مهم و اساسی است که همواره در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است. این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین قیمت و بهترین کیفیت به مصرف کننده ارائه دهد.از این رو خرید سنگ شکن از ماکان سنگ شکن و خرید رولیک و خرید چکش ماسه ساز خرگوشی از این برند میتواند به شما اطمینان خاطر بدهد. قطعات یدکی عرضه شده توسط این شرکت شامل انواع سنگ شکن در اندازه ها و ظرفیت های مختلف مانند سنگ شکن فکی، سنگ شکن چکشی، سنگ شکن مخروطی (Hydrocon)، سنگ شکن ضربه ای (Qubit)، سنگ شکن گریز از مرکز و آسیاب پودر می باشد.

 

سنگ شکن و انواع آن

سنگ شکن ها وظیفه خرد کردن مواد اولیه را بر عهده دارند. با شکستن مواد اولیه، آن را از اندازه اصلی خود محروم کرده و به قطعات کوچکتر تبدیل می کند. این کار عمدتاً بر روی سنگ ها انجام می شود تا به اندازه مناسب و استانداردی برسند. خرد شدن و انقباض سنگ ها حمل و نقل مواد خام از معادن به کارخانه ها را تسهیل می کند. دستگاه های سنگ شکن در دو مدل ثابت و متحرک طراحی و تولید می شوند. این دو مدل نیز انواع مختلفی دارند.

 

سنگ شکن فکی

این نوع سنگ شکن ها از یک فک ثابت و یک فک متحرک تشکیل شده اند. فک متحرک توسط یک محور غیرعادی متصل به موتور توسط یک تسمه و قرقره هدایت می شود. هنگامی که فک حرکت می کند، مواد تحت فشار یا ضربه قرار می گیرند که گاهی اوقات به آنها وارد می شود و خورده می شود. فاصله بین دو گونه در بالا را سوراخ و به فاصله پایین سنگ شکن گلو می گویند.

 

دسته بندی سنگ شکن های فکی به شرح زیر است:

 

1. سنگ شکن فکی تک شانه ای

 

2. دستگاه سنگ فک دو اهرمی

 

سنگ شکن مخروطی

سنگ شکن های مخروطی نوعی سنگ شکن ضربه ای هستند. تنها تفاوت آنها در سرعت افزایش زیاد زاویه هسته مخروطی و به موازات آن انحنای داخلی بدنه است.این نوع سنگ شکن ها معمولا از دو مخروط جزئی تشکیل شده اند. هسته مرکزی این سنگ شکن مخروط میانی و بدنه ثابت آنها مخروط بیرونی است. سنگ شکن های ضربه ای ظرفیتی برابر با سنگ شکن های فکی دارند. میله مرکزی این دستگاه می چرخد. فرآیند خرد شدن در این دستگاه به این صورت است که خمیر کاغذ بین میله مرکزی و بدنه قرار می گیرد و در هنگام تکان های شدیدی که در حین چرخش ایجاد می شود له میشود و به تدریج در قسمت دیگری می افتند.

 

سنگ شکن غلطکی

این نوع ابزار به وسیله یک یا چند سیلندر سنگین با سطح صاف یا آجدار کار می کند. اصل کار این ابزار این است که سیلندرهای مخالف در جهت مخالف حرکت می کنند. سرعت چرخش این سیلندرها برابر یا نزدیک به یکدیگر است. فاصله بین دو سیلندر قابل تنظیم است. این نوع سنگ شکن بر اساس اصطکاک بین سنگ و سیلندر است. همچنین باید در نظر داشت که سنگ شکن های غلطکی از نظر تعداد غلتک بسیار متنوع هستند.

 

سنگ شکن ضربه ای

سنگ شکن های ضربه ای از یک روتر با چند تیغه تشکیل شده اند. این روتور با سرعت بالایی می چرخد. این تیغه ها قطعات ورودی را به داخل سنگ شکن پرتاب می کنند. بر روی دیواره داخلی دستگاه چند سرند فولادی منگنزی نصب شده است. این سپرها نقش یک مانع را ایفا می کنند و قطعات موجود در دستگاه در اثر برخورد با آنها له می شوند.

 

رولیک چیست

رولیک ها اجزای استوانه ای هستند که وسایل را در امتداد تسمه نقاله یا سیستم نقاله جابجا می کنند و اجزای اصلی آن سیستم هستند. این قطعات مورد استفاده در تسمه نقاله باعث صرفه جویی در زمان، فضا و انرژی می شود و به کل سیستم کمک می کند. این ابزارها حرکت چرخشی خود را از طریق اتصال مستقیم به موتور شروع می کنند. الکتروموتورهای متصل به غلتک باعث چرخش آن و در نهایت غلتک های متصل به تسمه نقاله باعث حرکت آن می شود. همچنین امکان اتصال این قطعات به یکدیگر وجود دارد تا اجسام بتوانند بدون استفاده از تسمه یا نوار نقاله در عرض آنها حرکت کنند. نوار نقاله هایی از این نوع که توسط غلتک های اتصال ایجاد می شوند، عمدتاً در زمینه حمل و نقل بار به عنوان مثال در اداره پست استفاده می شوند.

خرید سنگ شکن از ماکان سنگ شکن

برای خرید رولیک روی لینک پایین کلیک کنید :

 

https://makansangshekan.net/محصولات/محصول-رولیک

 

چکش ماسه ساز خرگوشی چیست

چکش شنی یکی از قطعات مهم دستگاه است که با پین چکش به صورت عمودی در داخل روتور ثابت می شود. چکش شن و ماسه ساز از فولاد منگنزی و شماره 4 می باشد.عمر یا عمر مفید چکش ها به شرایط کاری از جمله استاندارد ورودی دستگاه بستگی دارد. استفاده از ابزار و مواد اولیه مناسب شرط اصلی دستیابی به محصولی با کیفیت است. در بین مواد، ماسه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و به اشکال مختلف وجود دارد. ماسه به دو صورت تهیه می شود. روش اول از سنگ های رودخانه ای و روش دوم از سنگ های معدنی است که هر کدام از آنها برای به دست آوردن شن و ماسه فرآیند آسیاب خاصی را طی می کنند. یکی از دستگاه های خطوط سنگ شکن، ژنراتورهای شن و ماسه هستند که همانطور که از نام آنها پیداست، ماسه مولدها در مراحل پایانی کارخانجات سندبلاست در معادنی که تمایل به تولید شن و ماسه دارند استفاده می شود. ماسه ساز خرگوشی نوعی ماسه ساز است. به این دلیل که شکلی شبیه به خرگوش دارد به آن چکش ماسه خرگوش می گویند. شارژ ورودی این سندبلسترها نرم و دارای حداکثر اندازه 40 میلی متر است که پس از ورود به سوند بلستر از طریق گلوگاه به روتور چرخشی که چند چکش فولادی روی آن نصب شده است هدایت می شود. پس از ضربه زدن به چکش ها، سنگدانه ها به سمت سندان های نصب شده در دیواره های دستگاه ماسه ساز پرتاب می شوند و پس از ضربه به ماسه با اندازه ذرات 0-6 میلی متر یا همان ماسه ای که از داخل دستگاه پرتاب می شود، تبدیل می شوند. شما می‌توانید برای خرید چکش ماسه خرگوشی به سایت ماکان سنگ شکن مراجعه کنید

ماسه ساز خرگوشی

ماکان سنگ شکن makansangshekan.net با پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه در ساخت و فروش قطعات انواع سنگ شکن و خطوط سنگ شکن، فعالیت های طراحی گسترده ای را انجام داده و قابلیت های خود را در اختیار افراد مختلف قرار داده است.

ماکان سنگ شکن

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.