2022/11/29
۱۴۰۱ سه شنبه ۸ آذر
راهنمای خرید رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی روشی اصولی برای تبلیغات اینترنتی است. راهی که شغل و حرفه‌ی شما را به نحو احسن به مشتریان و جامعه‌ی هدف‌تان معرفی می‌کند. اگر کسب و کار خودتان را به فضای اینترنت برده‌اید، حتماً به تبلیغات اینترنتی از جمله انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های پربازدید نیاز پیدا خواهید کرد.

دوات آنلاین -رپورتاژ آگهی روشی اصولی برای تبلیغات اینترنتی است. راهی که شغل و حرفه‌ی شما را به نحو احسن به مشتریان و جامعه‌ی هدف‌تان معرفی می‌کند. اگر کسب و کار خودتان را به فضای اینترنت برده‌اید، حتماً به تبلیغات اینترنتی از جمله انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های پُربازدید نیاز پیدا خواهید کرد.

 

با انتشار رپورتاژ خبری یا رپورتاژ آگهی مشتری بیشتری پیدا خواهید کرد. از طرفی کسب بک لینک از سایت‌های پربازدید رتبه‌ی سایت شما را بالا می‌برد. بنابراین سئو و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل نیز یکی دیگر از نتایج درج رپورتاژ در سایت‌های دیگر است. برای انجام همه‌ی این کار‌ها به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید. همینجا بمانید و یکی از مسیر‌هایی که برای پیشرفت کسب و کارتان باید طی کنید را در چند دقیقه یاد بگیرید.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یعنی اینکه خیلی ماهرانه در بطن یک محتوای آموزشی یا خبری مشتری را به سمت خرید کالا یا خدمتی که ارائه می‌دهید ترغیب نمایید. به عبارتی دیگر بدون اینکه مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن متن و محتوای شما شود، به تبلیغ محصول یا خدمتی مشخص می‌پردازید. پیش از هرچیز باید بگوییم که رپورتاژ آگهی یعنی گزارشی که پیام تبلیغاتی را به صورت بی‌طرفانه به مشتری برساند، سابقه‌ای کمتر از صد سال دارد. رپورتاژ خبری به شیوه‌ی امروزی با شکلی که در گذشته وجود داشت متفاوت است. امروزه رپورتاژ به صورت اینترنتی از طریق سایت‌های مختلف خبری، آموزشی و غیره منتشر می‌شود. بنابراین باید به نحوه‌ی نگارش رپورتاژ آگهی اهمیت بیشتری داد.

 

چرا نحوه‌ی نگارش رپورتاژ آگهی مهم است

نوشتن آگهی تبلیغاتی کار چندان سختی نیست. تنها باید با زبانی شیوا و رسا در مورد حرفه، شغل، کالا یا خدمت خاصی توضیح بدهید. اما مردم عموماً در برابر تبلیغات رفتاری موضع‌گیرانه دارند. به بیانی دیگر فکر می‌کنند که نباید هر چیزی که در تبلیغات گفته می‌شود را قبول کنند. این یک باور اجتماعی است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. بنابراین برای اینکه دید منفی مخاطب را از بین ببرید و تبلیغ خود را به طور غیرمستقیم بیان کنید، به مهارت بیشتری نیاز خواهید داشت. از همین رو باید کار نگارش رپورتاژ را به افرادی بدهید که حرفه‌ای هستند.

 

نگارش متن رپورتاژ باید چگونه باشد

محتوا‌نویسی برای سایت از دو نظر اهمیت دارد. در واقع هر متنی که در اینترنت منتشر می‌کنید باید دو گروه را راضی کند؛ یکی مخاطبین و جامعه‌ی هدف و دوم ربات‌های گوگل. رپورتاژ‌نویسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین در نوشتن متن رپورتاژ باید نکات زیر را رعایت کنید.

 

  • ساده و روان بنویسید به طوری که درک مطالب برای کاربر آسان باشد و از خوانده خسته نشود.
  •  
  • لحن نوشتن و ادبیات شما باید با جامعه‌ی هدفتان همخوانی داشته باشد.
  •  
  • محتوای به درد به خور و با کیفیت بنویسید.
  •  
  • موضوعات جذاب و به‌روز انتخاب کنید.
  •  
  • ساختار مقاله اصولی و هدفمند باشد.
  •  
  • اصول نگارش و درست نویسی را رعایت کنید.

 

از نحوه‌ی نگارش رپورتاژ که بگذریم؛ آیا می‌دانید برای منتشر کردن رپورتاژ خبریتان باید به کجا مراجعه کنید. آیا سایت و پلتفرمی که به صورت تخصصی در زمینه رپورتاژ آگهی فعالیت کند، وجود دارد؟! . خب البته که وجود دارد. سایت‌های زیادی هستند که به عنوان یک واسطه بین شما و سایت‌های منتشر‌کننده قرار می‌گیرند. اگر هیچ‌گونه سررشته‌ای در تبلیغات اینترنتی از جمله رپورتاژ آگهی ندارید، کافیست به افرادی که در این زمینه متخصص هستند رجوع کنید. در این صورت همه‌ی کار‌های مربوط به انتشار رپورتاژ آگهی از نگارش متن تا یافتن سایت معتبر و پربازدید به نحو احسن صورت خواهد گرفت.

راهنمای خرید رپورتاژ آگهی

سایت های رپورتاژ

توجه داشته باشید که هنگام خرید رپورتاژ آگهی به سایت منتشر‌کننده رپورتاژ اهمیت زیادی بدهید. هر سایتی برای انتشار هر محتوایی مناسب نیست. رپورتاژ را باید در سایتی منتشر کنید که موضوع آن با سایت شما همخوانی داشته باشد. به عبارتی سایت درج‌کننده رپورتاژ باید محل عبور مشتریان شما باشد. این ارتباط معنایی کمک می‌کند که گوگل ارزش بیشتری برای محتوای شما قائل شود. از طرفی مخاطب نیز به خواندن مطالب شما علاقه‌ی بیشتری نشان می‌دهد.

 

زمان مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی

هر زمان که محتوا‌های مفیدی در سایت‌تان درج کردید می‌توانید برای خرید رپورتاژ آگهی اقدام کنید. رپورتاژ آگهی کمک می‌کند محتوای شما بهتر دیده شود. درج رپورتاژ هم برای مشتری هم برای گوگل اهمیت دارد. پس هر زمان که رپورتاژی منتشر کنید، به افزایش مشتری و افزایش رتبه‌ی سایتتان منتج خواهد شد. در هر حال رپورتاژ را نوعی دوپینگ به حساب بیاورید که سرعت دیده شدن سایت شما را چندین برابر می‌کند. لازم به ذکر است برای اینکه رپورتاژ شما نتیجه‌ی بهتری داشته باشد، باید محتوایی به درد بخور و با کیفیت در سایتتان درج کنید.

 

روش های خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی کار سختی نیست. همانطور که ذکر کردیم یافتن سایت مناسب که امتیاز خوبی داشته باشد کاری تخصصی است. بنابراین کافیست به سایت‌های تخصصی و حرفه‌ای مثل تسمینو مراجعه کنید و مراحل خرید رپورتاژ را با هزینه کم و به نحو احسن به انجام برسانید.

روش های خرید رپورتاژ آگهی

نکاتی که در خرید رپورتاژ باید رعایت کنید

اگر صاحب سایت هستید، حتماً در میان فعالیت‌هایی که برای بهبود سئو و افزایش رتبه سایتتان انجام می‌دهید به مرحله‌ی خرید رپورتاژ آگهی خواهید رسید. رپورتاژ یک نوع تبلیغات اینترنتی است که امتحان خودش را پس داده و تأثیر و نتیجه‌ی آن برای همگان روشن و واضح است. اما آیا با رپورتاژ و مراحل انجام آن آشنا هستید؟! در واقع برای درج و انتشار رپورتاژ باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید.

 

نگارش گزارش، انتخاب رسانه مناسب، اطمینان حاصل کردن از اعتبار رسانه و اطمینان از ماندگاری رپورتاژ در سایت‌های منتشر‌کننده؛ همه‌ی این موارد به توجه و اهمیت ویژه نیاز دارند. به همین دلیل بهترین کار این است که امور مربوط به درج و انتشار رپورتاژ را به پلتفرم تخصصی خدمات رپورتاژ آگهی بسپارید. تسمینو راه ارتباطی شما با رسانه‌های معتبر و حرفه‌ای است. همچنین می‌توانید نگارش رپورتاژ خود را به نویسندگان حرفه‌ای تسمینو بسپارید و تمام مراحل انتشار رپورتاژ را به نحو احسن به انجام برسانید.

نکاتی که در خرید رپورتاژ باید رعایت کنید

مزایای رپورتاژ آگهی

مهم‌ترین مزیتی که درج و انتشار رپورتاژ در رسانه‌های مختلف دارد، فراگیر بودن آن است. با این روش شما می‌توانید در طیف وسیعی از رسانه‌ها دیده شود. مزیت دیگر مناسب بودن برای هر نوع حرفه و کسب و کاری است. فرقی نمی‌کند کسب و کار شما کوچک است یا بزرگ. یا اینکه اصلاً چه نوع کسب و کاری دارید. در هر صورت با انتشار رپورتاژ می‌توانید شغل خود را به مخاطب و جامعه‌ی هدفتان معرفی کنید. انتشار رپورتاژ به برندسازی و افزایش اعتبار برند شما کمک می‌کند. رپورتاژ یک تبلیغ اینترنتی ارزان و به صرفه است. و در نهایت اینکه با درج و منتشر کردن رپورتاژ در سایت‌های پربازدید رتبه‌ی شما نزد گوگل بالا می‌رود و سئوی سایت شما بهبود خواهد یافت.

 

قیمت رپورتاژ آگهی

چندین عامل و فاکتور بر هزینه رپورتاژ آگهی تأثیر می‌گذارند. از جمله می‌توان به نوع مشتری، صنعتی که باید برای آن تبلیغ شود، طول تبلیغات، زمان صرف شده برای نگارش رپورتاژ، اعتبار سایت منتشر‌کننده رپورتاژ و غیره اشاره کرد. برای مثال هرچقدر زمانی که برای نگارش رپورتاژ صرف شده بیشتر باشد نویسنده و سایت خرید رپورتاژ هزینه‌ی بیشتری از درخواست‌کننده رپورتاژ مطالبه خواهند کرد. هر کدام از عوامل فوق به نحوی باعث افزایش قیمت رپورتاژ آگهی شوند. شما می‌توانید در زمان دریافت مشاوره تبلیغات از تسمینو چنین سؤالی را مطرح کرده و در مورد هزینه نگارش و انتشار رپورتاژ با هم به توافق برسید. پلتفرم تسمینو همواره در تلاش است با مهیا کردن خدمات و شرایط مناسب، نگارش و انتشار رپورتاژ را با ارزان‌ترین قیمت به مشتری ارائه دهد.

 

رپورتاژ آگهی ارزان

گفتیم که رپورتاژ یک سرمایه‌گذاری دائمی است. برای این سرمایه‌گذاری باید هزینه کنید اما بازدهی بالا و نتیجه‌ی خوبی که به شما می‌دهد حیرت‌انگیز است. از طرفی برخی مراکز شرایط خرید رپورتاژ آگهی ارزان را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. در واقع این مراکز با در نظر گرفتن شرایط رقابتی بازار و وضعیت افراد اقدام به چنین کاری کرده‌اند.

خرید رپورتاژ آگهی از سایت تسمینو

خرید رپورتاژ آگهی از سایت تسمینو

پلتفرم تسمینو صد‌ها رسانه را به شما معرفی می‌کند و اگر تمایل داشته باشید شما را در انتخاب سایت و رسانه مناسب راهنمایی می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید مخاطبان بیشتری که به احتمال زیاد مشتری همیشگی و وفادار شما می‌شوند را به دست بیاورید. از طرفی رتبه‌ی بهتری از گوگل دریافت خواهید کرد و به لیست اول نتایج گوگل می‌روید. به صرفه بودن تعرفه رپورتاژ آگهی مزیت دیگری است که تسمینو در اختیار مشتریان و صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد. در واقع این سایت با تعدیل هزینه‌ها سعی دارد شرایط را برای پیشرفت شما آسان‌تر کند.

 

کلام آخر

رپورتاژ خبری شیوه‌ی نوین تبلیغات است. اثردهی این روش با توجه به تغییر دید منفی مخاطب نسبت به تبلیغات بیشتر از سایر روش‌های تبلیغات اینترنتی و غیراینترنتی است. برای انتشار رپورتاژ تنها کاری که باید انجام دهید نگارش یک گزارش حرفه‌ای و اصولی است. گزارشی که در آن هم برای خواننده حرفی برای گفتن داشته باشید و هم اینکه گوگل را متوجه ارزش و اعتبار متنتان کرده باشید. سپس باید رسانه‌ی مورد نظر را تعیین کنید. آن‌ها نیز در ازای دریافت هزینه رپورتاژ شما را منتشر خواهند کرد. اگر بخواهید همه‌ی مراحل فوق به نحو احسن و بدون صرف وقت و با هزینه کم صورت گیرد کافیست با پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در ارتباط باشید.

 

منبع این مقاله : وبسایت مشرق نیوز میباشد

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.