2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی مرکز خرید دامون کیش

معرفی مرکز خرید دامون کیش

یکی از تفریحاتی که در کیش به عنوان گردشگری که با تور کیش از تهران به جزیره سفر کرده است، می‌توانید انجام دهید، خرید کردن در بازارها و پاساژهای متنوع آن است.

دوات آنلاین -یکی از تفریحاتی که در کیش به عنوان گردشگری که با تور کیش از تهران به جزیره سفر کرده است، می‌توانید انجام دهید، خرید کردن در بازارها و پاساژهای متنوع آن است. جزیره کیش دارای مراکز خرید متنوعی می‌باشد که مرکز خرید دامون یکی از بهترین آن‌هاست.

 

این مرکز خرید بسیار بزرگ و مدرن در قسمت شمالی جزیره قرار گرفته و ویژگی‌های زیادی دارد که نظر اکثر مسافران این جزیره را به خود جلب کرده است.

 

ویژگی‌های مرکز خرید دامون کیش

از مهم‌ترین ویژگی های این مرکز خرید، دارا بودن فودکورت و رستوران‌های متنوع و باکیفیت است. فودکورت دامون منظره و چشم انداز فوق العاده زیبایی دارد که با مراجعه به آن علاوه بر لذت بردن از غذا می‌توانید از تماشای مناظر اطراف آن نیز لذت ببرید.

 

در فودکورت مجموعه دامون انواع غذاهای ایرانی، فست فود یا حتی غذاهای چینی نیز یافت می‌شود.

 

دومین ویژگی بازار دامون موقعیت مکانی آن و معماری بسیار زیبایش است. دسترسی به این بازار از تمامی مناطق جزیره بسیار راحت می‌باشد.

 

دیگر ویژگی بازار دامون کیش، پیست یخ آن است. در صورتی که بخواهید در پاتیناژ به اسکی بپردازید، مراجعه به مرکز خرید دامون می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. پیست یخ دامون با مساحت 200 متر مربع در طبقه دوم این مرکز خرید واقع شده است. در واقع پیست یخ را در سال 1393 در این بازار راه اندازی کردند تا افراد در تمامی سنین بتوانند لذت اسکی را در آن تجربه کنند.

 

و در نهایت چهارمین ویژگی که ما در این مقاله آن را بررسی می‌کنیم وجود سوپر مارکت 24 ساعته این مجموعه است. فارق از آن فروشگاه‌های مختلف دیگری نیز در این بازار وجود دارند که می‌توانید انواع لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

موقعیت مکانی بازار دامون

مرکز خرید دامون کیش در نزدیکی دو مورد از بزرگترین مجتمع‌های مسکونی کیش واقع شده‌اند.

 

دامون ساحلی و دامون کیش ایر این دو مجتمع مسکونی مهم هستند که از آن‌ها دسترسی به این بازار بسیار راحت است.

 

هتل‌های اطراف مرکز خرید دامون کیش

در صورتی که بخواهید در نزدیکی بازار دامون اقامت داشته باشید بهتر است قبل از تهیه و رزرو تور مسافرتی خود از آژانس‌هایی که خدماتی مانند تور کیش از اصفهان را ارائه می‌کنند لیست هتل‌های زیر را بخوانید:

 

  • هتل اسپادانا
  • هتل گلدیس
  • هتل بین المللی کیش
  • هتل کوروش
  • هتل گراند
  • هتل صدف کیش
  • هتل لوتوس
  • هتل ویدا

 

مشخصات بازار دامون کیش

بازار دامون در سال 11391 ساخته شد. این بازار دارای 100 غرفه است که انواع پوشاک، لوازم الکترونیکی، آرایشی بهداشتی و... را می‌توانید از آن‌ها خریداری کنید. مساحت این بازار 4300 مترمربع و زیربنای این بازار 13300 مترمربع است.

مرکز خرید دامون کیش

ساعت کاری مرکز خرید دامون کیش

شما می‌توانید در نوبت صبح از ساعت 9 صبح تا 13 و مجدد در عصر از ساعت 17 تا 23 به خرید در این مرکز خرید بپردازید. همچنین ساعت کاری فود کورت آن از ساعت 12 ظهر الی 15 و از ساعت 19 الی 24 می‌باشد.

 

آدرس و شماره تماس مرکز خرید دامون

آدرس: جزیره کیش – در مجاورت مجتمع مسکونی دامون کیش ایر و دامون ساحلی کیش

 

شماره تماس: 4420358 – 4424312

 

مکان‌های تفریحی و دیدنی در نزدیکی بازار دامون

مرکز خرید دامون تقریبا از مکان های دیدنی جزیره کیش دور است؛ اما نزدیک‌ترین مکانی که در آن محدوده می‌توانید به آن مراجعه کنید، شهره حریره است. از دیگر مکان‌های تفریحی نزدیک مرکز خرید دامون، شهرزیرزمینی کاریز، کلوپ بازی‌های دریایی آکواریوس و پلاژ بانوان می‌باشد.

 

شهر باستانی حریره در نزدیکی مرکز خرید دامون

این آثار تاریخی جزیره کیش قدمت 800 ساله دارد و بسیاری افراد مایل به بازدید از آن هستند. در واقع تنها بخشی از جزیره که بافت قدیمی خود را حفظ کرده می‌تواند این شهر باشد. فاصله شهر حریره تا مرکز خرید دامون در حدود 2 کیلومتر است.

 

شهر زیر زمینی کاریز

از دیگر محل‌هایی که بعد از خرید از مرکز خرید دامون می‌توانید به آن مراجعه کنید، شهر زیر زمینی کاریز است. این کاریز در حدود 2500 سال پیش در این مکان برای هدایت و تامین آب ساکنین جزیره ساخته شده است. اما اکنون این قنات مرکز بازدید گردشگران جزیره کیش می‌باشد. جالب است بدانید این قنات در عمق 16 متری زمین واقع شده و مساحتی در حدود 10 هزار متر مربع دارد. فاصله شهر زیر زمینی کاریز تا مرکز خرید دامون کیش حدودا 4 کیلومتر می‌باشد.

 

کلوپ دریایی آکواریوس در محدوده مرکز خرید دامون

یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی که در جزیره کیش می‌توانید انجام دهید، مراجعه به کلوپ‌های دریایی و تجربه بازی‌های آبی در این کلوپ‌هاست. کلوپ دریایی آکواریوس نیز مانند بازار دامون در ضلع شمالی جزیره واقع شده و در نزدیکی ساحل دامون قرار دارد. استفاده از فناوری‌های بروز در این کلوپ نظر افراد را به خود جلب کرده است. فاصله کلوپ دریایی آکواریوس تا بازار دامون در حدود 1 کیلومتر می‌باشد.

 

ساحل دامون

از زیباترین ساحل‌های جزیره کیش، ساحل دامون است که در مجاورت بازار دامون واقع شده است و شما پس از مراجعه به بازار یا پیش از آن می‌توانید در این ساحل دقایقی را برای کسب آرامش سپری کنید. شما در این ساحل می‌توانید با تهیه موتور و دوچرخه به گردش بپردازید و دقایق خوشی را رقم بزنید. فلای بورد، پاراسل، قایق سواری و غیره از دیگر امکانات این ساحل است.

 

منبع نوشته: آژانس مسافرتی همسفرها

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مهدیه 1401/08/22
من قبلا دامون رفتم واقعا خیلی اجناسش عالین. بهترین برندا رو داره
آناهیتا 1401/08/22
مرکز خرید دامون واقعا یکی از بهترین مراکز خرید کیش هستش اما شما اطلاعات خیلی بیشتری در موردش در اختیار قرار دادید. ممنونم :)

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.