2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
چرا لیزر تیتانیوم بهترین دستگاه لیزر است؟

چرا لیزر تیتانیوم بهترین دستگاه لیزر است؟

قیمت لیزر تیتانیوم یکی از قدرتمند ترین و بی خطر ترین لیزر هایی است که طی سال های اخیر ساخته و روانه بازار مصرف شده است. به کار گیری فناوری و تکنولوژی برتر در ساخت این لیزر باعث شده تا تاثیر فوق العاده ای بر روی مو های زائد نواحی مختلف بدن بگذارد.

دوات آنلاین -قیمت لیزر تیتانیوم یکی از قدرتمند ترین و بی خطر ترین لیزر هایی است که طی سال های اخیر ساخته و روانه بازار مصرف شده است. به کار گیری فناوری و تکنولوژی برتر در ساخت این لیزر باعث شده تا تاثیر فوق العاده ای بر روی مو های زائد نواحی مختلف بدن بگذارد. همچنین فرایند حذف مو را در کم ترین زمان ممکن و در بالاترین کیفیت و امنیت انجام دهد. بدهی است با وجود چنین ویژگی هایی بسیاری این لیزر را بهترین لیزر موجود معرفی می کنند.

 

پارامترهای مهم برای استفاده از لیزر تیتانیوم

  • رنگ پوست
  • نوع و ضخامت مو
  • رنگ مو
  • تراکم موها

دلایل استفاده بالا از لیزر تیتانیوم

لیزر تیتانیوم لیزری است که طی سال های اخیر وارد بازار شده است. با این حال افراد بسیاری آن را می شناسند و مایلند برای رفع موهای زائد خود از آن استفاده کنند. اما دلیل این امر چیست؟ و چرا افراد آن را به بسیاری از لیزرهای دیگر ترجیح می دهند؟

 

در جواب این سوالات مهم باید گفت همانطور که همه می دانیم هر نوع موی زایدی برای ریشه کن شدن به طول موج و اشعه خاصی نیاز دارد. همچنین ضخامت موهای زائد در افراد مختلف و در نواحی مختلف بدن متفاوت است. برای مثال موهای زائد بیکینی و زیر بغل از ضخامت بیشتری نسبت به موی دست و پا برخوردار هستند. بنابراین استفاده تنها از یک طول موج به هیچ عنوان کافی و موثر نیست.

 

علاوه بر آن لیزر های مشابه لیزر تیتانیوم برای اثر بخشی به تعداد جلسات مراجعه بیشتری نیاز دارند. در نتیجه فرد مراجعه کننده متحمل پرداخت هزینه های بالایی می شود. با تمام این تفاسیر و با توجه به ویژگی های بارز تیتانیوم می توان گفت این دستگاه بهترین دستگاه جهت رفع موهای زائد است. به همین دلیل تقاضا برای استفاده از آن نیز بالا است.

 

 نحوه اثر بخشی لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر موهای زائد لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر الکس دایود  با بهره گیری همزمان از سه طول موج متفاوت قادر است موهای زائد نواحی مختلف بدن را در مدت زمانی اندک رفع کند. این نوع لیزر به صورت سه بعدی بوده و با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در آن عمق پوست را هدف قرار می دهد. سپس موج های نوری این لیزر به وسیله ملانین موجود در مو جذب شده و فولیکول مو را تحت تاثیر قرار می دهند. با جذب حرارت لیزر توسط ریشه های مو پروسه حذف آن ها آغاز می شود.

 

ویژگی های لیزر تیتانیوم

از جمله مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای لیزر تیتانیوم عنوان کرد شامل موارد ذیل می باشند.

 

  • از قابلیت استفاده در تمام نقاط بدن برخوردار است
  • فرایند عمل آن بدون درد است.
  • ایمن ترین و بی خطر ترین دستگاه موجود برای رفع موهای زائد است.
  • هیچ گونه عارضه جدی و خطرناکی به دنبال ندارد.
  • قابل استفاده برای افراد با رنگ مو های روشن و تیره است.
  • قابل استفاده برای انواع پوست ها است.
  • دارای شعاع لکه یا اسپات سایز بزرگ بوده و در نتیجه سطح وسیعی از پوست را هدف قرار می دهد.
  • اسپات یا شعاع لکه این لیزر قادر است بر روی بخشی از بدن به مساحت ۶۰۰ تا ۹۰۰ سانتی متر مربع عمل کند.
  • از سرعت بالایی در درمان موی زائد برخوردار است.
  • مجهز به یک سیستم خنک کننده قوی با قدرت خنک کنندگی زیر ۱۸ درجه می باشد.
  • ۴۰ درصد سریع تر از سایر لیزرها عمل حذف موها را انجام می دهد.
  • قابلیت ۱ تا ۱۵ شات در ثانیه.
  • رفع کامل موهای زیر پوستی.
  • از قابلیت روشن کردن پوست تحت درمان تا ۳ درجه برخوردار است.
  • از قابلیت اجرا برای افرادی که دارای پوست برنزه هستند برخوردار است.

 

عوارض انجام لیزر تیتانیوم

استفاده از لیزر تیتانیوم هیچ گونه عارضه خطرناک و طولانی مدتی در پی ندارد. گاهی اوقات ممکن است بعد از انجام لیزر یاد شده عوارضی کوتاه مدت و خفیفی در افراد روی دهند. شدت این عوارض بسیار ناچیز بوده و هیچ گونه مشکل حادی برای آنان ایجاد نمی کنند. سوزش، التهاب خفیف و قرمزی از جمله عوارضی هستند که گاهی اوقات در افراد دیده می شوند. در اکثر مواقع این عوارض بعد از چند ساعت به کلی رفع می شوند. در صورت عدم رفع این عوارض تا چند ساعت بعد از لیزر می توان از انواع پماد های سوختگی و ضد التهاب استفاده کرد.

 

نحوه عملکرد و کارایی لیزر تیتانیوم

عملکرد و کارایی لیزر تیتانیوم به طور مستقیم با رنگ پوست در ارتباط است. به عنوان مثال افرادی که دارای پوستی تیره هستند قطعا از موهای ضخیم تری برخوردار هستند. به همین دلیل برای رفع این نوع موی زائد باید مدت جلسات درمانی را بالا برد. اما این موضوع مسئله ای نگران کننده نیست. زیرا قدرت و کارایی لیزر یاد شده به قدری است که ضخیم ترین موها را درمدت زمانی کوتاه حذف می کند. علاوه بر این لیزر ذکر شده با ترکیب همزمان سه طول موج قوی قادر است تا عمیق ترین ریشه های مو را تحت تاثیر قرار دهد. در نتیجه در همان جلسات اولیه درصد بالایی از موهای زائد رفع می شوند.

 

استفاده از طول موج های مختلف در لیزر تیتانیوم نه تنها موهای عادی بلکه موهای زیر پوستی را کامل نابود و پاکسازی می کند. نکته مورد بحث در مورد سایر لیزر های موجود این است که هیچ کدام قابلیت ۱۰۰ درصد موهای زائد را ندارند. با این حال می توان از اثر بخشی بالا و کارایی بی نظیر این لیزر مطمئن بود.

 

مزیت لیزر تیتانیوم نسبت به سایر لیزر ها

لیزر تیتانیوم از بسیاری جهات برتر بوده و نسبت به سایر لیزرهای موجود بهترین عملکرد را دارد. علاوه بر این چندین ویژگی خاص در این نوع لیزر وجود دارند که در لیزر های دیگر قابل مشاهده نیستند. از جمله:

 

  • اندازه نقطه پرتو.
  • طول موج و فرکانس های قوی.
  • اثر بخشی بالای ۸۵ درصد.

سخن آخر: اگر دوست دارید از شر موهای زائد خود رها شوید اما نمی دانید از چه نوع لیزری باید استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما لیزر تیتانیوم است. این نوع لیزر با برخورداری از فناوری های جدید توانایی حذف موهای زائد بدون آسیب رساندن به پوست را دارد.

 

 

آقای کریمی: 09127785367

 

آقای آذری: 09127736546

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.