2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مسابقه همه فن حریف چه روزهایی پخش می شود

مسابقه همه فن حریف چه روزهایی پخش می شود

برنامه همه فن حریف در چند قسمت ساخته شده و زمان پخش این مسابقه استعدادیابی کشتی کی است؟

دوات آنلاین -همه فن حریف عنوان مسابقه استعدادیابی است که به صورت تخصصی به ورزش کشتی اختصاص دارد. پیش از این نیز برنامه های استعدادیابی در رشته های فوتبال و ورزش زروخانه ای ساخته شده و مورد توجه قرار گرفته بود حالا استعدادهای کشتی در برنامه ای جذاب رقابت با یکدیگر را آغاز کرده اند.

 

مسابقه همه فن حریف چند قسمت است

مسابقه همه فن حریف با حضور ۵۶ کشتی گیر نوجوان از ۱۴ استان برگزار می شود. این ورزشکاران 14 تا 17 هستند و در 4 وزن و در قالب ۷ تیم در رشته های کشتی آزاد و فرنگی با هم رقابت می کنند.

 

برنامه همه فن حریف ۳ مرحله دارد. مرحله اول شامل آیتم‌های ترکیبی آمادگی جسمانی، مرحله دوم شامل مسابقه اطلاعات عمومی حوزه کشتی، و مرحله سوم شامل مسابقه رو در روی کشتی خواهد بود.

برنامه همه فن حریف یک مسابقه استعدادیابی کشتی است

سیدمحمدرضا نعمتی تهیه کننده همه فن حریف توضیح داده: مرحله نخست به اطلاعات عمومی مربوط به کشتی اختصاص دارد و سئوالاتی از شرکت کنندگان در خصوص قوانین و قواعد این ورزش پرسیده می شود. بخش دوم هم مربوط به آمادگی جسمانی است که شرکت کنندگان در ۶ ایستگاه،  توانایی و قابلیت های جسمانی خود را محک می زنند و بخش آخر هم کشتی گرفتن شرکت کنندگان است و در این مرحله، منتخبان با هم به رقابت می پردازند. در تمامی این مراحل هم داورانی از بین مربیان تیم ملی کشتی، عملکرد آن ها را ارزیابی می کنند. محمدبنا، پژمان درستکار، عباس جدیدی و علی محمدی داوران مسابقه هستند.

 

او همچنین گفته: مستندی از زندگی کشتی گیران این مسابقه هم تهیه کردیم تا بیش تر با سبک و روش زندگی شان بیشتر آشنا  شویم.

 

زمان پخش همه فن حیف

مسابقه همه فن حریف هر ههته چهارشنبه و پنج شنبه ها ساعت ۲۰ از شبکه ورزش پخش می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.