2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
نقد سریال بی همگان؛ داستان تکراری اما جذاب

نقد سریال بی همگان؛ داستان تکراری اما جذاب

شاید موضوع سریال بی همگان تکراری باشد اما داستان گره افتادن در عشق موضوعی جذاب است که همیشه طرفدار دارد.

دوات آنلاین -سریال بی همگان از حضور بازیگرانی کاربلد و حرفه ای بهره می برد و داستان را با ریتم درست و خیلی سرراست پیش می برد اما به نظر می رسد موضوع آن کمی تکراری و شبیه به سریال افرا باشد. نقدی بر این مجموعه را در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال بی همگان

تشابه بازیگران سریال بی همگان و افرا

تعدادی از بازیگران سریال افرا و بی همگان مشترک هستند. این اتفاق شاید در نگاه اول کاملا طبیعی به نظر برسد اما وقتی می بینیم این بازیگران مشابه همان نقش ها را تکرار کرده اند جای انتقاد به وجود می آید.

 

محمد صادقی در سریال افرا پسری نخبه اما بی پول بود که عاشق دختری پولدار شده بود. او در نقش امیرعلی در سریال بی همگان نیز نقشی مشابه را برعهده دارد. او بار دیگر جوانی باهوش و نخبه است که وضع مالی خوبی ندارد و همین شرایط مالی باعث شده در رسیدن به عشقش با مانع مواجه شود. این بار هم مانند سریال افرا نقش پدر دختر مورد علاقه  امیرعلی بر عهده مهدی سلطانی است. این بزگیر نیز در سریال افرا نقشی مشابه سریال بی همگان را برعهده دارد؛ مردی کارخانه دار و مغرور که در افرا نسبت به خواسته های پسرش بی تفاوت بود و این بار با خواست دخترش الناز با بازی میترا رفیع سرسختانه مخالفت می کند.

 

نسرین بابایی نیز در هر دو مجموعه بازی کرده است. این بازیگر گیلانی که با سریال وارش بسیار شناخته شد در افرا و سریال بی همگان نقش هایی تقریبا مشابه برعهده دارد. زنی ساکت و آرام و مادری دلسوز که البته چندان قوی نیست و بیشتر شاهد انفعال او در برابر حوادث زندگی هستیم.

عکسی از سریال بی همگان

سریال بی همگان، با داستانی عاشقانه

داستان های عاشقانه همیشه جذاب است و عشق پسر بی پول به دختر ثروتمند الگویی است که اگرچه تکراری شده اما هنوز هم می تواند نظر مخاطبان را جلب کند. این بار نیز همه منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی برای امیرعلی و الناز می افتد و آن دو به عشق شان می رسند یا اینکه مانند افرا حادثه ای غیر مترقبه این عشق را به پایان راه می رساند؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/08/25
بی هدف ترین فیلم اصلا معلوم نبود چی می خواد بگه.عاشقی ک نقش آدم خوبه رو بهش دادن خودش و خانوادش در اصل خودخواه ترین آدما بودن
بهروز 1401/08/25
سریالی که مضمون را فدای هدف و ارسال پیام زورکی به مخاطب کرد.یوسفیان باید میمرد چون کسی که با خلاف کار دوست شه باید بمیره و نجات پیدا نکنه.گروه نخبه مثل یه سری جاسوس و اشغالگر کار خانه معرفی شدن.مرد قاتل میتونه بازن مقتول ازدواج کنه تا تاوان کارشو بده.البته اگر خیانتی و تبانی در کار نباشه.سرنوشت خانواده یوسفیان و کارخانه شان در هاله ای از ابهام.اگر پایان باز اینه لعنت به هرچه پایان بازه.کنار امدن یک مرد با همسر مقتول با دوبچه که یکی شرور .این موضوع در عالم واقع امکانش در حد صفره.بچه شرور در یک چرخش ناگهانی مودب و درس خون میشه.رفتار خانواده امیر علی خیلی ارمانی و غیر واقعیست و چندین نکته دیگه هم هست که به همین اکتفا میکنم.
ناشناس 1401/08/25
چرا فیلم اینطوری تموم شد افسردگی گرفتم
ناشناس 1401/08/24
آقای نویسنده نمیشد دو عشق بهم برسند ؟ چرا همیشه عشق ها از هم دور و جدا اند ، واقعا متاسفم از این فیلم ، داره یاد مردم میده که با قاتل ها خانواده هاتون ازدواج کنید خوشبخت هم میشید.
ناشناس 1401/08/24
خیلی خیلی بد تموم شد
ناشناس 1401/08/24
این سریال کمی شبیه به سریال خانگی هم گناه بود که فرهاد با دختری که با پدرش تصادف کرد وغیر عمد باعث کشته شدتش شد البته اول صوری وبه قصد حامی بودن باهاش ازدواج کرد آمل بعدا عاشقش شد ونامزد خودش را ول کرد ولی اون حداقل آخرش یه عذر خواهی از نامزدش گرد هرچند اونم گفت نمیبخشمت چون دلیلی برای بخشیدنت ندارم البته اونجا اون هدیه با اینکه نی دونست ازدواجش با فرهاد صوری هست واونم نامزد دارا ولی عمدایک کاری کرد که خودش را تو دل فرهاد جاکنه چون عاشقش شده بود ولی مریم که خب اول خبرنداشت الناز هم هست وبه هرحال ازدواجشم با امیر علی صوری نبود
ناشناس 1401/08/18
دیگه از این بدتر نمیشد گند زدن به هرچی اسم عشق و عاشقی ...آدم عاشق محاله تن به همچین کاریی بده اینو مطمئن باشید من اگر جای امیر علی بودم توی زندان میپوسیدم ولی زیر بار همچین ازدواجی نمیرفتم
ناشناس 1401/08/17
دراین سریال میترا رفیع و آقای سلطانی عالی و بسیار با احساس ایفای نقش داشتن .
ناشناس 1401/08/17
فقط میتونم بگم حیف وقتم که گذاشتم... به نظرم ارزش عشق رو این فیلم پایین آورد و بسیار غیر منطقی و به دور از واقعیته. امیرعلی هم به خاطر دلشکستن باید تاوان پس بده.
هاشم 1401/08/16
من از نظرم هر اتفاقی تو فیلم بیفته عاشقشم چون از فیمای پیچ در پیچ و غیر منطقی خوشم میاد شما از روند فیلم شکایت نکنین همینطوریه که فیلم جالب میشه من خیلی دوست دارم ببینم اخرش چی میشه و از بازیگر امیر علی خیلی خوشم میاد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.