2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
سریال چسب زخم چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال چسب زخم چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال چسب زخم مجموعه ای است که از شبکه 5 پخش می شود. تعداد قسمت ها، خلاصه داستان، بازیگران و جزییات دیگر را در اینجا مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال چسب زخم مجموعه ای به کارگردانی سید حامد تهرانی علوی است که برای پخش از شبکه 5 ساخته شده و داستانی جالب توجه دارد.

 

خلاصه داستان سریال چسب زخم

داستان سریال چسب زخم درباره زنی به اسم هما است که به عنوان کمک بهیار در بیمارستانی کار می کند اما یک اتفاق باعث دگرگونی زندگی او می شود و این زن پس از آن در شرکتی خدماتی مشغول به کار می شود تا گرفتالری هایش را برطرف کند.

 

هما پا به هر خانه ای که می گذارد با داستان زندگی اشخاصی مواجه می شود که روی زندگی و افکار او تاثیرگذار است.

عکسی از سریال چسب زخم

تعداد قسمت های سریال چسب زخم

سریال چسب زخم در 15 قسمت ساخته شده البته این فقط برای فصل اول است و قرار است فصل دوم این مجموعه نیز با فاصله زمانی کمی روانه آنتن شود.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

شبکه 5 این سریال را هر روز ساعت 7 شب پخش می کند و تکرار آن نیز در ساعت های 11 شب و 3 بامداد خواهد بود.

عکسی از سریال چسب زخم

بازیگران سریال چسب زخم

در این مجموعه ساناز سماواتی، اتابک نادری، سیاوش مفیدی، شهرزاد عبدالمجید، سوسن پرور، مینا نوروزی، حسین یار یار، فرهاد بشارتی، فاطمه شکری، ارسطو خوش رزم، وحید شیخ زاده، نرگس موسوی زاده، محمد علیزاده، پریسا پورمشکی، فاطمه فامیل دوست، محمد مهدی تقی زاده، آراد امیری و ابوالفضل معصومی بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.