2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
فروش دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 به صورت تمام اقساط و ویژه

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 به صورت تمام اقساط و ویژه

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم چگونه عمل می کند ؟ فروش دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در صنعت زیبایی پوست است. خرید اقساطی دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از جدیدترین و موثرترین دستگاههای لیزر برای از بین بردن و رفع موهای زائد بدن است، که برای انواع مو و پوست با رنگهای مختلف قابل استفاده میباشد.

دوات آنلاین -دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم چگونه عمل می کند ؟ فروش دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در صنعت زیبایی پوست است. خرید اقساطی دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از جدیدترین و موثرترین دستگاههای لیزر برای از بین بردن و رفع موهای زائد بدن است، که برای انواع مو و پوست با رنگهای مختلف قابل استفاده میباشد. بعد استفاده از لیزر تیتانیوم از لوازم آرایشهای مختلف تحریک کننده پوست استفاده نکنید. این دستگاه لیزر مو، سه طول موج مختلف دارد که میتواند به چند لایه از پوست برسد و موهای زائد را کاملاً ریشه کن کند. امروزه یکی از روش های که مورد استقبال و رضایت بانوان است و در زمینه بهداشت و زیبایی بسیار کاربردی و پرطرفدار است، انجام لیزر موهای زائد بدن است. فروش دستگاه لیزر  الکس دایود، پلاتینیوم اصل در ادامه به معرفی انواع دستگاه لیزر مو پرداختیم تا با مزایا و کاربردهای آنها آشنا شوید و بتوانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 اصل

درمان رفع موهای زائد با دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم به طور کامل ایمن است. لیزر کردن موهای زائد یک روش بسیار ایمن و موثر و بسیار کاربردی است. چون در حال حاضر لیزر الکساندرایت نابلکس تنها دستگاهی است که تاییدیه FDA را با هدف حذف موهای زائد دارد؛ اکثر پزشکان متخصص از این دستگاه استفاده میکنند. با خرید لیزر تیتانیوم و استفاده از سه طول موج به کار رفته در این محصول یعنی لیزر الکس، دایود و ان دی: یاگ، کارآمدترین طول موجهای حذف موهای زائد، قادر به حذف فولیکولهای مو در هر عمقی از پوست و با هر میزان رنگدانه خواهید بود. آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاه لیزر تیانیوم دو هندپیس برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم دو هندپیس 2021 دستگاه لیزر تیتانیوم دو هندپیس 2021 پرچمدار باالترین کیفیت دربین سایر دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد که توسط شرکت طاهرتاج مادر تولید شده است. تشکیل شده است که در بین آن ها سورس یا منبع آن که وظیفه تولید پرتو لیزر را به عهده دارد که میتواند لیزرهای CO۲، Fiber، yag؛Nd باشد. یعنی نور و گرمای تولید شده توسط لیزر به میزان کمتری توسط ملانین پوست جذب میشود. یکی از مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم این است که به فرد این امکان را خواهد داد تا موهای زائد خود را به صورت دائم در هر نوع پوست و رنگ از بین ببرد و از شر آن کاملاً خلاص شود.

 

مشخصات  سوپرانو تیتانیوم

 سوپرانو تیتانیوم ترکیباتی دارد که می تواند با هر بار شات زدن هر سه طول موج مورد نیاز برای از بین بردن رنگدانهها و فولیکولهای مو را از بین ببرد . این دستگاه میتواند که با شلیک هم زمان طول موج لیزری، تارهای موی زائد را مورد هدف قرار داده و آنها را از بین ببرد. لیزر تیتانیوم یکی از بهترین و قوی ترین دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد که در کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر در ایران مورد استفاده قرار می گیرد و اثربخشی بسیار بالایی دارد که رضایت مراجعه کنندگان شما را به دنبال خواهد داشت . پوست تمیز برای درمان با لیزر ضروری است. خرید اقساطی لیزر الکس دایود یکی از بهترین و جدیدترین روشهای درمان رفع موهای زائد بدن است. هرچه طول موج کوتاهتر باشد اثر آن روی پوستهای روشنتر بیشتر از پوستهای تیره است و هرچه قطر لکه بزرگتر باشد مانند لیزر نابلکس که بیشترین قطر لکه حدود ۱۶ میلیمتر را دارد؛ موی زائد سطح وسیعتری از بدن در مدت کوتاهتری از بین میرود. این دستگاه ویژگی های فراوانی دارد که می توان به داشتن دو برد مجزای آن اشاره کرد علاوه بر این ویژگی، این دستگاه می تواند به طور هم زمان از دو برد با هم استفاده کند و سه طول موج خود را در یک زمان به سطح پوست شلیک کند.

 

پوشش دادن طیف وسیعی از پوست، توسط لیزر تیتانیوم

بیشتر لیزرها نقطه پرتو کوچکی دارند، ولی دستگاه تیتانیوم با داشتن قطر تابش بزرگ به اندازه 4 سانتیمتر و پوشش دادن طیف وسیعی از پوست، درمان را آسانتر میکند. این دستگاه نام برده دارای TEC، سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس داشتن با پوست میباشد که میتواند با این قابلیت موجود، لیزر را بدون درد و سوختگی روی سطح پوست مشتری و مراجعه کننده انجام دهد. سوپرانو تیتانیوم از روش آلما لیزر SHR استفاده می کند. معرفی انواع دستگاه های لیزر امروزه برای از بین بردن موهای زائد بدن روش های گوناگون و بدون دردسری مورد توجه قرار گرفته و دیگر استفاده از روش های سنتی و دردناک جایگاه خود را از دست داده. فروش اقساط دستگاه لیزر الکس دایود و تیتانیوم در سال 2019 به عنوان نسل پنجم از دستگاه های لیزر آغاز شد که می توان به ICE و ICE پلاتینیوم اشاره کرد. معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم ، الکس دایود و پلاتینیوم دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از بهترین و جدید ترین دستگاه ها در زمینه از بین بردن موهای زائد برای انواع مو و پوست با رنگ ها و ضخامت های مختلف است که توسط شرکت سوپرانو کره جنوبی به بازار ها عرضه خواهد شد. استفاده از سه نوع طول موج مختلف دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم را به یک روش ایده آل برای رفع مو های زائد تبدیل کرده است.

 

 انواع دستگاه لیزر موهای زائد

 انواع دستگاه لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر، موهای زائد بدن با مطمئن ترین و موثر ترین روش از بین خواهد رفت. رفع موهای زائد به روش های سنتی برای بیشتر افراد بسته به میزان موها می تواند بسیار پر دردسر، خطرناک و با عوارض پوستی خیلی زیاد همراه باشد؛ به همین جهت رفع موهای زائد برای همیشه یکی از آرزوهای هر بانو به شمار می رود. بدون هیچگونه درد: درمان تقریباً بدون درد بوده و با حس ماساژ بدن همراه است. یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه دستگاه لیزر تیتانیوم در این است که از ایمنی بالایی برخوردار بوده و مجهز به سیستم خنک کننده می باشد که در این صورت امکان درمان بدون درد را برای بیماران فراهم می سازد. توسعه این کلینیکها را میتوان تا حد زیادی مرهون دستگاههای پیشرفته در عرصه زیبایی مانند دستگاههای لیزر موهای زائد و مانند آن دانست. بنابراین انتخاب بهترین دستگاههای لیزر موهای زائد برای بسیاری از صاحبان این کلینیکها در اولویت نخست قرار دارد. هر سیستم لیزری با دیگر دستگاه ها و سیستم ها متفاوت است ، به طور مثال برخی از دستگاه های لیزر برای انواع مو های زائد بدن بهتر هستند و برخی دیگر از دستگاه های لیزر تیتانیوم برای برخی مو های زائد نیز بهتر هست ، یکی از عواملی که تعیین کننده انتخاب دستگاه لیزر هست رنگ پوست و ضخامت مو میباشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.