2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
طراح وب سایت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراح وب سایت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراح وب سایت که می خواهد طراحی سایت فوری و یا سایت های اختصاصی را با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند دی ان ان و یا وردپرس انجام دهد، باید ویژگی های مشخصی داشته باشد تا بتواند بهترین کار را به شما ارائه دهد.

دوات آنلاین -طراح وب سایت که می خواهد طراحی سایت فوری و یا سایت های اختصاصی را با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند دی ان ان و یا وردپرس انجام دهد، باید ویژگی های مشخصی داشته باشد تا بتواند بهترین کار را به شما ارائه دهد. شناخت این ویژگی ها باعث می شود که شما کار طراحی سایت خود را دست هر کسی نسپارید و کار را به شخصی بدهید که می تواند به موفقیت کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک کند. در ادامه تلاش می کنیم بیشتر به این موضوع بپردازیم.

 

ارائه نظرات فنی در مورد اهداف کسب و کار

وقتی شما از طراح وب سایت می خواهید که کار طراحی سایت شما را انجام دهد، بی شک اهداف زیادی را دنبال می کنید. بسیاری از کسب و کارها می خواهند به فروش بالاتر برسند و بسیاری از کسب و کارها می خواهند خود را به یک نهاد اجتماعی تبدیل کنند. برخی از کسب و کارها دارای سایت هستند و می خواهند سایت دومی نیز داشته باشند. طراح سایت باید به تمامی این موضوعات اشراف داشته باشد و بتواند به کارفرمایان مشاوره های لازم را در این خصوص بدهد. در نتیجه، آنها بهتر می توانند برای آینده کاری خود تصمیم گیری کنند.

 

ارائه پلن های متفاوت

یکی دیگر از مواردی که طراح وب سایت باید به آن توجه داشته باشد ارائه پلن های متفاوت است. طراح وب سایت باید روند طراحی سایت را در قالب پکیج های متفاوت آماده سازد و به کارفرما ارائه دهد. در این پلن ها باید کارهایی که قرار است بر روی سایت انجام شود، مشخص گردند. در نتیجه، کارفرما می تواند پلن ها را به دقت انتخاب کند و بداند چه کارهایی قرار است بر روی سایتش انجام شود. اگر طراح این پلن ها را به شما ارائه نداد، بهتر است هرگز کار خود را به آن نسپارید.

 

در جریان گذاشتن کارفرما

پس از آنکه تصمیم برآن شد تا طراح وب سایت کار طراحی سایت را آغاز کند، باید در پلت فرمی که مورد تایید کارفرماست روند جریان کار را اطلاع دهد. در نتیجه، کارفرما می تواند متوجه شود هر لحظه سایتش به چه صورتی پیش می رود و در صورت نیاز از طراح می خواهد تا تغییرات مورد نیاز را اعمال نماید. از طرف دیگر، کارفرما می تواند تعاملات خوبی با طراح داشته باشد و این موضوع در طراحی سایت به ویژه طراحی منوهای سایت تاثیر گذار است.

سایت فوری

پشتیبانی

طراح وب سایت اگر حرفه ای باشد و بخواهد بهترین خدمات را به کارفرما ارائه دهد باید خدمات پشتیبانی را برای سایت در نظر بگیرد. در این صورت، طراح در مدت 3 یا 6 ماه پس از آنکه سایت در فضای اینترنت قابل رویت بود، با کارفرما در ارتباط خواهد بود و تغییراتی را که کارفرما می خواهد بر سایت اعمال می کند. این امر باعث می شود تا سایت به شیوه ای پیش رود که پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران باشد و کسب و کارها در این زمینه به خوبی پیش خواهند رفت.

 

آیا سایت فوری می توانم داشته باشم؟

با توجه به این موضوع که امروزه تمامی کسب و کارها به اهمیت اینترنت پی برده اند، ممکن است بخواهند با راه اندازی سایت فوری سریعا وارد دنیای اینترنت شوند. به طور کلی، راه اندازی سایت فوری به تمامی افراد پیشنهاد نمی شود. بهتر است زمان کافی به این کار اختصاص داده شود و شما به جای سایت فوری یک سایت پیشرفته و اختصاصی داشته باشید. اما اگر شرایط شما به گونه ای است که باید سایت فوری داشته باشید، طراح وب سایت می تواند از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کند.

 

دی ان ان چیست؟

دی ان ان یک سیستم مدیریت محتواست که می توان برای طراحی سایت از آن استفاده کرد. این سیستم قابلیت های متعددی دارد که باعث شده است امروزه کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای پیشبرد کارهای خود از آن استفاده نمایند. بر روی دی ان ان می توان افزونه های متعددی را نصب کرد و همین امر می تواند کارآیی و عملکرد سایت را به طرز چشمگیری افزایش دهد. از طرف دیگر، این سیستم اوپن سورس است و برنامه نویسان از سراسر دنیا می توانند تغییرات را بر آن اعمال نمایند. در نتیجه، این سیستم دائما در حال پیشرفت است و همین امر می تواند به ارتقا کسب و کارهای اینترنتی کمک کند.

طراح وب سایت

چگونه بهترین طراح وب سایت را پیدا کنم؟

تا بدینجا تلاش کردیم ویژگی های بهترین طراح وب سایت را به شما معرفی کنیم. طراح سایت باید قدرت ارائه مشاوره به کسب و کارها را داشته باشد و آنها را در رسیدن به اهدافشان کمک کند. همچنین، طراح سایت باید پلن های متفاوتی را در نظر بگیرد و به کارفرما پیش از پایان کار خدمات پشتیبانی را ارائه دهد.

 

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.