2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
انواع مدل سایه چشم

انواع مدل سایه چشم

سایه چشم‌‌ها ازجمله محصولات پرکاربرد بانوان است که درآرایش چشم ازآن استفاده می‌کنند. این پالت‌ها دارای رنگ‌های بیشمار و همین‌طور زیبایی هستند که نظر همه افراد را به سمت خود جلب می‌کنند.

دوات آنلاین -سایه چشم‌‌ها ازجمله محصولات پرکاربرد بانوان است که درآرایش چشم ازآن استفاده می‌کنند. این پالت‌ها دارای رنگ‌های بیشمار و همین‌طور زیبایی هستند که نظر همه افراد را به سمت خود جلب می‌کنند. این محصول در رنگ، مدل و طرح‌های گوناگون و درون پالت‌های کوچک تا بزرگ قرار می‌گیرند که درادامه به چندین مورد ازنحوه زدن سایه چشم و انواع آن اشاره خواهیم کرد، پس تا پایان ما را دنبال کنید.

نحوه زدن سایه چشم

مرحله بعدی به زدن سایه چشم می‌رسیم. شاید بتوان گفت این مرحله یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین مراحل آرایش چشم است. برای زدن سایه چشم شما می‌توانید از پالت‌های موجود در بازار استفاده کنید. در ادامه انواع مدل سایه چشم را بررسی خواهیم کرد.

مدل سایه چشم عربی

اگر میکاپ‌های عربی را دیده باشید، مشاهده کرده‌اید که توجه ویژه‌ای به آرایش چشم دارند. در میکاپ‌های عربی بیشتر تمرکز روی مشکی نشان دادن چشم‌هاست؛ به همین دلیل اغلب از رنگ‌های تیره استفاده می‌کنند.

البته در بعضی از میکاپ‌های عربی دیده شده که از مشکی مات یا تلفیق مشکی اکلیلی با ریمل نیز استفاده شود. در این آرایش برای پلک بالایی از رنگ قهوه‌ای سوخته و برای حلقه بالای پلک از سایه قرمز استفاده می‌کنند. بهترین ریمل برای مدل سایه چشم عربی، ریمل گلدن رز اصل است. این ریمل در طول فعالیت زیر چشم پخش نمی‌شود و در زمان شستشو به‌راحتی شسته خواهد شد.

مدل سایه چشم اروپایی

در آرایش چشم به سبک اروپایی برخلاف سبک عربی آرایش چشم به تیرگی نمی‌رود و از رنگ‌هایی با تناژ روشن و مات استفاده می‌کنند.

مدل سایه چشم فشن

این مدل سایه همانطور که از اسم آن پیداست، هدف روی فشن بودن میکاپ است و قانون و قاعده خاصی ندارد. به همین دلیل همه ی رنگ‌های سرد و گرم متناسب با طرح میکاپ و سلیقه فرد می‌توانند کنار هم قرار بگیرند تا یک آرایش زیبا و منحصربه‌فرد داشته باشید.

مدل سایه چشم اسموکی

این سایه چشم از کلمه انگلیسی دود گرفته شده است و می‌تواند زیبایی چشمان شما را برجسته‌تر کند. مراحل مدل سایه اسموکی به شرح زیر است:

•           مقداری کانسیلر روی پلک خود بزنید و با پودر بیک آن را تثبیت کنید.

•           از گوشه چشم تا استخوان ابرو را سایه قهوه‌ای کمرنگ بزنید و با براش محو کنید.

•           مجدد با سایه قهوه‌ای تیره از گوشه چشم تا استخوان ابرو را سایه بزنید.

•           حال گوشه چشمتان را سایه رنگ مشکی بزنید و با کمک یک براش گرد به سمت استخوان ابرو آن را بکشید.

•           پشت پلک خود را می‌توانید با کمک یک سایه مشکی بکشید یا کلا سایه نزنید. اگر تصمیم گرفتید پشت پلک خود را سایه مشکی بزنید، دقت داشته باشید که پلک را یکدفعه مشکی نکنید که چشمان را کوچک نشان ندهد. برای این رنگ مشکی می‌توانید از مداد مشکی چرب هم استفاده کنید. اما باید پس از کشیدن، با یک براش آن را محو کنید تا یکدست شده و خطوط مداد روی پلک نمایان نباشد.

همچنین شما می‌توانید روی رنگ مشکی از سایه‌های شاین دار استفاده کنید که آرایشی جذاب‌تر داشته باشید.

مدل سایه چشم لایت

مدل سایه چشم لایت

مراحل مدل سایه لایت به شرح زیر است:

•           مقداری کانسیلر روی پلک خود بزنید و با پودر بیک آن را تثبیت کنید.

•           با رنگ قهوه‌ای کمرنگ از سمت گوشه چشم تا استخوان ابرو را به‌صورت ۸ کج سایه بزنید و با براش آن را به مقدار زیادی محو کنید.

•           با یک رنگ لایت زیر ابرو را سایه بکشید، سپس با همین رنگ روی پلک تا گوشه چشم را سایه بزنید.

•           خطوط سایه‌هایی که کشیده‌اید را به کمک یک براش محو کنید تا آرایشی یکدست داشته باشید.

با توجه به سنگین نبودن این آرایش، می‌توانید برای فعالیت روزمره، جشن تولدها و قرارهای کاری خود نیز از آن استفاده کنید. با سایه چشم لایت شما چشمانی ملیح و زیباتر خواهید داشت.

مدل سایه چشم فانتزی

امروزه دختران به دنبال زیباتر شدن و بهتر دیده شدن هستند. یکی از انواع سایه‌های پرطرفدار در بین دختران جوان سایه چشم فانتزی است. چراکه این مدل سایه، سبک و ساده بوده و هرکسی می‌تواند آن را بکشد.

معمولا از این مدل می‌توانید در فعالیت‌های روزمره نیز استفاده کنید. همچنین این مدل سایه سن شما را بالا نشان نمی‌دهد و به چهره زیبایی و برجستگی خاصی می‌بخشد.

•           مقداری کانسیلر روی پلک خود بزنید و با پودر بیک آن را تثبیت کنید.در صورتی که کانسیلر ندارید پیشنهاد بعدی ما خرید کرم پودر گلدن رز است. گلدن رز از بهترین کرم پودرهایی است که می‌توان برای داشتن یک آرایش زیبا از آن استفاده کرد.

•           یک رنگ مات که مورد علاقه شما هست را به کمک یک براش از گوشه چشم به سمت بیرون سایه بزنید.

•           با کمک یک براش زیر چشم را مقداری سایه بزنید، به طوریکه دو سایه را بهم وصل کنید. سپس به کمک یک براش گرد خطوط را محو کنید که آرایشی یکدست و زیبا داشته باشید.

•           یک رنگ مات که مورد علاقه شما هست را به کمک یک براش به‌صورت یکدست روی پلک خود بزنید اما تا بالای پلک ادامه ندهید.

•           با رنگ کرم روی پلکتان سایه بزنید.

به کمک یک خط چشم سایه را به شکل ساده یا گربه‌ای بکشید. در این خصوص ما خرید خط چشم پاریس را پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه این خط چشمنوک مویی و بسیار ظریف دارد و می‌تواند در کشیدن یک خط ساده یا به شکل گربه‌ای مفید باشد.

انواع مدل سایه چشم

کلام پایانی

همانطور که گفتیم سایه چشم‌ها در رنگ و بسته‌بندی‌های متنوعی در بازارعرضه می‌شوند. این سایه چشم‌ها بسته به نوع و سبک میکاپ انتخاب و استفاده می‌شوند و انواع مختلفی دارند. اما شیوه استفاده ازاین سایه چشم‌ها باید به صورت اصولی و صحیح انجام شود تا نتیجه مطلوب را داشته باشد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.