2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
معرفی سریال ماهچراغ؛ خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

معرفی سریال ماهچراغ؛ خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

موضوع سریال ماهچراغ چیست؟ کدام بازیگران در آن حضور دارند؟ این سریال چند قسمت است و چه ساعتی پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال ماهچراغ مجموعه ای است که برای ایام اربعین ساخته شده و از شبکه 5 پخش می شود. جزییات کامل درباره این مجموعه را در ادامه بخوانید.

 

خلاصه داستان سریال ماهچراغ

داستان سریال  ماهچراغ درباره روایت و دلدادگی آدم‌های مختلف به امام حسین(ع) است که در موکبی در ایستگاه راه آهن شلمچه می‌گذرد و به گفته کارگردان آن سعی شده تا با نگاهی نو و در یک لوکیشن واحد داستان این افراد بیان شود.

 

این سریال قصه آدم‌های مختلفی است که در زندگی چالش‌هایی برای آن‌ها پیش می‌آید، اما این چالش‌ها را با ایمان، توکل و آگاهی حل می‌کنند.

عکسی از سریال ماهچراغ

سریال ماهچراغ چند قسمت است

این سریال به کارگردانی و تهیه کنندگی آرش داودی در 10 قسمت تولید شده است و هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

ماهچراغ را می توانید هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج تماشا کنید و تکرار آن نیز ساعت‌های ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روانه آنتن می شود.

عکسی از سریال ماهچراغ

بازیگران سریال ماهچراغ

احمد نجفی، انوش معظمی، آزیتا ترکاشوند، پریسا گلدوست، صفا آقاجانی، رابعه اسکویی، حسن اسدی، اتابک نادری، مجید شهریاری، شهناز شهبازی، فریبا طالبی، مهدی خزبانی، گلشید بحرایی، امید ماهر، عباس صفا و... در مجموعه ماهچراغ بازی کرده اند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.