2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال شبکه مخفی زنان چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال شبکه مخفی زنان چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

معرفی کامل سریال شبکه مخفی زنان را که مجموعه ای کمدی – درام است در اینجا مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال شبکه مخفی زنان مجموعه ای کمدی و درام است که داستان آن در بستر تاریخ روایت می شود. حضور بازیگران مطرح در این مجموعه نوید آن را می دهد که با سریالی تماشایی مواجه باشیم.

 

خلاصه داستان سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان داستانی تاریخی دارد البته نه بر اساس واقعیت. ماجرا از این قرار است که در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، شاه وقتی متوجه جنبش های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می شود، ماموریت ویژه ای به یکی از اهالی دربار خود می دهد.

 

به این ترتیب وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان می گیرد تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند.

 

میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

عکسی از سریال شبکه مخفی زنان

تعداد قسمت های سریال شبکه مخفی زنان

این سریال کمدی درام به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ساززاده  در 30 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال شبکه مخفی زنان

روزهای پخش سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان از تولیدات پلتفرم نماوا است که آن را هر هفته روزهای جمعه ساعت 12 ظهر پخش می کند و شما می توانید به تماشای آن بنشینید.

عکسی از سریال شبکه مخفی زنان

بازیگران شبکه مخفی زنان

سیامک انصاری، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی لیلا حاتمی و محمدرضا آزادفرد در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.