2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل مرموز زن زباله گرد با انگیزه سرقت طلا

قتل مرموز زن زباله گرد با انگیزه سرقت طلا

جسد زن 70 ساله در چمدانی در یک پارک پیدا شد و پلیس همسایه او را به عنوان مظنون بازداشت کرده است.

دوات آنلاین -تحقیقات پلیس تهران از زنی که متهم است زن زباله گرد را برای سرقت طلاهایش به قتل رسانده و جسدش را داخل چمدانی در پارک رها کرده بود جریان دارد.

 

به گزارش جوان، شامگاه سه شنبه ۱۴ تیر ماه مردی در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و گفت جسد زنی را داخل چمدانی در یکی از پارک های جنوبی تهران کشف کرده است.

 

جسد زن ناشناس

با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه راه آهن راهی محل حادثه در پارک میثاق نزدیکی بازار بلورفروشان شدند. مأموران پلیس با بقایای جسد زن ناشناسی روبه رو شدند که پس از بسته بندی در چهار نایلون زباله مشکی داخل چمدانی گذاشته شده بود.

 

بدین ترتیب قاضی محمد تقی شعبانی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را در محل حادثه درباره قتل زن میانسال آغاز کردند.

 

بررسی ها نشان داد جسد متعلق به زن ناشناسی است که بر اثر خفگی و بستن دهانش با چسب پهن در مکان دیگری به قتل رسیده و در ادامه عامل یا عاملان قتل جسد وی را داخل چمدان گذاشته و به این مکان منتقل کرده اند.

 

مرد کارتن خواب چه گفت

 مرد کارتن خوابی که جسد را کشف کرده بود، گفت: من جا و مکانی برای خواب ندارم و معمولا در پارک ها می خوابم. دقایقی قبل برای استراحت و خواب به این مكان آمدم که با این چمدان روبه رو شدم. ابتدا فکر کردم چمدان متعلق به مسافری است که جا گذاشته، اما وقتی در آن را باز کردم با جسد زنی که داخل چند نایلون بسته بندی شده بود روبه رو شدم و به پلیس خبر دادم.

 

شناسایی جسد

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد به دستور بازپرس جنایی برای شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

ماموران تشخیص هویت در نخستین گام با گرفتن اثر انگشت موفق شدند هویت مقتول را که زن ۷۰ ساله ای به نام پرستو بود شناسایی کنند. بررسی ها نشان داد پرستو زن تنهایی بود که ضایعات جمع می کرده و می فروخته است.

 

 پس از شناسایی مقتول، ماموران از خانواده وی تحقیق کردند که دریافتند مقتول تعداد زیادی النگوی طلا به ارزش حدود ۱۵۰ میلیون تومان داشته که روز حادثه همراه جسد کشف نشده است.

 

در حالی که بررسی ها حکایت از آن داشت مقتول با انگیزه سرقت به قتل رسیده است ماموران پلیس متوجه شدند وی آخرین بار با صاحبخانه اش که مرد میانسالی است ملاقات داشته است.

 

مرد میانسال وقتی مورد تحقیق قرار گرفته مدعی شد مقتول روز حادثه به او گفته که مقداری ضایعات در خانه زن همسایه دارد و می خواهد به خانه او برود و ضایعاتش را تحویل بگیرد.

 

بازداشت مظنون

از سوی دیگر در تحقیقات پلیسی مشخص شد مقتول روز حادثه به خانه زن همسایه رفته و بعد از آن دیگر از او خبری نشده است. بدین ترتیب ماموران زن ۳۴ ساله همسایه را به عنوان مظنون بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند.

 

متهم پس از انتقال به اداره پلیس، جرمش را انکار کرد و در ادعایی گفت: پرستو همسایه ما بود و به خانه ما رفت و آمد داشت. او روز حادثه به خانه ام آمد و من مقداری ضایعات داشتم و به او دادم و حتی از او پولی هم نگرفتم. او از خانه من بیرون رفت و دیگر از او خبری نداشتم تا اینکه فهمیدم به قتل رسیده است. من حتی در مراسم عزاداری او شرکت کردم، اما خبر ندارم که چه کسی او را به قتل رسانده است من هم بیگناه هستم.

 

متهم در ادامه به دستور بازپرس جنایی برای تحقیقات بیشتر و مشخص شدن صحت و سقم ادعایش در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.