2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

اجرای احسان یاسین در شب فینال فصل سوم عصر جدید را ببینید

حتی اگر قبلا فیلم خوانندگی احسان یاسین در فینال عصر جدید را تماشا کرده اید جا دارد یک بار دیگر این فیلم را مشاهده کنید.

دوات آنلاین -احسان یاسین، پدیده فصل سوم عصر جدید در رشته خواندگی است. این جوان تهرانی هم فارسی می خواند و هم انگلیسی و هم عربی. او در شب فینال بسیار زیبا خواند و اجرا کرد. فیلم کامل هنرنمایی او را در بالا تماشا کنید. کارن همایونفر درباره این هنرمند جوان جمله جالبی را به زبا آورد و گفت او یک برند است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
بنده 1401/05/06
زیباترین صوتی بود که شنیدم خداوند شمارا به کمال برساند
یاسین 1401/04/26
خارق العاده بود😍
ناشناس 1401/04/25
سلام من رأیم آقای یاسین. بود ولی اجرای مرحله اول و دوم رو بیشتر دوست داشتم مخصوصا مرحله ی دو که قسمت ربناهاش اشکمونو درآورد ما در اون حد از ایشون انتظار داشتیم اجرای فینال در حد ایشون نبود و حس می کردم که مثل اجراهای قبل از ته دل و خالصانه برای اون چیزی گفتن و تو ذهنشونه نبود به خاطر همین اونقدر به دل ننشست البته این نظر منه شاید اشتباه باشه ،شاید هم متن شعری که خوندن اونقدر گیرا نبود ولی به هر حال باز هم میگم شما صدای بسیار ملکوتی دارید انشاالله که در پناه خداوند موفق و مؤید باشید ،آقای طولابی هم نسبت به مرحله ی دو اجرای خوبی نداشتن ،هر دو صدای بسیار خوبی دارن اما در اون چیزی که می خونن فرق بسیاری هست نمیشه مقایسه کرد انشاالله که هر دو این عزیزان موفق باشند
علی 1401/04/21
خیلی ضعیفه مبتدی بود یاسین طولابی عالی بود
مانی 1401/04/20
صداش خوبه اما علی طولابی بهتر بود
نیلا 1401/04/20
احسان صداش خیلی معمولیه همچین خواننده هایی زیادن، علی طولابی صداش شش دانگ و فوق العادس یه خواننده درجه یک
مهدی شیخ 1401/04/20
با سلام عالی بود اجرای آقای احسان یاسین ممنونم ازش
دوستدار شهدا 1401/04/20
مثل همیشه اجراتون عالی بود آقای یاسین🌼
محمدی 1401/04/19
واقعا اجراش بی نظیر و عالی بود فوق العاده بود . من خودم که رای دادم به احسان یاسین شما هم لطفا لطفا خواهشا اگر از اجرای احسان یاسین خوش تون امد به احسان یاسین با شماره گیری کد #۳۱۰*۷۸۰* و اپلیکیشن هفـ هشتاد به او رای بدهید .
محمدحسین بحرینی 1401/04/19
همین که به سه زبان زنده دنیا خونده عالیه🥶 صداش هم خوبه ولی به نظر من این اجرا درحد فینال نیست طولابی فوق العاده بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.