2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال تازه وارد چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار

سریال تازه وارد چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار

داستان سریال ایرانی تازه وارد چیست؟ این مجموعه در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی از شبکه سه پخش و تکرار می شود.

دوات آنلاین -سریال تازه وارد مجموعه ای ایرانی است که موضوعی تازه دارد و از طرفی شیوه تولید آن نیز کمی از دیگر سریال ها متمایز است و 8 کارگردان قسمت های مختلف آن را کارگردانی کرده اند.

 

خلاصه داستان سریال تازه وارد

سریال تازه وارد سریالی اپیزدویک است و هر قسمت داستان جداگانه ای دارد اما محور اصلی این مجموعه موضوع فرزندآوری است.

 

محمدجواد موحد، تهیه‌کننده سریال تازه وارد گفته: در هر کدام از اپیزودهای این سریال سعی شده است به معضلات خانواده‌هایی که به فکر بچه‌دار شدن هستند پرداخته شود. این سریال مسیری را که یک خانواده برای بچه‌دار شدن طی می‌کند، به نمایش گذاشته است اما راهکاری برای حل مشکلات ارائه نداده و نسخه نپیچیده است. نوشتن یک داستان یا طرح یک قصه درباره فرزندآوری کار آسانی نیست و شاید ورود به یکی از خصوصی‌ترین و سخت‌ترین تصمیم یک خانواده باشد اما ما سعی کردیم حداقل درباره این موضوع و مشکلات آن صحبت کنیم تا به اصطلاح فتح بابی برای طرح این موضوع و پرداخت جدی‌تر کارشناسان به این مساله باشد.

عکسی از سریال تازه وارد

تعداد قسمت های سریال تازه وارد

این سریال اپیزودیک در باشگاه فیلم سوره تولید شده و حسن حبیب‌زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی هشت کارگردان آن هستند. تازه وارد در مجموع 11 اپیزود دارد.

عکسی از سریال تازه وارد

ساعت پخش و تکرار از شبکه 3

سریال تازه وارد را می توانید هر شب حدود ساعت یک ربع به 9 تماشا کنید و تکرار آن نیز در ساعت های 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر  روز بعد روی آنتن شبکه 3 می رود.

عکسی از سریال تازه وارد

بازیگران سریال تازه وارد

رضا بنفشه‌خواه، محمد نادری، آشا محرابی، امیرمحمد زند، الهام طهموری، مریم خدارحمی، علی عامل‌هاشمی، سهی‌ بانو ذوالقدر، محمدجواد طاهری، حامد احمدجو، مهری آل‌آقا، سپیده خداوردی، زهرا داوودنژاد، خیام وقارکاشانی، نیلوفر هوشمند، آیلین جاهد، مهدیه نساج، سالار کریم‌خانی، حسین شهبازی، نسیم باقریان، آندیا جعفری، بهنام شرفی، عرفان برزین، شیوا خسرومهر، جوانه دلشاد، محمدمهدی سجادیان، شیوا خنیاگر، آرش دهقان، علی دلپیشه، هادی دیباجی، ناهید عساکره، سپیده جعفری، سونیا سنجری، شکوفه عزیزی، بیژن خراسانی و هادی شیخ‌الاسلامی از جمله بازیگران سریال ایرانی تازه وارد هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.