2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال سایه های رعنا چند قسمت است؛ روزها و ساعت پخش

سریال سایه های رعنا چند قسمت است؛ روزها و ساعت پخش

همه اطلاعاتی را که درباره سریال سایه های رعنا لازم است بدانید می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال سایه های رعنا مجموعه جدید شبکه دو است که به وضوع وقف می پردازد. ساعت پخش و تکرار، بازیگران و تعداد قسمت های این سریال را در ادامه بخوانید.

 

خلاصه داستان سریال سایه های رعنا

داستان سریال سایه های رعنا از شهر گرگان آغاز می‌شود و روایتگر داستان مادری خیر و نیک اندیشی است که به دنبال شناسایی یک موقوفه همسر و فرزنداش راهی سفر به شیراز و آغاز یک سفر معنوی و خودشناسی می‌شوند و طی آن واقفان و خیران بزرگ کشور و از جمله فارس و شهر شیراز آشنا و معرفی می‌شوند.

عکسی از سریال سایه های رعنا

تعداد قسمت های سریال سایه های رعنا

این سریال به نویسندگی و کارگردانی داریوش جهانگیری در 16 قسمت ساخته شده که هر قسمت حدود 30 دقیقه است.

عکسی از سریال سایه های رعنا

ساعت و روزهای پخش از شبکه 2

سریال سایه های رعنا از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 13:30 روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

 

بازگیران سریال سایه های رعنا

حسین سحرخیز، رضا فیاضی، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن، سالار کریم‌خانی، هادی قمیشی و ایران اسلانی، بازیگران مجموعه سایه ‌های رعنا هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
خبرگزاری فارس 1402/01/11
سریال تلویزیونی سایه های رعنا با بازی آرش مصطفوی و هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، رضا فیاضی ، هادی قمیشی، حسین سحرخیز ، فرزاد حاتمیان، پارمیدا عجم، ایران اسلانی، سلمان فرخنده، سالار کریمخانی و ... در ۱۶ قسمت از شبکه دو سیما پخش شد، نکته قابل توجه این سریال خانوادگی بازی جوانانی از نسل تازه بازیگری تئاتر و تلویزیون بود که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. آرش مصطفوی با بازی خود بخوبی نشان داد که میتوان از این نسل جوان در فیلم ها و سریال های مهم استفاده بیشتری کرد. خبرگزاری فارس #خبرگزاری_فارس
رایان 1401/05/20
بهترین بازیگر این سریال آرش مصطفوی بود که در نقش اسماعیل ایفای نقش کرد تبریک به این جوانان با استعداد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.