2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قتل دختر جوان به دست پسر مزاحم

قتل دختر جوان به دست پسر مزاحم

دو برادر مزاحم دو دختر شده بودند و در نهایت یکی از مزاحمان دست به جنایت زد.

دوات آنلاین -پسر شرور که با همدستی برادرش نیمه شب دختر جوانی را در شیراز به قتل رسانده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

 

سرهنگ فرج شجاعی، فرمانده انتظامی شیراز در این باره به خبرنگار «ایران» گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در محله «سنگ سیاه» شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری 13 عباسیه به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو زن جوان حدود ساعت یک بامداد در حال گذر از کوچه‌ای در نزدیکی خانه‌شان بودند که دو برادر 19 و 25 ساله مزاحم آنها شدند. در ادامه مشاجره لفظی بین آنها رخ داد و وقتی کار به درگیری فیزیکی کشیده شد ناگهان برادر کوچکتر با چاقو هر دو زن جوان را مجروح کرد و پس از آن هم از محل متواری شدند.

 

دستگیری قاتل

وی در ادامه افزود: پس از انتقال مجروحان به بیمارستان یکی از آنها به‌دلیل شدت خونریزی جان باخت و از همان لحظات اولیه مأموران با بررسی سرنخ‌ها و اطلاعات موجود شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند. مأموران کلانتری 13 عباسیه با اقدامات فنی و تخصصی در کمتر از یک ساعت قاتل 19 ساله را شناسایی کردند و موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه وی را به همراه برادرش و یک نفر دیگر که در درگیری نقش داشته است دستگیر کنند.

 

قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کرد و متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.