2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
نقشه پلید خواستگار کینه جو از دختر جوان

نقشه پلید خواستگار کینه جو از دختر جوان

دختر جوان مدتی قبل راز مرا فهمید و از من خواست ارتباطم را با او قطع کنم. هر چقدر التماس کردم او را دوست دارم و عاشقش هستم فایده‌ای نداشت.

دوات آنلاین -خواستگار کینه‌جو وقتی با جواب منفی از سوی دختر جوان مواجه شد با اجیر کردن دو سارق از وی انتقام گرفت.

 

روزنامه جوان نوشت، چندی قبل دختر جوانی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از دو سارق موتور‌سوار که کیف پر از دلار همراه مدارکش را سرقت کرده‌بودند، شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: «من نقاش هستم و تحصیلات دانشگاهی هم در رشته گرافیک دارم. مدتی است که در تهران و کشور‌های اروپایی آثار نقاشی‌ام را در نمایشگاه‌ها به نمایش می‌گذارم و به همین دلیل به کشور‌های اروپایی رفت و آمد دارم. مدتی قبل تصمیم گرفتم برای زندگی به اروپا بروم و در این چند روز هم همه اموالم را فروختم و امروز هم طلا‌ها و جواهراتم را به طلافروشی بردم و فروختم و از آنجا به صرافی رفتم و همه پول‌هایم را به دلار تبدیل کردم و از صرافی بیرون آمدم و سوار ماشینم شدم. هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودم که در خیابان خلوتی دو پسر جوان با موتورسیکلتی راه مرا سد کردند و به زور کیفم را که تمامی دلار‌ها و مدارکم داخل آن بود، سرقت کردند.»

 

به خواستگارم مشکوکم

وی ادامه داد: «من به خواستگارم مشکوک هستم، چون به او جواب منفی داده بودم. چند ماه قبل با پسر جوانی به نام شاهین دراینستاگرام آشنا شدم. او همیشه از نقاشی‌های من تعریف می‌کرد و می‌گفت وضع مالی خوبی دارد و در یکی از دانشگاه‌ها هم در رشته پزشکی مشغول به تحصیل است. شاهین قرار بود از من حمایت کند و پس از ازدواج با هم برای زندگی به یکی از کشور‌های اروپایی برویم. در این مدت او هر وقت به سراغم می‌آمد خودروی لوکس و گرانقیمتی سوار بود و با همین شیوه مرا فریب داد تا اینکه یک‌ماه قبل یکی از دوستان راز او را برای من بر‌ملا کرد.

 

دوستم گفت شاهین را از طریق یکی از دوستانش می‌شناسد و همراه خانواده‌اش در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران زندگی می‌کند، تحصیلات دانشگاهی هم ندارد و شاگرد مغازه‌ای است و با حرف‌هایش مرا فریب داده است. آن روز تمام آرزوهایم بر باد رفت و بعد هم فهمیدم حرف‌های دوستم درست است. شاهین هم وقتی متوجه موضوع شد اقرار کرد که مرا فریب داده است، اما عاشق من است. او از من خواستگاری کرد، اما من به او جواب منفی دادم. او می‌دانست که من تمامی اموالم را فروخته ام و قصد دارم به خارج از کشور بروم و الان به او مشکوک هستم و احتمال می‌دهم شاهین برای انتقام‌گیری دو سارق را اجیر کرده باشد.»

 

سارقان اجیر شده

با شکایت دختر جوان، مأموران برای شناسایی سارقان وارد عمل شدند. مأموران در بررسی‌های دوربین‌های مداربسته موفق شدند دو سارق را به نام‌های بهرام و ستار شناسایی کنند. همچنین در بررسی‌های دوربین‌های دیگر متوجه شدند، شاهین خواستگار شاکی هم در نزدیکی محل حادثه از دور به صورت نامحسوس سارقان را تحت نظر داشته‌است. بدین ترتیب مأموران دو سارق و شاهین را بازداشت کردند. دو سارق در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند و گفتند از سوی شاهین اجیر شده بودند.

 

یکی از سارقان گفت: «مدتی قبل شاهین به سراغ ما آمد، او بچه محل ما بود و به ما پیشنهاد داد کیف دختر جوانی را سرقت کنیم. او گفت که دختر جوان قصد دارد طلاهایش را بفروشد و به دلار تبدیل کند و بعد از کشور خارج شود. روز حادثه او را از طلافروشی تعقیب کردیم و بعد از اینکه از صرافی بیرون آمد کیفش را به زور از او گرفتیم. ما اموال سرقتی را به سه قسمت تقسیم کردیم و مدارک شناسایی شاکی را هم به شاهین دادیم.»

 

شاهین که ابتدا منکر جرم خود بود، وقتی با سارقان روبه‌رو شد به اجیر کردن سارقان اعتراف کرد و گفت: «من عاشق دختر جوان بودم و به همین خاطر با دروغ سعی کردم، او را فریب دهم. حتی برای اینکه دل او را به‌دست بیاورم هر چند روز یکبار خودروی گرانقیمتی را اجاره می‌کردم و به سراغ او می‌رفتم و می‌خواستم به او بفهمانم که پولدار هستم و با او ازدواج کنم، اما دختر جوان مدتی قبل راز مرا فهمید و از من خواست ارتباطم را با او قطع کنم. هر چقدر التماس کردم او را دوست دارم و عاشقش هستم فایده‌ای نداشت تا اینکه فهمیدم قصد دارد، برای زندگی به یکی از کشور‌های اروپایی برود. پس از این تصمیم گرفتم اموالش را سرقت کنم و دو سارق را اجیر کردم.» تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.