2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
زن میانسال مردی را با گلوله کشت

زن میانسال مردی را با گلوله کشت

این زن در بازجویی ها اعتراف کرد به دلیل اختلافات خانوادگی دست به جنایت زد.

دوات آنلاین -زن میانسال که در جریان اختلافات خانوادگی، مردی را با شلیک گلوله در خودرویش به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

 

روزنامه جام جم نوشت، چند روز از تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ گذشته بود که خانواده مرد میانسالی با مراجعه به پلیس آگاهی زنجان از ناپدید شدن پدرشان خبر دادند.

 

آنها در شکایت خود به ماموران گفتند؛ پدرمان دیروز سوار بر خودروی پیکان خود از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. در این مدت در جست و جوی او بودیم اما ردی از پدرمان به دست نیاوردیم و تصمیم گرفتیم برای یافتن او از پلیس کمک بگیریم.

 

کشف جسد

پس از این شکایت، پرونده ای در پلیس آگاهی تشکیل و شماره پلاک خودروی مرد میانسال در سامانه پلیس ثبت شد. با گذشت ۲۴ ساعت از این شکایت  کشف جسدی در محله پونک زنجان به پلیس گزارش شد.

 

تیم جایی راهی محل شده و با جسد مرد میانسالی در داخل خودروی پیکان رو به رو شدند. خیلی زود مشخص شد جسد متعلق به مردی است که فرزندانش تاپدید شدن او را گزارش کرده بودند.

 

بررسی صحنه جنایت نشان داد، مرد میانسال در محل دیگری با شلیک گلوله به قتل رسیده و قاتل جسد او را به منطقه بیابانی آورده و آنجا رها کرده است. حدود ۲۴ ساعت از قتل می گذشت.

 

دستگیر ی قاتل

سرهنگ محمدعلی آدینه لو، رئیس پلیس آگاهی زنجان در این باره به جام جم گفت: قاتل سعی کرده بود در این جنایت ردی از خود باقی نگذارد اما کارآگاهان در جریان تحقیقات علمی خود به سرنخ هایی دست پیدا کردند که رد پای زنی را در این قتل مشخص کرد.

 

زن میانسال دستگیر شد و در تحقیقات به ارتکاب این قتل اعتراف کرد و گفت: به دلیل اختلافات خانوادگی و با نقشه ای از قبل طراحی شده، با مقتول قرار گذاشتم و او را با شلیک گلوله به قتل رساندم.

 

وی با اشاره به ارسال پرونده و متهم به دادسرا خاطرنشان کرد: خانواده ها باید به تحکیم بنیان و پایه های خانواده توجه ویژه ای داشته باشند و سعی کنند مشکلات خود را با مراجعه به پلیس با دستگاه قضایی از طریق قانونی حل کرده و از اقدامات خودسرانه خودداری کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.