2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل مرد راننده در انتقام گیری مخوف

قتل مرد راننده در انتقام گیری مخوف

قاتلان با کار گذاشتن بمب در خودروی این مرد او را به کام مرگ کشاندند.

دوات آنلاین -چهار مرد جوان که در جریان انتقام‌گیری مخوف، راننده خودروی پژو پارس را با بمب‌گذاری به کام مرگ کشانده‌اند، بازداشت شدند.

 

به گزارش جوان، ساعت‌۲۱ شامگاه سه‌شنبه دوازدهم بهمن سال گذشته به مأموران پلیس تهران خبر رسید خودروی پژو پارسی در خیابان خواجوی کرمانی کنار پارک شهدای غزه در منطقه کیانشهر منفجر شده است.

 

وقتی مأموران کلانتری‌۱۵۸ کیانشهر به محل حادثه رسیدند، دریافتند در این انفجار راننده آن که مرد جوانی به نام منصور بود به طرز دلخراشی کشته شده‌است. از سوی دیگر تیم ویژه خنثی بمب پس از بررسی حادثه اعلام کردند، خودروی پژو با بمب دست‌ساز یا دینامیت که زیر آن جاسازی شده منفجر شده‌است.

 

با اعلام خبر کشته شدن مرد جوان در حادثه انفجار، قاضی ساسان غلامی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

متهم به قتل

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد منصور از متهمان سابقه دار بوده و سال‌۹۹ به اتهام دست داشتن در قتل مرد میانسالی در یکی از شهر‌های استان ایلام بازداشت، اما پس از هشت‌ماه و با گذاشتن وثیقه آزاد می‌شود و محل زندگی‌اش را به تهران منتقل می‌کند.

 

با بررسی اوراق پرونده مقتول مشخص شد، مأموران پلیس ایلام اواخر سال‌۹۹ جسد مرد میانسالی را به نام حمید در یکی از خیابان‌های شهر کشف می‌کنند که با شلیک گلوله به قتل رسیده ‌بود.

 

آن روز حمید برای خرید از خانه‌اش بیرون می‌آید که دو سرنشین خودرویی راه او را سد می‌کنند و بعد با شلیک چند گلوله او را به قتل می‌رسانند. مأموران در بررسی‌ها به رد پای دو پسر جوان به نام‌های بابک و منصور می‌رسند و معلوم می‌شود بابک خواستگار دختر حمید بوده و وقتی با مخالفت او روبه‌رو می‌شود نقشه قتل او را طراحی و با همدستی دوستش منصور اجرا می‌کند.

 

مأموران پلیس پس از مدتی منصور را بازداشت می‌کنند، اما قاتل اصلی موفق به فرار از کشور می‌شود. منصور در بازجویی‌ها عامل قتل را بابک معرفی می‌کند و مدعی شود روز حادثه خبر نداشته ‌است که دوستش نقشه قتل داشته و می‌گوید قرار بود بابک با پدر دختر مورد علاقه‌اش صحبت و اگر راضی نشود او را تهدید کند که ناگهان دست به قتل می‌زند. پس از این منصور به قرار بازداشت خود اعتراض می‌کند و با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد می‌شود و برای ادامه زندگی به تهران می‌آید.

 

ردپای مظنونان حادثه

از سوی دیگر مأموران پلیس دریافتند اولیای‌دم به آزادی متهم اعتراض و حتی او را تهدید به مرگ می‌کنند به طوری که متهم پس از آزادی از ترس دو ‌ماه در تهران از خانه‌اش بیرون نمی‌آید تا اینکه به گفته خانواده‌اش روز حادثه خودرواش را برای رفتن به پمپ بنزین سوار و دقایقی بعد هم منفجر می‌شود.

 

همچنین مأموران پلیس مدتی بعد از آزادی منصور از زندان یکی از پسران حمید را در راه تهران با اسلحه کلاشنیکفی بازداشت می‌کنند که بررسی‌ها حکایت از آن داشته وی می‌خواسته با همان اسلحه منصور را در تهران به قتل برساند.

 

تیم جنایی در شاخه دیگری از تحقیقات فنی به رد پای دو پسر حمید، داماد وی و یکی از بستگان نزدیک آن‌ها در حادثه انفجار رسیدند که بر اساس اطلاعات به‌دست آمده متهمان گفته بودند به زودی انتقام سختی از عامل قتل پدرشان می‌گیرند. بنابراین مأموران پلیس با کنار هم قرار دادن تکه‌های پازل به‌دست آمده معمای انفجار مرگبار پژو را حل و متهمان را شناسایی و آن‌ها را بازداشت کردند.

 

تحقیقات از متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان حادثه ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.