2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
راز خواستگار هوسران فاش شد

راز خواستگار هوسران فاش شد

فهمیدیم او با دختران دیگری نیز ارتباط عاشقانه دارد به همین دلیل یک روز به بهانه ای سیم کارت تلفنش را گرفتم و به صفحه تلگرامش رفتم آن جا بود که فهمیدم او با دختر دیگری نیز قصد ازدواج دارد.

دوات آنلاین -روزی که فهمیدم خواستگار دخترم در اروپا زندگی نکرده است و تعادل روحی و روانی ندارد خیلی محترمانه به او پاسخ منفی دادم اما ...

 

خراسان نوشت، زن 43 ساله در حالی که ادعا می کرد از مزاحمت ها و سماجت های خواستگار دخترم خسته شده ام درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: 11 سال قبل زمانی که دخترم هفت سال بیشتر نداشت من و همسرم از یکدیگر جدا شدیم چرا که از نظر اخلاقی هیچ تفاهمی بین ما نبود و همواره با یکدیگر درگیری داشتیم از آن روز به بعد منزلی اجاره کردم تا به طور مستقل دخترم را بزرگ کنم البته خانواده ام بسیار از نظر مالی به من کمک می کردند تا کمبودی در زندگی نداشته باشم خودم نیز در یک کارخانه تولیدی کار می کردم تا بتوانم امکانات رفاهی را برای دخترم تامین کنم. روزها به همین ترتیب سپری می شد تا این که سال گذشته از طریق یکی از همسایگان به یک مهمانی دعوت شدم در آن مهمانی برادر میزبان دخترم را دید و او را خواستگاری کرد.

 

پاسخ مثبت به خواستگار

«آسیه» مدعی بود برادرش 20 سال در استرالیا زندگی کرده است و در همان کشور مشغول به تحصیل بوده و اکنون قصد دارد در ایران زندگی کند من هم که سعادت دخترم را می خواستم تقاضای خواستگاری اش را پذیرفتم و با جاری شدن صیغه محرمیت به  دخترم اجازه دادم تا با «فرهاد» ارتباط داشته باشد و به قول معروف خصوصیات اخلاقی او را بشناسد. اما مدتی بعد دخترم ادعا کرد نامزدش که بارها دست به خودکشی زده است مدام از یاس و ناامیدی سخن می گوید و تعادل روحی و روانی ندارد. با وجود این چون خودم سابقه یک ازدواج ناموفق را داشتم این فرصت را به دخترم دادم تا درباره همسر آینده اش با دقت تحقیق کند.

 

روابط عاشقانه

در این شرایط چند بار از یک خط ناشناس در فضای مجازی به فرهاد پیام دادیم آن جا بود که فهمیدیم او با دختران دیگری نیز ارتباط عاشقانه دارد به همین دلیل یک روز به بهانه ای سیم کارت تلفنش را گرفتم و به صفحه تلگرامش رفتم آن جا بود که فهمیدم او با دختر دیگری نیز قصد ازدواج دارد ؛با دیدن اوضاع اخلاقی نامناسب فرهاد خیلی مودبانه جواب منفی دادیم و از او عذرخواهی کردیم.

 

او روز بعد با یک سبد گل گران قیمت دوباره به خانه ما آمد اما من و دخترم قبول نکردیم که برای گفت وگو به منزلمان بیاید او رفت ولی از روز بعد توهین و فحاشی هایش شروع شد و اکنون مدام برای ما ایجاد مزاحمت می کند از سوی دیگر نیز متوجه شدیم او هیچ گاه در کشور استرالیا نبوده است بلکه مدتی را در ارمنستان به کارگری در یک رستوران مشغول بوده و ...

 

به دستور سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) رسیدگی کارشناسی به این پرونده در دایره مددکاری اجتماعی آغاز شد.

 

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.