2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زندگی سیاه دختری که در 16 سالگی زن صیغه ای مرد متاهل شد

زندگی سیاه دختری که در 16 سالگی زن صیغه ای مرد متاهل شد

بدون اجازه پدرم به عقد موقت آن مرد درآمدم و بعد متوجه شدم که همسرم متاهل و دارای دو فرزند است ولی دیگر به او علاقه مند شده بودم و نمی توانستم از زندگی اش بیرون بروم.

دوات آنلاین -با آن که همسرم با ادعاهای گوناگون قصد دارد مرا طلاق بدهد که از زندگی اش بیرون بروم و او با همسر اولش زندگی کند اما من اکنون دانشجوی پزشکی هستم و نمی توانم از او جدا شوم چرا که ...

 

ازدواج موقت

به گزارش خراسان زن 21 ساله که به اتهام توهین و فحاشی و تهدید از خانواده همسرش شکایت کرده بود در حالی که بیان می کرد همسرم باید نفقه و شهریه دانشگاه مرا بپردازد به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: پنج سال قبل هنگامی که پیاده به مدرسه می رفتم مرد 40 ساله ای راهم را سد کرد و به من پیشنهاد دوستی داد. من هم در آن شرایط پیشنهاد او را پذیرفتم و این گونه رفت و آمد و دیدارهای پنهانی ما آغاز شد. با توجه به این که پدرم از اتباع خارجی بود من بدون اجازه پدرم به عقد موقت «شهریار» درآمدم و بعد متوجه شدم که همسرم متاهل و دارای دو فرزند است ولی دیگر به او علاقه مند شده بودم و نمی توانستم از زندگی اش بیرون بروم.

 

طلاق نمی خواهم

از سوی دیگر نیز شهناز که متوجه ارتباط شهریار با من شده بود تقاضای طلاق داد و پس از چند ماه از او طلاق گرفت. در این شرایط من به تحصیلاتم ادامه دادم تا این که در رشته پزشکی یکی از دانشگاه های غیرانتفاعی کشور پذیرفته شدم ولی همسرم به بهانه های مختلف تلاش می کرد مرا از زندگی اش بیرون کند با این حال من از طرف خانواده خودم طرد شده بودم و باید به هر طریق ممکن به زندگی مشترک با شهریار ادامه می دادم چرا که نمی توانستم به تنهایی مخارج زندگی ام را تامین کنم.

 

همسرم اکنون مدعی است ما اختلاف سنی زیادی با هم داریم و در چند سال آینده زمانی که من مدرک پزشکی ام را بگیرم از راه رفتن در کنار او خجالت می کشم. از سوی دیگر نیز همسرم اعتقاد دارد که در آینده نمی تواند خواسته های مرا برآورده کند در حالی که من معتقدم آینده را تقدیر و سرنوشت هر فرد مشخص می کند و اکنون نیز در شرایطی قرار دارم که نمی توانم از شهریار جدا شوم.

 

او همان طور که برای فرزندانش نفقه پرداخت می کند باید اجاره منزل، شهریه دانشگاه ومخارج زندگی مرا نیز بپردازد به همین منظور و برای گفت وگو با همسرم به منزل مادرش رفتم که ناگهان مادر شوهرم و دیگر اطرافیانش با من درگیر شدند و پس از توهین و فحاشی تهدیدم کردند که باید از شهریار طلاق بگیرم تا او به سراغ همسر قبلی خودش برود و ...

 

بررسی های کارشناسی در این پرونده توسط مشاوران زبده کلانتری ادامه یافت.

 

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.