2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
زن جوان در دام 2 مسافرکش قلابی

زن جوان در دام 2 مسافرکش قلابی

مرد جوان که فکر می‌کردم مسافر است چاقویی را روی گلویم قرار داد. بعد سرم را زیر صندلی کرد و راننده به حرکتش ادامه داد و ...

دوات آنلاین -دو مرد شرور که با یک خودروی مسروقه به ظاهر مسافرکشی می‌کردند، با دیدن طلاهای زن مسافر نقشه سرقت از او را اجرا کردند.

 

ایران نوشت، اواخر سال گذشته زن جوانی وحشت زده به پلیس رفت و از ربوده شدنش توسط سرنشینان یک خودروی پژو شکایت کرد. او گفت: برای خرید از خانه خارج شدم و منتظر تاکسی بودم که خودروی پژویی مقابل پایم توقف کرد. با این تصور که راننده پژو مسافربر است سوار ماشین شدم.

 

اما هنوز مسافتی طی نشده بود که راننده مرد جوانی را که کنار خیابان ایستاده بود به‌عنوان مسافر سوار کرد اما پس از سوار شدن مرد مسافر ناگهان راننده تغییر مسیر داد و زمانی که من اعتراض کردم، مرد جوان که تا آن زمان فکر می‌کردم مسافر است چاقویی را روی گلویم قرار داد. بعد سرم را زیر صندلی کرد و راننده به حرکتش ادامه داد. تا اینکه بعد از دقایقی در محلی خلوت توقف کرد و طلاهایم را به سرقت برده و مرا رها کردند.

 

دستگیری مردان پلید

با شکایت زن جوان، به دستور بازپرس عظیم سهرابی تحقیقات برای دستگیری پژو سواران آغاز شد. کارآگاهان در تحقیقات به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه رفته و به بازبینی دوربین‌ها پرداختند. در بررسی‌ها شماره پلاک خودروی پژو به دست آمد اما مشخص شد گزارش سرقت خودرو در سامانه پلیس ثبت شده و چند روز قبل خودرو به سرقت رفته است.

 

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان به چهره‌نگاری از متهمان پرداخته و زمانی که تصویر چهره نگاری آنها را با تصاویر موجود در آلبوم مجرمان سابقه دار اداره آگاهی مقایسه کردند موفق به شناسایی یکی از متهمان که سابقه کیفری در پرونده خود داشت شدند. با شناسایی شایان به‌عنوان یکی از سارقان، کارآگاهان راهی مخفیگاه او شده و مرد جوان را بازداشت کردند. شایان ابتدا منکر سرقت بود اما در مواجهه حضوری با مالباخته به جرم خود اعتراف کرد و گفت: آن روز وقتی طلاهای این زن را دیدیم وسوسه شدیم و تصمیم گرفتیم سرقت را انجام دهیم.

 

با اعتراف شایان، همدست او نیز بازداشت شد. از آنجایی که احتمال می‌رود متهمان سرقت‌های دیگری در پرونده خود داشته باشند به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.