2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مردی بعد از کشتن همسر و برادزن، گوش مادرزنش را هم برید

مردی بعد از کشتن همسر و برادزن، گوش مادرزنش را هم برید

این مرد وقتی اعضای خانواده اش خواب بودند دست به این جنایت هولناک زد.

دوات آنلاین -مردی به دلیل اختلاف خانوادگی با همسرش دست به جنایتی هولناک زد. او همسر و برادرزنش را به قتل رساند و سپس گوش مادرزنش را برید.

 

مهر نوشت: سرهنگ سید خلیل صفوی، فرمانده انتظامی رضوانشهر با اشاره به وقوع دو فقره قتل در شهرستان رضوانشهر، گفت: داماد خانواده‌ای در روستای هاشم آباد هفت دغنان رضوانشهر، همسر و برادر همسرش را به قتل رساند و گوش مادر زنش را هم برید.

 

سرهنگ صفوی با بیان اینکه علت این قتل نزاع خانوادگی بود گفت: قاتل ۴۸ ساله ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز وقتی همسرش در خواب بود وی را با چاقو و برادر زنش را با اسلحه شکاری به قتل رساند پس از آن هم گوش مادرزنش را با چاقو برید.

 

وی با بیان اینکه قاتل پس از این جنایات متواری شد، افزود: با آگاهی مأموران انتظامی، قاتل در مدت ۲ ساعت پس از ارتکاب جنایت هنگامی که در حال خروج از گیلان بود در منجیل دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: قاتل در ضیابر صومعه سرا زندگی می‌کرد و همسرش به دلیل اختلافات خانوادگی به منزل پدرش به هاشم آباد رضوانشهر رفته بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.