2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال راز بقا چه روزهایی پخش می شود و چند قسمت است

سریال راز بقا چه روزهایی پخش می شود و چند قسمت است

اگر قصد دارید سریال کمدی راز بقا را دنبال کنید این مطلب اطلاعات مفیدی را درباره آن در اختیار شما می گذارد.

دوات آنلاین -سریال راز بقا، مجموعه طنز جذابی است که با استفاده از عوامل حرفه ای از نویسنده و کارگردان تا بازیگران توانسته موفق عمل کند و تماشایی شود.

 

روزهای پخش سریال راز بقا

این سریال هر هفته دوشنبه ها ساعت 8 صبح از طریق فیلم نت پخش می شود و شما می توانید آن را تماشا کنید.

 

سال 99 خبر ورود سعید آقاخانی به نمایش خانگی و ساخت سریال کمدی «شاخ آفریقا» به کارگردانی او و نویسندگی مهراب قاسمخانی منتشر شد. پژمان جمشیدی و هومن سیدی نیز به عنوان بازیگران اصلی سریال به این پروژه اضافه شدند. مدتی بعد هومن سیدی اعلام کرد به دلیل تداخل این سریال با فیلم جدیدش، از بازی در «شاخ آفریقا» انصراف می‌دهد. در نهایت این مجموعه جلوی دوربین نرفت و سعید آقاخانی در همکاری با سیدمصطفی احمدی به عنوان تهیه‌کننده و امیر وفایی در مقام نویسنده، «راز بقا» را در سکوت خبری جلوی دوربین برد.

حسن معجونی در سریال راز بقا

تعداد قسمت های راز بقا

سریال راز بقا در 16 قسمت ساخته شده است . خراسان درباره این مجموعه نوشت: پس از موفقیت سعید آقاخانی با سریال «نون خ» و همکاری خوب او و امیر وفایی با یکدیگر در این مجموعه، توقعات از سریال راز بقا بالا رفته بود و پیش‌بینی می‌شد سعید آقاخانی با این سریال، ورود قدرتمندی به نمایش خانگی داشته باشد و می‌توان گفت انتظارات برآورده شد.

 

سریال راز بقا درباره دو برادر به نام‌های «رحیم» و «حاتم» با بازی بهرام افشاری و حسن معجونی است که اولی، شخصیتی مردم آزار و بیکار است و دومی در عین بی‌لیاقتی در سودای به دست آوردن مقام و منصب است! این سریال، شخصیت‌های دیگری هم دارد که هرکدام به بهانه اتفاق و ماجرای خاصی به این شخصیت‌ها ارتباط پیدا می‌کنند. «راز بقا» در شروع به خوبی و با پرداختن به جزئیات جذاب، شخصیت‌هایش را به مخاطب معرفی و او را با کاراکترها همراه کرد. این مجموعه در روایت قصه هم عملکرد درستی داشته و توانسته است با قصه‌ای خوش ریتم و پرماجرا، تماشاگر را به دنبال خود بکشاند.

 

دیگر امتیاز مهم «راز بقا» کیفیت کمدی و شوخی‌های آن است. سریال برای خنداندن مخاطب به شوخی‌های کلامی تکیه نکرده و به پشتوانه موقعیت‌های کمدی فراوانش از مخاطب خنده می‌گیرد. یکی دیگر از نقاط قوت سریال ،بازی بازیگران آن است. بهرام افشاری، حسن معجونی و سعید آقاخانی کاملا از پس ایفای نقش خود برآمده‌اند. دیگر چهره‌ها مانند فریبا جدیکار، یدا... شادمانی و سیروس میمنت نیز انتخاب‌های مناسبی برای «راز بقا» بوده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/05/04
فیلم‌بدرد‌نخور‌اخرهیچ‌پوچه
رادمان 1401/02/03
فیلمش عالیه
باران 1401/02/03
فیلمش عالیه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.