2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال مسافران شهر چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

سریال مسافران شهر چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

خلاصه داستان، بازیگران، تعداد قسمت ها و ساعت پخش این مجموعه را می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال مسافران شهر به تهیه کنندگی پرویز امیری مجموعه ای است که در ماه مبارک رمضان از شبکه 5 پخش می شود و شما می توانید شاهد آن باشید.

 

داستان سریال مسافران شهر

سریال مسافران شهر که در ژانر ملودرام اجتماعی ساخته شده به معضلات روز جامعه می پردازد و نگاهی ویژه به رزمندگان دفاع مقدس و ایثارگران دارد.

 

این مجموعه به صورت اپیزودیک طراحی شده است و هر اپیزود درباره یک شخصیت اصلی با داستانی متفاوت در چند قسمت طراحی شده که با یک خط داستانی مشترک، همه اپیزودها را به هم مرتبط کرده است.

 

داستان‌های این سریال که در قالبی مبتنی‌ بر فلاش ‌بک روایت می‌شود، درباره موضوعات رمضانی است و اتفاقات آن در حد فاصل ماه رمضان و عید فطر رقم می‌خورد.

 

بخشی از این مجموعه داستان یک تاکسی اینترنتی است و قصه هایی را که راننده این تاکسی در پیرامون خود تجربه می کند، روایت می کند.

عکسی از سریال مسافران شهر

تعداد قسمت های سریال مسافران شهر

تهیه کننده مسافران شهر پرویز امیری است و سیروس حسن پور و احمد معظمی از جمله کارگردان های این سریال هستند و این مجموعه حدود 25 قسمت دارد.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

سریال مسافران شهر از ابتدای ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۲۳ خواهد بود.

عکسی از سریال مسافران شهر

بازیگران سریال مسافران شهر

حمیدرضا محمدی، شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهقان نسب، آشا محرابی، زهره نعیمی، شهرزاد کمال زاده، اسماعیل محرابی، نیلوفر شهیدی، نسرین بابایی، پوراندخت مهیمن، رسول نجفیان، خیام وقار، حسین عابدینی و حامد احمدجو از بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.